Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ronin Bekijk Berichten
    Gebruikt VAG geen Tele Atlas?
    Neen, Audi is Navteq. Net zoals BMW.

Spijtig want Tele Atlas kaarten zijn nauwkeuriger dan Navteq.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk Berichten
      Zijn er op de A4 avant één of twee soorten cruise control te krijgen? Ik kan enkel op de configurator 'cruise control' vinden. Is het zowieso 'adaptive' (houd rekening met de snelheid van je voorganger) of niet?
      je hebt de gewone en de adaptive. Maar ik dacht dat die adaptive in combinatie was met een andere optie. Weet echter niet meer dewelke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
        je hebt de gewone en de adaptive. Maar ik dacht dat die adaptive in combinatie was met een andere optie. Weet echter niet meer dewelke.
        thanks voor je snelle reactie. Dus de snelheidsregelaar is het 'lifestyle plus' pack is de gewone, jammer.

Comment

• heb mijne avant besteld op 17/5 en had op 28/7 naar garage gebeld of theoretise P-datum van week 32 nog geldde.ondertussen is hij in week 31 gemaakt maar heb nog geen bericht gekregen van garage. morgen is bellen hoe het zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
            Distance Control (Adaptive CC) kan je enkel nemen in combinatie met het GPS DVD Plus (€3.527,15).
            De Distance Control zelf kost €1.536,70.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
              Distance Control (Adaptive CC) kan je enkel nemen in combinatie met het GPS DVD Plus (€3.527,15).
              De Distance Control zelf kost €1.536,70.
              En je krijgt er gratis en voor niks een "derde mistlicht" bij
              Is echt lelijk. Zie hier (bol naar linkermistlicht is radar):

Begrijp niet dat ze dat niet discreter konden wegwerken (zoals bvb bij een A6 in het radiatorrooster)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
                En je krijgt er gratis en voor niks een "derde mistlicht" bij
                Is echt lelijk. Zie hier (bol naar linkermistlicht is radar):
                ...
                Begrijp niet dat ze dat niet discreter konden wegwerken (zoals bvb bij een A6 in het radiatorrooster)
                Lijkt me ook gevoelig voor vandalisme, net als achteruitrijcamera, of niet?

Comment

• naar de garage geweest en de wagen wordt in de week na 15 aug; geleverd. Hij staat nu op transport van fabriek naar Kortemberg.Ga ook nog aps achteraan laten inbouwen voor
                  574 euro btw in. mss ook nog uitlaat l en r maar moet eerst bekeken worden ifv emissies-catalisator-eventueel vermogenverlies (= mss onmogelijk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
                    naar de garage geweest en de wagen wordt in de week na 15 aug; geleverd. Hij staat nu op transport van fabriek naar Kortemberg.Ga ook nog aps achteraan laten inbouwen voor
                    574 euro btw in. mss ook nog uitlaat l en r maar moet eerst bekeken worden ifv emissies-catalisator-eventueel vermogenverlies (= mss onmogelijk)
                    Allé, dan staat 'm samen met de mijne op transport.
                    Zou begin volgende week toekomen bij D'Ieteren. Normaalgezien zou hij vrijdag dan afgeleverd worden maar dankzij het lange weekend zal het de 18e worden.

Comment

• De Distance Control is inderdaad lelijk en daarom heb ik het zelf niet genomen. Jammer.

@Izzy: Bedankt voor de foto's. Die met die 10-spakers is zo goed als dezelfde config als de mijne. De mijne is echter wel 2cm verlaagd.
                      AutoMinded.be

Comment

• bericht gekregen van mijn garage,mijn Avant is nu ook gemaakt, hopelijk binnen een week of twee rijden

Comment

• Audi meeting 17 augustus

Beste audifreaks,

Kan er iemand mij iets meer vertellen over de meeting zondag aanstaande ?
                          Uur ? Plaats ? Planning ? Rondrit ? ...
                          Is dit officieel ? Komen er bezoekers ?
                          Ik zou graag wat meer info hebben want ik heb wel zin om is af te komen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk Berichten
                            Beste audifreaks,

Kan er iemand mij iets meer vertellen over de meeting zondag aanstaande ?
                            Uur ? Plaats ? Planning ? Rondrit ? ...
                            Is dit officieel ? Komen er bezoekers ?
                            Ik zou graag wat meer info hebben want ik heb wel zin om is af te komen !
                            De meeste informatie van uur/plaats etc. kan je in het Audi-meeting topic zelf vinden.

=> http://www.autoforum.be/showthread.php?t=31703

Comment

• zijn er hier veel avant bezitters die de elektronische koffer hebben... leuk hebbeding, maar wel duur.
                              There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                                zijn er hier veel avant bezitters die de elektronische koffer hebben... leuk hebbeding, maar wel duur.
                                Ik heb het getest in de showroom, koffer gaat te traag open/dicht naar m'n goesting. En ook te duur voor wat het is dus voor mij geen vinkje ernaarst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                  Ik heb het getest in de showroom, koffer gaat te traag open/dicht naar m'n goesting. En ook te duur voor wat het is dus voor mij geen vinkje ernaarst
                                  Ik heb die optie wel. Wreed handig vind ik. En qua snelheid is het aanvaardbaar. Supersnel gaat de koffer niet open en dat is gewoon omwille van veiligheidsredenen. Als je koffer openzwiept en je staat per ongeluk te dichtbij je koffer ...

Je kunt ook de openingshoek/hoogte instellen. Is handig wanneer je bvb een garage hebt die wat lager is.

En er zit ook een veiligheid op. Van zodra de koffer bij het openen of sluiten weerstand ondervindt, dan stopt hij.

Er zijn andere opties van minstens evenveel geld die veel minder nut hebben ...

Comment

• Snelheid is goed, maar vind het veel geld voor wat het in feite maar is.
                                    Hier is filmpje van mij in de showroom:

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Heb je er ook eentje van het opengaan?
                                      dichtdoen is geen probleem want je loopt weg of naar je deur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                        Heb je er ook eentje van het opengaan?
                                        dichtdoen is geen probleem want je loopt weg of naar je deur.
                                        Dat gaat zeer langzaam in het begin. Bij de Volvo V70 toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                          Dat gaat zeer langzaam in het begin. Bij de Volvo V70 toch...
                                          Dat was ook mijn idee bij de Avant toen ik het getest heb (2 maand geleden)

Comment

Working...
                                          X