Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door n3bur Bekijk Berichten
    Mss ben k iets te kritisch, ben dan ook al heel mijn leven met muziek bezig.
    Ik ben wel een serieus muziekliefhebber, maar eerder in wat jij wellicht het "lichtere" genre noemt (geen klassiek of jazz dus). Wat ik wil is een heldere klank met een stevige (maar niet boemerige) bas zonder vervorming en zonder dat er deurpanelen gaan meetrillen. Dat laatste is wel soms het geval bij mijn Volvo V50.

Comment

• nog wat foto's

Zoals beloofd nog wat extra foto's:

- vandaag in de regen:

- de binnenkant (sorry voor de slechte belichting):

- De koffer:

Comment

• Knap !! Maar .. maximum 3 foto's per post

Comment

• Knap!
          De omkeerbare kofferbodem is ook een zeer handig iets. Al meermaals gebruik van gemaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
            Knap!
            De omkeerbare kofferbodem is ook een zeer handig iets. Al meermaals gebruik van gemaakt
            Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de standaard omkeerbare koffermat en de omkeerbare kofferbodem?

Comment

• De standaard is zoals je op de foto's van 4xO kan zien.
              Dus is de omkeerbare kofferbodem standaard en de omkeerbare koffermat = optie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                De standaard is zoals je op de foto's van 4xO kan zien.
                Dus is de omkeerbare kofferbodem standaard en de omkeerbare koffermat = optie.
                ik laat mijn kofferbodem nu contstant omgekeerd liggen (met de plastic kant naar boven). Is het gemakkelijkste. Dan moet je je geen zorgen maken dat je je kofferbodem vuil maakt. En optisch lijkt je koffer dan ook groter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                  Ik ben wel een serieus muziekliefhebber, maar eerder in wat jij wellicht het "lichtere" genre noemt (geen klassiek of jazz dus). Wat ik wil is een heldere klank met een stevige (maar niet boemerige) bas zonder vervorming en zonder dat er deurpanelen gaan meetrillen. Dat laatste is wel soms het geval bij mijn Volvo V50.
                  Ik luister ook 'lichte' muziek ze (heb al vanalles erop losgelaten, digitalism, boys noize, roisin murphy, editors, interpol etc) en dat doet precies wat jij zegt. Diepe stevige bassen die ge in uw maag voelt dreunen zonder dat er iets meetrilt. Let wel, ik kan enkel spreken voor de b&o's, niet voor het audi sound system. Hier zijn toch ook forumgangers die dat systeem gekocht hebben dacht k.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                    Ja, zou kunnen. Ik bedoel een zeer donkere grijstint met een bruinachtige zweem. Het is zeker niet meteoorgrijs, want dat is iets minder donker grijs met een blauw-groene zweem.

Heeft er iemand ervaring met het Audi Soundsystem? Ik rijd nu met een Volvo V50 met een fantastische radio ("High Performance") en ben op dat gebied nogal verwend.

Ik zou het Audi Soundsystem kiezen, maar als ik hoor dat zelfs het B&O systeem niet écht fantastisch klinkt ...

Nog iets: ik heb al heel veel foto's gezien van het interieur in zwart alcantara, maar nog nooit in grijs alcantara. Heeft er iemand een foto daarvan? Ik ben die zwarte interieurs een beetje beu en overweeg nu grijs alcantara/leder of grijs milanoleder te kiezen.
                    was ook niet onder indruk van de B&O
                    bovendien weerkaatsen de zilverringen in de zijspiegels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door n3bur Bekijk Berichten
                      Ik luister ook 'lichte' muziek ze (heb al vanalles erop losgelaten, digitalism, boys noize, roisin murphy, editors, interpol etc)
                      Uitstekende smaak, mijn beste!

