Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk Berichten
    Zijn er nog zoals ik die wachten op een avant 2.0 TDI " met multitronic en met de beruchte sensoren"? Zo ja, wanneer wordt die van jullie verwacht?

De mijne staat op theoretische produktieweek 37, dus voor levering tijdens de week van 22 september, ik heb besteld op 29 april (was de eerste dag dat de multitronic besteld kon worden). Ik wacht dus al 13 weken sinds dan en nu nog ongeveer 8 te gaan...

Eigenlijk wacht ik zelfs al veel langer, eerst een bestelbon getekend op 02/02/08, voor de 2.7, maar deze kwam pas nog veel later... dus eigenlijk wacht ik al zo'n 26 weken...

Om de 2 weken neem ik eens contact op met de garage om een update te vragen, de verkoper kent me ondertussen al waarschijnlijk

Wat ook lastig is, er zijn een aantal vrienden en kenissen die na mij ook een nieuwe wagen besteld hebben en ondertussen al weken/maanden rondrijden... en natuurlijk kunnen deze de grijns niet van hun gelaat krijgen...
    Productie week 36. Besteld op 3 mei. Wel zonder sensoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
      zijn er foto's van de avant met sieruitlaat? eventueel in S line uitvoering, ik twijfel nog

Comment

• deze week wordt onze avant gemaakt. Wagen is besteld op 17 mei en ga ervan uit dat we tegen 15 aug rondbollen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
          deze week wordt onze avant gemaakt. Wagen is besteld op 17 mei en ga ervan uit dat we tegen 15 aug rondbollen.
          Handgeschakeld of Multitronic?
          Met parkeersensoren of zonder?
          Met panoramisch dak of zonder?

Sorry voor de vraagjes hé het zijn deze dingen die voor langere levertijden zorgen, en dan kan ik de mijne een beetje positioneren. (en dus hopen dat ie sneller geleverd wordt dan half september..)

Comment

• is er eigenlijk al iemand die een Multitronic 2.0 TDI geleverd gekregen heeft?

Comment

deze week wordt onze avant gemaakt. Wagen is besteld op 17 mei en ga ervan uit dat we tegen 15 aug rondbollen.
              Dan hoop ik dat het bij u sneller gaat dan bij mij. Is begin deze maand gemaakt en ik heb hem nog steeds niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Dan hoop ik dat het bij u sneller gaat dan bij mij. Is begin deze maand gemaakt en ik heb hem nog steeds niet
                en waar zit het probleem? , staat hij reeds in belgie?

Comment

de mijne volgende week, garage zei 3 de week augustus zou ik hem moeten hebben, laat ons hopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                    en waar zit het probleem? , staat hij reeds in belgie?
                    Al 3 weken ondertussen Hij is eindelijk bij de dealer geraakt, nu nog weekje op de papieren wachten

Comment

Dat lijkt me vrij optimistisch. Reken eerder een weekje bij augustus.
                      Mijn wagen is geproduceerd in week 29, en heb mijn auto ook nog niet (gisteren nog gebeld).
                      Blijkbaar worden er grote volumes audi's verscheept vanuit Duitsland en heeft men bij d'Ieteren gedurende de vakantieperiode moeite om bij te benen.
                      Ik hoop ondertussen mijn auto af te kunnen halen op 14 augustus (nummerplaat duurt op dit ogenblik bijna een week)
                      BMW 420dA : >>>

Comment

• manueel zonder open dak en zonder aps

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                          Dat lijkt me vrij optimistisch. Reken eerder een weekje bij augustus.
                          Mijn wagen is geproduceerd in week 29, en heb mijn auto ook nog niet (gisteren nog gebeld).
                          Blijkbaar worden er grote volumes audi's verscheept vanuit Duitsland en heeft men bij d'Ieteren gedurende de vakantieperiode moeite om bij te benen.
                          Ik hoop ondertussen mijn auto af te kunnen halen op 14 augustus (nummerplaat duurt op dit ogenblik bijna een week)
                          Een week voor een nummerplaat? En ik hoopte om volgende week m'n papieren te ontvangen, naar de verzekering te bollen en 2-3 dagen later met m'n wagen te rijden

Comment

Een week voor een nummerplaat? En ik hoopte om volgende week m'n papieren te ontvangen, naar de verzekering te bollen en 2-3 dagen later met m'n wagen te rijden
                            Zelf om je plaat gaan in Gent of Brussel!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                              Zelf om je plaat gaan in Gent of Brussel!!
                              Kwil één van het nieuwe type

Comment

Kwil één van het nieuwe type
                                Zijn het nog steeds de oude die ze geven als je er zelf om gaat?

Comment

Zijn het nog steeds de oude die ze geven als je er zelf om gaat?
                                  Ja, dacht ik toch gelezen te hebben !

Comment

• nummerplaten

Ik heb mijn nummerplaat eergisterenavond aangevraagd en vandaag in de bus...
                                    Morgenvoormiddag wagen afhalen .....JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Ja, dacht ik toch gelezen te hebben !
                                      Weet het niet,anders eens bellen naar den DIV.

Comment

Weet het niet,anders eens bellen naar den DIV.
                                        Ik heb al veel auto's zien rondrijden met een nieuwe dus zou me verwonderen als ze nog oude uitdelen. En inderdaad gewoon zelf je plaat gaan afhalen, dan kan je direct rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                          Ik heb al veel auto's zien rondrijden met een nieuwe dus zou me verwonderen als ze nog oude uitdelen. En inderdaad gewoon zelf je plaat gaan afhalen, dan kan je direct rijden
                                          Wonder boven wonder !

wo 25/06/08 12:00 (UPDATE audio) - In Brussel is vanochtend de eerste nieuwe nummerplaat uitgereikt die begint met drie cijfers, gevolgd door drie letters. De eerste nummerplaat, 001-AAA, ging naar Hassan Hamdar uit Anderlecht.

25 jaar lang reikte de DIV, de Dienst Inschrijving Voertuigen, nummerplaten uit met eerst drie letters en dan drie cijfers. Goed voor 12,5 miljoen nummerplaten maar alle mogelijke combinaties daarvan zijn nu uitgeput.

Aan het uitzicht van de nummerplaat is niets veranderd. België kiest dus nog niet voor het systeem van Europese nummerplaten. Die zijn groter en beginnen met de landletter in een Europese vlag.

Op deze plaats staat een flash die audio aanbiedt. Hieronder vindt u de informatie van deze audio en een link naar het fragment.

Staatssecretaris Schouppe had het graag anders gezien maar verwijst naar de vorige regering.

"Dat is een beslissing van mijn voorganger. Die moest indertijd dringend een beslissing nemen omdat de voorraad nummerplaten op was", aldus Schouppe. "België kiest ook nog niet voor de nieuwe nummerplaten omdat er geen duidelijkheid is over de normen", luidt het voorts.

De nieuwe nummerplaten kunnen voorlopig alleen online aangevraagd worden. Wie per post of aan het loket een nieuwe nummerplaat aanvraagt, krijgt nog tot begin volgend jaar een nummerplaat van het oude type.

Bron: deredactie.be

Comment

Working...
                                          X