Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
    Velgen vallen idd op! Echt heel knap, alleen spijtig dat ze snel vuil zijn
    Comfortverlies is er niet veel, lijkt mij. Wel merk je de oneffenheden meer in het stuur.

Thx
    We hebben idd geluk gehad, levering 2 maand vroeger dan voorzien

Ola, das wel extreem knap![/QUOTE]

ik heb de s line genomen met 18 duims velgen, zou dit ongeveer zelfde look geven, want deze is toch wel machtig schoon

Comment

• Is dit geen 19"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk Berichten
        Ik had nog geen foto's gepost dus hier zijn ze.
        Ondertussen staan er al 3000 KM op en ben nog steeds erg tevreden.
        Voor deze Audi had ik een Saab 93 sportsedan en na 5000 KM begonnen de problemen dus
        ik wacht nog even af haah
        Ik wil hier niemand ontmoedigen die nog op z'n wagen wacht want het is zeker de moeite om naar uit te kijken, het is echt zalig rijden !
        Prachtige combinatie!

Zijn dat de standaard chroom uitlaatstukjes die je op de audi-shop kan vinden?
        Die velgen, waar kan je die vinden in Italië? (en ze waren waarschijnlijk wel duur ?)

Nee, proficiat! Mooie look. die van mij gaat er qua uitrusting en kleur bijna hetzelfde uitzien.
        Alleen geen verlaging (jammer, maar comfort ging voor) en tikje meer chroom..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Is dit geen 19"?
          dat is idd 19, vroeg me gewoon af of de looks met 18 ongeveer zelfde gaan zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
            Prachtige combinatie!

Zijn dat de standaard chroom uitlaatstukjes die je op de audi-shop kan vinden?
            Die velgen, waar kan je die vinden in Italië? (en ze waren waarschijnlijk wel duur ?)

Nee, proficiat! Mooie look. die van mij gaat er qua uitrusting en kleur bijna hetzelfde uitzien.
            Alleen geen verlaging (jammer, maar comfort ging voor) en tikje meer chroom..
            Die uitlaatstukjes komen uit de audishop, kostprijs 77 euro en de velgen heb ik
            1600 euro betaald inclusief verzending en banden ! Valt goe mee hé !

Wat die verlaging betreft, dat kan je nog altijd laten doen, neem een variabele vering en verlaag
            de wagen zoals je wil.
            Ik denk dat je voor rond de 500 euro deze set volledig kan krijgen ...

Ik heb gekozen voor weinig chroom omdat ik hem volledig donker wou hebben maar dat
            is een kwestie van smaak ...

Comment

Die uitlaatstukjes komen uit de audishop, kostprijs 77 euro en de velgen heb ik
              1600 euro betaald inclusief verzending en banden ! Valt goe mee hé !
              Woow! Dat valt idd zeer goed mee.. Dat is evenveel als ik moest betalen voor mijn Tacana velgen van AEZ.. En dus ook het budget dat ik eraan wilde geven. Ik wilde voor 18" gaan. Ik weet niet of deze daar in bestaan.
              Ik vind ze ook nergens op het net. vanuit Italië zeg je? ;-)

Comment

• Vandaag besteld:

- Audi A4 2.0 TDI
                Kleur: Lavagrijs
                Transmissie: Multitronic

- Pack Lifestyle Plus ( GPS, APS, ... )
                - Pack Lounge ( Verwarmde zetels, leer, ... )
                - Sportzetels Milano leer Zwart
                - Xenon+ Adaptive
                - 2cm verlaagd
                - 17" 10 spaak velgen
                - Koffermodule
                - Verlichtingspakket
                - Multifunctie sportstuur met flippers
                - Chroom venster omlijsting
                - Chroom dakrails
                - Elektrische koffer
                - Servotronic
                - Hill Hold Assist
                en nog paar kleine dingen

Levertermijn: Januari/Februari 2009
                Last edited by Ritsuke; 24/07/2008, 14:30.
                AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                  Vandaag besteld:

- Audi A4 2.0 TDI
                  Kleur: Lavagrijs
                  Transmissie: Multitronic

- Pack Lifestyle Plus ( GPS, APS, ... )
                  - Pack Lounge ( Verwarmde zetels, leer, ... )
                  - Sportzetels Milano leer Zwart
                  - Xenon+ Adaptive
                  - 2cm verlaagd
                  - 17" 10 spaak velgen
                  - Koffermodule
                  - Verlichtingspakket
                  - Multifunctie sportstuur met flippers
                  - Chroom venster omlijsting
                  - Chroom dakrails
                  - Elektrische koffer
                  - Servotronic
                  - Hill Hold Assist
                  en nog paar kleine dingen

Levertermijn: Januari/Februari 2009
                  proficiat, mooie aankoop

Comment

• Dank u. Indien ik toch niet tevreden ben, het is maar 4 jaar. :p
                    AutoMinded.be

