Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alé, zullen dan allemaal leasebakken zijn met die nieuwe platen
    En weer toeval dat de eerste plaat naar een allochtoon ging

Comment

• Gewoon online één aanvragen hé

Comment

• Als je verzekeraar online een nieuwe nummerplaat aanvraagt voor de middag dan zou je in principe je nummerplaat moeten ontvangen de dag erop.
        In de praktijk kan er soms een dag tussenzitten.

Comment

• nog even de discutie van de uitlaatpijpjes ophalen.

vond op mobile.de een audi A4 avant 2.0 TFSI Quattro met S line exterieur pakket.

deze had 2 pijpjes: 1 links en 1 rechts.

of dit nu een onderdeel is van het exterieur pakket blijft voor mij nog onduidelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
            Zó zou ik 'm echt willen hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
              In bestelling ja. Multitronic. Productieweek 36 reeds besteld begin mei.
              Dat is nog snel... ik besteld 09/01/2008 Multitronic (Berline) en nu staat hij voorlopig op week 37... (stond eerst op week48!!) met de APS voor en achter en de 2 packs!

Comment

• weet iemand wat de technische verschillen gaan zijn tussen de 2.0 TDI 136 pk en de 170 pk. Deze laatste zou volgens http://www.audiblog.nl/?p=2905 beschikbaar zijn. Aangezien ik interesse heb om mijn 136pk te chippen naar 170 zou ik toch willen weten wat voor verschil er tussen beide motoren is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                  Dat is nog snel... ik besteld 09/01/2008 Multitronic (Berline) en nu staat hij voorlopig op week 37... (stond eerst op week48!!) met de APS voor en achter en de 2 packs!
                  Ja, bij de garage vertelde ze mij dat ze met de berline héél erg veel achterstand hadden en dat ze hoopten dat dit met de avant iets minder ging zijn. Audi was een beetje slachtoffer van hun eigen succes luidde het verhaal.

Nu als ik de parkeersensoren erbij had genomen, moest ik ook 3 maanden extra wachten! Die gingen ze er mij echter in de garage inplaatsen. Ik moest deze wagen nog zeker dit boekjaar krijgen daarmee.

Comment

• Het loont wel de moeite om wat langer te wachten op deze A4 Avant. Het is dan ook veruit de mooiste break uit z'n klasse.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                      Zó zou ik 'm echt willen hebben
                      idem
                      looks zijn perfect en die motor ook hé

Comment

• Lees hier nogal wat posts over velgmaat en comfort... alles is natuurlijk relatief, maar ik vind mijn B7 RS4 met kuipzetels en 19" zelfs nog comfortabel genoeg (ermee op reis geweest in juli). Op betonbanen met veel dwarsnaden is het daarentegen wel echt stuiteren en niet ideaal, maar over 't algemeen genomen vind ik 'm comfortabeler rijden dan mijn E46 330d met 17" (wiens ophanging misschien wel zijn beste tijd had gehad...) !

Deze week nog een B8 avant gezien, 3.0tdi met toeters en bellen, heel mooi toch. Qua grootte is het verschil met een A6 echter klein geworden : wie wil er nu nog de meerprijs voor een (oude) A6 betalen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten

Deze week nog een B8 avant gezien, 3.0tdi met toeters en bellen, heel mooi toch. Qua grootte is het verschil met een A6 echter klein geworden : wie wil er nu nog de meerprijs voor een (oude) A6 betalen ?
                          idd, maar er is nog altijd 22 cm verschil, en het image van een A6 is niet hetzelfde als dat van de A4, nu ja ik heb ook gekozen voor de A4 omwille van het nieuwe model

Comment

• Ik heb mijn eerste 5000km erop zitten.
                            Een zaligheid om mee te rijden.
                            Electronische handrem gebruiken in de bergen vergt wel enige oefening maar het went.
                            VRAAGJE : Waar plaatst men het beste de brandblusser ? Onder de passagiersstoel krijg ik deze niet vast en wiebelt te erg .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                              idd, maar er is nog altijd 22 cm verschil, en het image van een A6 is niet hetzelfde als dat van de A4, nu ja ik heb ook gekozen voor de A4 omwille van het nieuwe model
                              Als ze de nieuwe A6 ook dat tikkeltje meer sportiviteit meegeven dat de A4 meekrijgt zou ik best voor een A6 willen gaan. Vooral achter heb je behoorlijk veel meer beenruimte.

Nu heb ik ook voor de A4 avant gekozen. Ziet er veel leuker uit! (enkel de A6 avant LED achterlichten blijven zalig!!! dat moesten ze echt wel in de A4 gestoken hebben in combinatie met het Xenon pakket)

Comment

• Produktieweek bevestigd!

Zopas goed nieuws gekregen.
                                Mijn produktieweek is bevestigd door de fabriek in Inglostadt, het is week 35 geworden ipv week 37 (eerst was het zelfs week 38 ), dat betekent dus de laatste week van augustus, als alles vlot gaat rijd ik binnen een 4-tal weken rond! Jippie!

Ter info voor de geïnteresseerden, besteld op 29 april (week 18 ), de avant 2.0 TDI MT, met sensoren voor en achter.

Ik kan haast niet meer wachten!
                                Last edited by ; 04/08/2008, 16:36.

Comment

• Reken maar eerder op 6 weken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk Berichten
                                    Zopas goed nieuws gekregen.
                                    Mijn produktieweek is bevestigd door de fabriek in Inglostadt, het is week 35 geworden ipv week 37 (eerst was het zelfs week 3, dat betekent dus de laatste week van augustus, als alles vlot gaat rijd ik binnen een 4-tal weken rond! Jippie!

Ter info voor de geïnteresseerden, besteld op 29 april (week 1, de avant 2.0 TDI MT, met sensoren voor en achter.

Ik kan haast niet meer wachten!

Geweldig!! Ik heb net ook nieuws gekregen. Productieweek 35!! Ook met multitronic... misschien staan die van ons wel achter elkaar op de band!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
                                      Geweldig!! Ik heb net ook nieuws gekregen. Productieweek 35!! Ook met multitronic... misschien staan die van ons wel achter elkaar op de band!
                                      Zou wel eens goed kunnen zijn, hopelijk staat die van mij net voor die van jou

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Reken maar eerder op 6 weken
                                        pessimist!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk Berichten
                                          pessimist!
                                          De mijne staat al van begin juli in België, ik heb alle reden om de pessimist uit te hangen

Comment

Working...
                                          X