Comment

• [IMG]file:///Users/mainuser/Desktop/Picture%20017.jpg[/IMG]wat betreft de snelheidsmeter vind ik illogisch dat 1/4de van de beschikbare oppervlakte leeg blijft, en dat alle cijfers dan zodanig tegen mekaar gedrukt zijn dat men al rijdend moeilijk in één blik kan zien aan welke snelheid men eigenlijk rijdt
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• zonder te spreken van een teller die tot 280km/u gaat, waarop alle cijfers boven de 160 (limiet van het intrekken van uw rijbewijs) in se overbodig zijn
                          al even de black panel van een Saab gezien ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                            [IMG]file:///Users/mainuser/Desktop/Picture%20017.jpg[/IMG]wat betreft de snelheidsmeter vind ik illogisch dat 1/4de van de beschikbare oppervlakte leeg blijft, en dat alle cijfers dan zodanig tegen mekaar gedrukt zijn dat men al rijdend moeilijk in één blik kan zien aan welke snelheid men eigenlijk rijdt
                            Is idd wennen.
                            Je zit snel boven 50. (temeer omdat dit op de plaats staat waar bij onze vorige auto 20 stond )
                            Vr autostrade vind ik de plaatsing perfect.

Comment

• Is er hier iemand die al ervaringen heeft met het 'audi sound system'? Hebben het wel besteld, maar niet gehoord.

Ik wil eigenlijk ook wel eens weten of je de bevestigingsset voor in de koffer achteraf kan bestellen. Ik dacht van wel maar kan het nergens terugvinden in 'audi shop'.

Comment

• met sound systems is de boodschap zelf gaan uittesten
                                nog meer dna voor kleuren en geuren is het een beetje persoonlijke smaak en vooral hoe wij de klanken graag horen
                                eerlijk gezegd heb ik bij mijn testritten niets bijzonder gevonden aan de nieuwe snufjes van Audi
                                als terug mijn eigen Blaupunkt TravelPilot (2005) met de (zeer goede) standard-luidsprekers van Audi beluister naar de testrit, vroeg ik mij waarom 1250 euros te besteden aan iets dat maar marginaal beter is als men op snelheid is (op stilstand is het verschil wel hoorbaar... maar dat is toch de bedoeling niet ook stanan wij vaak in de file !! )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                  [IMG]file:///Users/mainuser/Desktop/Picture%20017.jpg[/IMG]wat betreft de snelheidsmeter vind ik illogisch dat 1/4de van de beschikbare oppervlakte leeg blijft, en dat alle cijfers dan zodanig tegen mekaar gedrukt zijn dat men al rijdend moeilijk in één blik kan zien aan welke snelheid men eigenlijk rijdt
                                  Indien je wil zien hoeveel je exact rijdt, dan kan je door een simpele druk op de knop van je boordcomputer de digitale snelheidsmeter inschakelen. Je snelheid wordt dan groot en duideljk weergegeven op je boordcomputer en als je je cruise control gebruikt dan krijg je ook de snelheid te zien waarop je hem ingeschakeld hebt.

Ik vind het niet erg dat ze de wijzerplaat van de snelheidsmeter niet volledig gebruikt hebben. Die lege ruimte brengt wat rust op het dashboard. Anders zou het allemaal wat te druk worden denk ik met al die wijzertjes, getalletjes en tekentjes.

Comment

• ok, dat had ik allemaal niet kunnen ervaren met een korte testrit
                                    blijkbaar ben ik ouderwets, maar een wijzer op een (duidelijke) schaal blijft voor mij het meest leesbaar zonder echt de blik op straat te moeten verliezen

Comment

• Die grote digitale cijfers zijn nochtans een pak duidelijker hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Die grote digitale cijfers zijn nochtans een pak duidelijker hoor.
                                        Vond ik ook, niets mis mee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk Berichten
                                          Is er hier iemand die al ervaringen heeft met het 'audi sound system'? Hebben het wel besteld, maar niet gehoord.

Ik wil eigenlijk ook wel eens weten of je de bevestigingsset voor in de koffer achteraf kan bestellen. Ik dacht van wel maar kan het nergens terugvinden in 'audi shop'.
                                          Ik ben tevreden van het Audi Soundsystem. Klank is meer dan OK

Bevestigingsset achteraan... de rails waarop die bevestigingsset glijdt zijn in de kofferbodem verwerkt. Ik ben dus niet zo zeker dat je die zomaar achteraf kan toevoegen.
                                          Ik heb dit systeem besteld en ben er tot nu toe nog niet direct door overdonderd, maar dat kan nog komen :p
                                          BMW 420dA : >>>

Comment

Working...
                                          X