Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk Berichten
    Zou wel eens goed kunnen zijn, hopelijk staat die van mij net voor die van jou
    ik heb alvast werknemers omgekocht om dit niet te laten gebeuren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      De mijne staat al van begin juli in België, ik heb alle reden om de pessimist uit te hangen
      Huh! hoe kan dit nu? Blijven de papier nog altijd achter? Of moeten ze hem in de garage nog preppen voor gebruik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
        Huh! hoe kan dit nu? Blijven de papier nog altijd achter? Of moeten ze hem in de garage nog preppen voor gebruik?
        Verleden week dinsdag is ze eindelijk toegekomen bij de dealer, maar de papieren natuurlijk nog niet .. Deze zouden vandaag of morgen moeten toekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Verleden week dinsdag is ze eindelijk toegekomen bij de dealer, maar de papieren natuurlijk nog niet .. Deze zouden vandaag of morgen moeten toekomen.
          Heeft dit met de vakantieperiode te maken?

Ik hoop alvast van wel, normaal kan je dit niet noemen, de verkoper verzekerde mij vandaag nog dat ik de week van 8 september zal rijden...

Comment

• Normaal komen de papieren een dag voor de auto toe. Af en toe kan dit eens anders zijn maar de papieren en de wagen komen meestal met één dag verschil bij de dealer toe.

Met de vakantieperiode is dit een beetje ontregeld.

Comment

• Vandaag zijn ze alvast nog niet toegekomen, net gebeld (kon het mij niet laten ). De reden dat ie zo lang in Kortenberg is blijven staan zou te maken hebben met het feit dat de nieuwe 1.8 TFSI motor nog niet gehomologeerd was voor hier in België. Ze kunnen mij natuurlijk zeggen wat ze willen ..

Comment

• Heb nog wat fotokes gevonden vant werk:

echt mooi in 't zwart!

Comment

• Comment

• Comment

• hallo, k ben nieuw hier en ben van plan een A4 Avant te kopen.
                      iemand ervaring met garage Timmermans in Tongeren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door n3bur Bekijk Berichten
                        hallo, k ben nieuw hier en ben van plan een A4 Avant te kopen.
                        iemand ervaring met garage Timmermans in Tongeren?
                        Nee, geen ervaring mee. Maar voor de rest kan je massa's tips krijgen van mij! Wanneer wil je hem hebben, die avant? April 2009?

Comment

Nee, geen ervaring mee. Maar voor de rest kan je massa's tips krijgen van mij! Wanneer wil je hem hebben, die avant? April 2009?
                          Bespeur ik daar enig sarcasme?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk Berichten
                            Bespeur ik daar enig sarcasme?
                            moet eigenlijk zeggen dat ik geen idee heb van de huidige levertermijnen. Maar iedereen hier heeft gemiddeld 5 maanden moeten wachten denk ik. Sommige 4, sommige 7 of langer..

April zal wel een tikje overdreven zijn, maar Januari kan best zijn!!

Comment

moet eigenlijk zeggen dat ik geen idee heb van de huidige levertermijnen. Maar iedereen hier heeft gemiddeld 5 maanden moeten wachten denk ik. Sommige 4, sommige 7 of langer..

April zal wel een tikje overdreven zijn, maar Januari kan best zijn!!
                              Collega van mij zijn wagen is verleden week besteld (met APS) en zal ergens eind oktober/begin november geleverd worden. 3 maanden dus. Valt dus goed mee. En het is geen stockwagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                                Collega van mij zijn wagen is verleden week besteld (met APS) en zal ergens eind oktober/begin november geleverd worden. 3 maanden dus. Valt dus goed mee. En het is geen stockwagen.
                                voorlopig 3 maand wss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                  voorlopig 3 maand wss
                                  De mijne was besteld op 22 mei en wordt geleverd na het weekend van de 15e augustus. Is dus ook zo'n 3 maanden. Bij onze garage blijkbaar geen vertragingen.

Bizar allemaal hoe dat verschilt van garage tot garage. En niemand bij die dealers die er een deftige uitleg voor kan/wil geven ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                                    De mijne was besteld op 22 mei en wordt geleverd na het weekend van de 15e augustus. Is dus ook zo'n 3 maanden. Bij onze garage blijkbaar geen vertragingen.

Bizar allemaal hoe dat verschilt van garage tot garage. En niemand bij die dealers die er een deftige uitleg voor kan/wil geven ...
                                    Ik zit zelf ook een beetje in verkoop business.. Zijt er maar zeker van dat dit ook allemaal een beetje van de omzet van de dealer afhangt. Ik kan me niet indenken dat iemand die op jaarbasis 2000 audi's verkoopt, in hetzelfde wachtlijstje staat als iemand die er 200 verkoopt. Bij een hoge vraag en laag aanbod, is er een tekort, en dan gaan ze zien. Het zou onlogisch zijn dat een garage die 100 A4's in bestelling heeft staan, er 1 per week geleverd krijgt, net even snel als die garage die er maar 2 in bestelling heeft staan.

Die ene garage krijgt er waarschijnlijk 5 per week en die andere moet 3 weken wachten op 1 wagen.

Hangt er natuurlijk allemaal vanaf hoe de cijfers echt liggen, en waar je je wagen hebt besteld...

Comment

• Weet er iemand waar ik een originele technische fiche van de A4 avant kan vinden waarin ik kan terugvinden welke combinatie velgen/banden gehomologeerd is?

8x18 met een bandje 235/40R18 is geen probleem. Op een site vond ik echter een velg 8x18 met een bandje 235/45R18. dit geeft toch weer 5% of 1.1cm meer bandhoogte en dus een comfort wat net tussen een 225/R17 en een 235/40R18 ligt. EN de wielkassen zouden weer net iets beter gevuld zijn.

het ideale compromis dus. Maar ik voel nattigheid omdat ik bij geen enkele officiele audi-velg deze band terugvind. En je moet met die zaken uitkijken dat de ESP enz. niet ontregeld geraakt als de omtrek niet meer klopt enz...

Iemand een idee?

Comment

• Beste A4-lovers kunnen jullie helpen?
                                        Iemand een idee waar ik in belgie spacers en bouten kan bestellen voor mijn A5 (ik vermoed dat die ook op een A4 passen)?
                                        Ik wil vooraan 10mm per as en achteraan 30mm per as (maw spacers van 1.5cm).
                                        thx

Comment

• Volgens autoweek.nl is de 2.0TFSI Quattro met 211pk maar 0.1sec trager dan de 3.2FSI Quattro met 265pk. Dus eigenlijk koop je 3.2 enkel voor het geluid?

Comment

Working...
                                          X