Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Maar als je echt op zeker wil spelen, enkel de chiptuning aangeven aan je verzekering en niet aan de DIV. Zo hebben ze mij vandaag gezegd in een niet nader genoemde Audi garage. Enkelen hadden dus gelijk toen ze zeiden dat de garage niet verplicht is dit door te geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk BerichtenKan dat niet afhankelijk zijn van verzekeraar tot verzekeraar? Verzekeringspolissen en de bijhorende bepalingen zijn toch niet overal dezelfde...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDit is enkel als ze kunnen aantonen dat de oorzaak van het ongeluk bij de chiptuning ligt. En dit weet ik van mijnen beste maat, die bij Fortis werkt op schadebeheer
edit: ik lees net uw andere posts ook. Dan heeft jullie collega / uw werk zich laten afbluffen, uw verzekering moet effectief kunnen aantonen dat de oorzaak bij de chiptuning ligt.
Begin daar maar eens over te twisten met de verzekering ... Winnen doe je zoch nooit in zo'n situatie hoor. Geloof me. Moest je nu gewoon op een voorligger gereden zijn in de file, ok, dan kunnen ze moeilijk zeggen dat het aan de extra pk's ligt. Maar in een geval als dit trek je toch aan het kortste eind...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk BerichtenDe argumentatie van de verzekering was: "De wagen heeft door de extra PK's meer power op de achterwielen waardoor de bestuurder een inschattingsfout gemaakt heeft en beginnen slippen is in de bocht."
Begin daar maar eens over te twisten met de verzekering ... Winnen doe je zoch nooit in zo'n situatie hoor. Geloof me. Moest je nu gewoon op een voorligger gereden zijn in de file, ok, dan kunnen ze moeilijk zeggen dat het aan de extra pk's ligt. Maar in een geval als dit trek je toch aan het kortste eind...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk BerichtenDe argumentatie van de verzekering was: "De wagen heeft door de extra PK's meer power op de achterwielen waardoor de bestuurder een inschattingsfout gemaakt heeft en beginnen slippen is in de bocht."
Begin daar maar eens over te twisten met de verzekering ... Winnen doe je zoch nooit in zo'n situatie hoor. Geloof me. Moest je nu gewoon op een voorligger gereden zijn in de file, ok, dan kunnen ze moeilijk zeggen dat het aan de extra pk's ligt. Maar in een geval als dit trek je toch aan het kortste eind...
weinig of geen gebruik maakt van je tuning?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk BerichtenDe argumentatie van de verzekering was: "De wagen heeft door de extra PK's meer power op de achterwielen waardoor de bestuurder een inschattingsfout gemaakt heeft en beginnen slippen is in de bocht."
Begin daar maar eens over te twisten met de verzekering ... Winnen doe je zoch nooit in zo'n situatie hoor. Geloof me. Moest je nu gewoon op een voorligger gereden zijn in de file, ok, dan kunnen ze moeilijk zeggen dat het aan de extra pk's ligt. Maar in een geval als dit trek je toch aan het kortste eind...
Je hoeft je hier uiteraard niet bij neer te leggen, in dit geval had ik zonder twijfel een advocaat ingeschakeld.
Mijn broer heeft ooit ook eens een probleem gehad met de verzekeringen, ze gingen ook de schade terugvorderen van mijn broer omdat hij 0,5 promille in zijn bloed had. Spijtig genoeg voor de verzekering heeft mijn broer een advocaat geraadpleegd, na 1 briefje was het al geregeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door g_men01 Bekijk BerichtenIemand die hier al iets meer van weet -> opdrijven 136 naar 170 door AUDI zelf?
Kben benieuwd wat ze daarvoor gaan vragen...
Wij hebben ook nen 136pk besteld, maar ik zou toch ook wel graag naar 170 gaan hoor!
wel zou ik de wijziging net over de grens laten uitvoeren, waar ze het toch niet gaan aangeven voor een buitenlander
dan spaar je nog bovenop de BTW...
ik heb een tijdje met het idee gespeeld voor mijn Saab Cabrio; in Goes (NL) kon ik een Hirsch powerkit (met garantie) laten plaasten (in se chiptuning...) op een uur tijd (150>190 pk's)
uiteindelijk heb ik het niet gedaan omdat ik goed wist hoeveel keren ik die 40 pk's meer ging gebruiken (een cabrio is eerder om bij mooi weer te laveren)
ik heb onlangs de 136 pk met multironic getest, ik vond het vrij vinnig (en vooral aangenaam)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenOW SHIT... wat een bakkkkkk !!!
Zie je.. zelfs zonder LEDs is 'm uuuuber! ... dankzij dat monza-zilver en die lekkere 17 inch structure velgjes (*wink* *wink*) natuurlijk
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
Comment
-
Nog een minpuntje voor de GPS : hij overschat de tijd voor het rijden over gewone wegen en onderschat de tijd die je erover doet op de autostrade (hij rekent aan 118 km/h volgens mij).
Hij stuurt je dus vaak lekker om terwijl je binnendoor gewoon sneller bent.
Eigenlijk mis ik ook , naast de "snelste" en "kortste" route, een 'economische' route ("we gaan geen 20 km omrijden om 1 minuut vroeger aan te komen")
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenIk stoor me ook aan de snelheidsweergave. Niet lineaire aanduiding (10-20-30-40-50-60-70-80-100-120-140-160)
t' Streepje boven 70 is 75Ook die grote en kleine snelheidsaanduidingen zijn niet duidelijk (tenzij 20-40-60-80-100-120-140-160-180-... groot hadden aangeduid)
Eén streepje boven 120 is niet 125 maar 130.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenNog een minpuntje voor de GPS : hij overschat de tijd voor het rijden over gewone wegen en onderschat de tijd die je erover doet op de autostrade (hij rekent aan 118 km/h volgens mij).
Hij stuurt je dus vaak lekker om terwijl je binnendoor gewoon sneller bent.
Eigenlijk mis ik ook , naast de "snelste" en "kortste" route, een 'economische' route ("we gaan geen 20 km omrijden om 1 minuut vroeger aan te komen")
Het blijft een dure optie maar ben er wel tevreden van. Opties zoals het multiefunctie stuur en de 'opbergmodule' zou ik niemand aanraden gewoonweg omdat je er niets mee bent. Voor dat geld kan je wel wat nuttigere opties nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenNiet mee inzitten, dat went na verloop van tijd.
en na een paar boetes...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenNiet mee inzitten, dat went na verloop van tijd.
En anders de digitale, die is heel duidelijk
Maar toegegeven, ze hadden idd heel de cirkel kunnen gebruiken. Ma gezien de gemiddelde belg overal 30 - 50 - 70 rijdt zal die daar geen last van hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten. Opties zoals het multiefunctie stuur en de 'opbergmodule' zou ik niemand aanraden gewoonweg omdat je er niets mee bent. Voor dat geld kan je wel wat nuttigere opties nemen.
Deze functie is ALLEEN handig als je de (telefoon)optie neemt en evt met de MT voor de peddels alhoewel ik die bij de A3 zelden gebruikteSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk heb geen telefoonoptie en ik vind het multifunctie stuur ontzettend handig. Ander radiostation, volgend nummer, volume aanpassen, fast forward, .. Ik gebruik het regelmatig, zeker in combinatie met m'n iPod of SD kaart.
Comment
Comment