Oorspronkelijk geplaatst door StijnD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenzijn er foto's van de avant met sieruitlaat? eventueel in S line uitvoering, ik twijfel nog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichtendeze week wordt onze avant gemaakt. Wagen is besteld op 17 mei en ga ervan uit dat we tegen 15 aug rondbollen.
Met parkeersensoren of zonder?
Met panoramisch dak of zonder?
Sorry voor de vraagjes hé het zijn deze dingen die voor langere levertijden zorgen, en dan kan ik de mijne een beetje positioneren. (en dus hopen dat ie sneller geleverd wordt dan half september..)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichtendeze week wordt onze avant gemaakt. Wagen is besteld op 17 mei en ga ervan uit dat we tegen 15 aug rondbollen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDan hoop ik dat het bij u sneller gaat dan bij mij. Is begin deze maand gemaakt en ik heb hem nog steeds niet
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenen waar zit het probleem? , staat hij reeds in belgie?
Comment
-
Mijn wagen is geproduceerd in week 29, en heb mijn auto ook nog niet (gisteren nog gebeld).
Blijkbaar worden er grote volumes audi's verscheept vanuit Duitsland en heeft men bij d'Ieteren gedurende de vakantieperiode moeite om bij te benen.
Ik hoop ondertussen mijn auto af te kunnen halen op 14 augustus (nummerplaat duurt op dit ogenblik bijna een week)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenDat lijkt me vrij optimistisch. Reken eerder een weekje bij augustus.
Mijn wagen is geproduceerd in week 29, en heb mijn auto ook nog niet (gisteren nog gebeld).
Blijkbaar worden er grote volumes audi's verscheept vanuit Duitsland en heeft men bij d'Ieteren gedurende de vakantieperiode moeite om bij te benen.
Ik hoop ondertussen mijn auto af te kunnen halen op 14 augustus (nummerplaat duurt op dit ogenblik bijna een week)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEen week voor een nummerplaat? En ik hoopte om volgende week m'n papieren te ontvangen, naar de verzekering te bollen en 2-3 dagen later met m'n wagen te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenZelf om je plaat gaan in Gent of Brussel!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenKwil één van het nieuwe type
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenZijn het nog steeds de oude die ze geven als je er zelf om gaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJa, dacht ik toch gelezen te hebben !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenWeet het niet,anders eens bellen naar den DIV.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenIk heb al veel auto's zien rondrijden met een nieuwe dus zou me verwonderen als ze nog oude uitdelen. En inderdaad gewoon zelf je plaat gaan afhalen, dan kan je direct rijden
wo 25/06/08 12:00 (UPDATE audio) - In Brussel is vanochtend de eerste nieuwe nummerplaat uitgereikt die begint met drie cijfers, gevolgd door drie letters. De eerste nummerplaat, 001-AAA, ging naar Hassan Hamdar uit Anderlecht.
25 jaar lang reikte de DIV, de Dienst Inschrijving Voertuigen, nummerplaten uit met eerst drie letters en dan drie cijfers. Goed voor 12,5 miljoen nummerplaten maar alle mogelijke combinaties daarvan zijn nu uitgeput.
Aan het uitzicht van de nummerplaat is niets veranderd. België kiest dus nog niet voor het systeem van Europese nummerplaten. Die zijn groter en beginnen met de landletter in een Europese vlag.
Op deze plaats staat een flash die audio aanbiedt. Hieronder vindt u de informatie van deze audio en een link naar het fragment.
Staatssecretaris Schouppe had het graag anders gezien maar verwijst naar de vorige regering.
"Dat is een beslissing van mijn voorganger. Die moest indertijd dringend een beslissing nemen omdat de voorraad nummerplaten op was", aldus Schouppe. "België kiest ook nog niet voor de nieuwe nummerplaten omdat er geen duidelijkheid is over de normen", luidt het voorts.
De nieuwe nummerplaten kunnen voorlopig alleen online aangevraagd worden. Wie per post of aan het loket een nieuwe nummerplaat aanvraagt, krijgt nog tot begin volgend jaar een nummerplaat van het oude type.
Bron: deredactie.be
Comment
Comment