Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBij een niet-Engelse franchise betaal je (met mijn cijfers dan) sowieso 750 euro als je in fout bent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenAch zo,dan kan je er beter direkt goed opvlammen zodat je kosten hoger zijn en de franchise wegvalt!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door g_men01 Bekijk BerichtenAlvast bedankt voor de tips...
Ik heb momenteel geen franchise... Heb al eens gehoord bij de makelaar en die stelde mij ook een Engelse franchise voor...
Maar bij een Omnium ben je toch altijd verzekerde tegen glasbreuk?
Pff folie, ben ik echt geen voorstander voor!!
Maar om je gewone ruiten dan te laten vervangen door gekleurde ... Indien je wil dat je verzekering betaalt, dan moeten dezelfde ruiten erin gezet worden. Tenzij je installateur een 'valse' verklaring voor de verzekering opstelt maar weinigen willen daaraan meewerken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk betaal (bm 0) 1266 euro voor een wagen met waarde van +- 32.000 euro.
Is die 32K van jouw in of ex btw? Ik hoop incl. anders heeft mijn makelaar mij flink gekloot.. :-) (hoewel, ze is nog niet echt afgesloten, die verzekering! De wagen moet nog geleverd worden!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door g_men01 Bekijk BerichtenSeg hoe komen jullie allemaal aan BM0!!
Ik zie hier 27, 28 jaar oud...!! Je begint normaal gezien toch aan 11??
Ik ben er 25 en ik zit aan 5 voor het moment... Ik zak dit jaar nog wel naar BM4!!
En natuurlijk ook omdat ik tot nu toe nog geen brokkenmaker ben... Mijn BM0 is puur een makelaar gunst. Ik vertrouw die man blindelings en zal ook altijd bij heb een verzekering nemen. (DVV btw..) (sluikreclame!!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door g_men01 Bekijk BerichtenSeg hoe komen jullie allemaal aan BM0!!
Ik zie hier 27, 28 jaar oud...!! Je begint normaal gezien toch aan 11??
Ik ben er 25 en ik zit aan 5 voor het moment... Ik zak dit jaar nog wel naar BM4!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk BerichtenNormaalgezien als je geen referenties hebt en voor de 1e keer een verzekering aangaat begin je op BM 11 of 13. Maar als je ouders reeds aangesloten zijn bij een maatschappij en al een groot aantal jaren schadevrij rijden dan doen de meeste maatschappijen wel een effort. Mijn vrouw heeft nu ook haar eerste eigen wagen en heeft ook BM 0 gekregen bij de verzekeraar van haar moeder.
Ik ga "hout" vasthouden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenSame here dankzij de ouders. Begonnen aan BM0 en nu aan -2 ofzo.
Ik ga "hout" vasthouden
Comment
-
Zeg, iemand hier al van het p-tronic systeem gehoord? Of iemand kent die dat al gebruikt heeft?
Van mijn 136pk 320nm 2.0tdi een 181pk sterke 410nm maken voor iets minder dan700 euro!! En het is geen echte Chip-tuning. Gewoon een powerbox gelijk ze dat noemen.
Ik denk echt dat ik dat ga wagen! Tenzij hier iemand menens problemen kent met die dingen. Ik heb al alle mogelijk combinatie's van P-tronic en klachten enz. gegoogled. Maar niets gevonden. Alleen maar positieve dingen. Bovendien is P-tronic een Belgische firma.
Het enige is.... Het is niet echt legaal. Maar ik kan mij niet indenken dat men onder de motorkap gaat kijken en dan ook nog zo een doosje gaat herkennen.
En als je naar de garage gaat, haal je het doosje even weg. 1 minuut werk. Veel meer plezier!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenEn als je naar de garage gaat, haal je het doosje even weg. 1 minuut werk. Veel meer plezier!Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenTja, kunnen we niet echt vergelijken. Ik betaal 1542,79 BM0 voor een wagen met waarde van 40.000 incl. BTW. Maar dus met een franchise van 2.5% (zie ik net) in eigen schade.
Is die 32K van jouw in of ex btw? Ik hoop incl. anders heeft mijn makelaar mij flink gekloot.. :-) (hoewel, ze is nog niet echt afgesloten, die verzekering! De wagen moet nog geleverd worden!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenEn als je eens een serieus ongeval hebt met gewonden ... dan doen ze uw broek uit
Comment
-
Daar ben ik nog niet zo zeker van
de motorisatie van de wagen verschilt dan die waarvoor je verzekerd bent -> niet gedekt zou ik zeggen.
uw gelijkvormigheidsattest klopt niet meer, BIV te weinig betaald, verkeersbelasting te weinig betaald ... allé, niet echt in orde dus
als uw banden wat te breed zijn, uw velgen te groot of er steken wat spacers tussen, dat ze dan moeten aantonen dat de oorzaak daar aan ligt ok, maar dat is volgens mij van een andere orde.Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenDaar ben ik nog niet zo zeker van
de motorisatie van de wagen verschilt dan die waarvoor je verzekerd bent -> niet gedekt zou ik zeggen.
uw gelijkvormigheidsattest klopt niet meer, BIV te weinig betaald, verkeersbelasting te weinig betaald ... allé, niet echt in orde dus
als uw banden wat te breed zijn, uw velgen te groot of er steken wat spacers tussen, dat ze dan moeten aantonen dat de oorzaak daar aan ligt ok, maar dat is volgens mij van een andere orde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenM'n beste maat werkt bij schadebeheer (Fortis), en als het niet is dat het ongeluk tegen 220 gebeurd is terwijl de wagen oorspronkelijk maar 190 kon, dan maken ze geen spel van die PowerBox. Of de oorzaak moet echt wel bij die PowerBox liggen, bv. moest dat ding kortsluiting veroorzaakt hebben of weet ik veel wat er kan gebeuren.
Vandaar zeker dat het het niet zo best gaat met fortis!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door johnver Bekijk BerichtenVandaar zeker dat het het niet zo best gaat met fortis!!Sintruin till I die
Comment
Comment