Comment

Woow! Dat valt idd zeer goed mee.. Dat is evenveel als ik moest betalen voor mijn Tacana velgen van AEZ.. En dus ook het budget dat ik eraan wilde geven. Ik wilde voor 18" gaan. Ik weet niet of deze daar in bestaan.
                      Ik vind ze ook nergens op het net. vanuit Italië zeg je? ;-)
                      Met 'uit Italie' bedoelt hij waarschijnlijk dat je de replica's moet zoeken die in Italie gemaakt worden. De rest van de replica velgen is namenlijk Chinese rommel. Je betaalt wel wat meer per velg, maar de lak is veel beter en de keurmerken zitten er op. Ik had zelf ook voor mijn vorige auto Italiaanse S8 replica velgen gekocht, deze waren van het merk Route. Een week later zag ik deze velgen ook bij de VW dealer liggen, had ik toen snel ff een fototje van gemaakt. Als de dealer ze ook onder de toonbank verkoopt zal het wel goed zijn denk ik.
                      Je moet gewoon ff vragen bij je lokale velgenboer of hij Italiaanse velgen kan regelen.

Comment

• @Fille, jouw velgen, van welk merk zijn die eigenlijk? Zijn niet zo gemakkelijk te vinden blijkbaar...

Comment

• ongelofelijk: vanmorgen telefoon dat mijne Avant geleverd is: was voorzien in december!! Besteld begin april. Problemen met APS volledig van de baan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Bekijk Berichten
                            ongelofelijk: vanmorgen telefoon dat mijne Avant geleverd is: was voorzien in december!! Besteld begin april. Problemen met APS volledig van de baan.
                            amaai dat is goed nieuws, ik moet nog 3 (lastige) weken wachten

Comment

• Idd, APS problemen zijn van de baan. Jij hebt geluk!
                              AutoMinded.be

Comment

@Fille, jouw velgen, van welk merk zijn die eigenlijk? Zijn niet zo gemakkelijk te vinden blijkbaar...
                                Ik weet niet welk merk dat is, het zou ook kunnen dat er maar een beperkte oplage van is
                                uitgebracht

Comment

Ik weet niet welk merk dat is, het zou ook kunnen dat er maar een beperkte oplage van is
                                  uitgebracht

Ik heb gelijkaardige velgen gevonden bij Hespo in Nederland. Ik weet alleen niet of dit exact dezelfde velgen zijn.

http://www.hespo.nl/velgen/audi_repl...ck_chroom.html

Comment

Ik heb gelijkaardige velgen gevonden bij Hespo in Nederland. Ik weet alleen niet of dit exact dezelfde velgen zijn.

http://www.hespo.nl/velgen/audi_repl...ck_chroom.html
                                    Ik denk dat het dezelfde zijn, ik zou ze wel groter nemen want 18" is te klein voor de wielkasten
                                    Als ik ze nu moest kopen nam ik zelfs 20" , het zijn erg grote wielkasten...
                                    Je kan natuurlijk ook de wagen 5cm verlagen en dan komt dat ook goe !

Comment

Ik denk dat het dezelfde zijn, ik zou ze wel groter nemen want 18" is te klein voor de wielkasten
                                      Als ik ze nu moest kopen nam ik zelfs 20" , het zijn erg grote wielkasten...
                                      Je kan natuurlijk ook de wagen 5cm verlagen en dan komt dat ook goe !
                                      Ik vind dat allemaal heel erg leuk uitzien, die verlagingen enz.. maar ik heb schrik dat er te weinig comfort overblijft. 19"ers + verlaging van 5cm... rij je dan niet met een brik over de weg?

Jij hebt al 30mm verlaging dacht ik? Hoe zit het met comfort? het moet bij mij tenslotte een gezinswagen zijn. Waardat ik bv comfortabel mee naar Spanje kan rijden bv..

Dit is natuurlijk de eeuwige discussie.. Looks <-> comfort.. En wat is comfort? Waar kan je mee leven? Je zou dit moeten kunnen testen.

Comment

Ik vind dat allemaal heel erg leuk uitzien, die verlagingen enz.. maar ik heb schrik dat er te weinig comfort overblijft. 19"ers + verlaging van 5cm... rij je dan niet met een brik over de weg?

Jij hebt al 30mm verlaging dacht ik? Hoe zit het met comfort? het moet bij mij tenslotte een gezinswagen zijn. Waardat ik bv comfortabel mee naar Spanje kan rijden bv..

Dit is natuurlijk de eeuwige discussie.. Looks <-> comfort.. En wat is comfort? Waar kan je mee leven? Je zou dit moeten kunnen testen.
                                        Ik kon het niet meer met je eens zijn... verlaging, velgen.. allemaal heel mooi maar rijden blijft wel het belangrijkste en dat moet toch nog altijd een mooi compromis bieden tussen comfort en plezier... vandaar ook mijn eeuwige twijfels als ik een auto koop wat wel en niet kan kwa verlaging en velgen... en testen is idd de enige oplossing (als is een uur testen niets natuurlijk en kun je moeilijk dezelfde wagen testen met 17,18 en 19"....
                                        wat een luxeproblemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                                          Hier wacht ik ook op Alleen heeft de mijne wel een chromé dakrailing.
                                          Nog een dikke maand wachten ...
                                          Vandaag van mijn dealer gehoord dat m'n wagen half augustus zal geleverd worden ipv begin september.

Good news!

Comment

Working...
                                          X