Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb de optie 3-zone airco niet genomen omdat ik de optie nogal duur vind(677€ met 'pack lounge', anders 822€). Maar als ik een keer rondkijk zie ik dat het merendeel dit wel neemt. Is dit echt zo een must of?... het oogt wel mooier, maar wel een dure 'look' zou ik zeggen.

Comment

• Ik zou die optie ook nooit nemen, al vind ik het belachelijk dat het standaard geen duozone airco is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Ik zou die optie ook nooit nemen, al vind ik het belachelijk dat het standaard geen duozone airco is.
        indeed! Ze gaan moeten opletten met hun geldgraaien. Ik denk dat audi op dit moment over de schreef aan het gaan is tov andere duitsers met hun opties en schrapping van standaard-uitrustingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk Berichten
          Ik heb de optie 3-zone airco niet genomen omdat ik de optie nogal duur vind(677€ met 'pack lounge', anders 822€). Maar als ik een keer rondkijk zie ik dat het merendeel dit wel neemt. Is dit echt zo een must of?... het oogt wel mooier, maar wel een dure 'look' zou ik zeggen.
          ik zou dit ook nooit nemen, vraag me eigenlijk af of dit goed werkt

Comment

Ik heb geen telefoonoptie en ik vind het multifunctie stuur ontzettend handig. Ander radiostation, volgend nummer, volume aanpassen, fast forward, .. Ik gebruik het regelmatig, zeker in combinatie met m'n iPod of SD kaart.
            Fast forward? Leg me eens uit hoe je dat doet via het stuur want ik heb alles al geprobeerd maar dat heb ik toch nog niet geprobeerd hoor.
            Veranderen van radiostation of nummer op CD/MP3 wel en volume luider of zachter zetten ook maar daar stopt het bij. Geen mute, geen forward. Bovendien moet je dan op het schermpje op je dashboard zitten kijken terwijl dat helemaal niet overzichtelijk is. Het was beter geweest als je het MMI scherm mee zou zien veranderen wanneer je via je multiefunctiestuur iets verandert.

Comment

• Als je het scrollertje voor van nummer te veranderen ingeduwd houdt --> Fast Forward. Dit is toch in m'n A3 zo ..

Comment

Ik heb geen telefoonoptie en ik vind het multifunctie stuur ontzettend handig. Ander radiostation, volgend nummer, volume aanpassen, fast forward, .. Ik gebruik het regelmatig, zeker in combinatie met m'n iPod of SD kaart.
                Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                Fast forward? Leg me eens uit hoe je dat doet via het stuur want ik heb alles al geprobeerd maar dat heb ik toch nog niet geprobeerd hoor.
                Veranderen van radiostation of nummer op CD/MP3 wel en volume luider of zachter zetten ook maar daar stopt het bij. Geen mute, geen forward. Bovendien moet je dan op het schermpje op je dashboard zitten kijken terwijl dat helemaal niet overzichtelijk is. Het was beter geweest als je het MMI scherm mee zou zien veranderen wanneer je via je multiefunctiestuur iets verandert.
                Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Als je het scrollertje voor van nummer te veranderen ingeduwd houdt --> Fast Forward. Dit is toch in m'n A3 zo ..
                In jouw A3, niet in een A4, zoals ik je al eerder melde.
                BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk Berichten
                  indeed! Ze gaan moeten opletten met hun geldgraaien. Ik denk dat audi op dit moment over de schreef aan het gaan is tov andere duitsers met hun opties en schrapping van standaard-uitrustingen
                  Audi is nu nog niet even duur als Mercedes, en perfekt in lijn met BMW
                  mijn recente vergelijking (A4 vs 320 vs C) toont aan dat bij gelijke (vrij complete) uitrusting, een mooie A4 of 320 om en bij de 45.000 euros komt, terwijl Mercedes net niet de grens van 50;000 bereikt (dat is dus nog ver van full options cars)
                  ik had de nieuwe Honda Tourer opgenomen in de vergelijking : daar heb je nog meer uitrusting voor zeker 9.000 euros minder
                  tja, dus zonder de 4 ringen, noch de ster, noch het BMW-embleem
                  maar blijkbaar met een zelfde bedrijfzekerheid, en de showrooms zijn minder flamboyant (wat een deel van de 9.000 euros uitlegt)
                  ......(zucht)
                  zijn wij toch bereidwillige melkkoeien (zonder te spreken (bij Audi) van het nodig geduld)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                    In jouw A3, niet in een A4, zoals ik je al eerder melde.
                    Een kennis van mij (met een Audi A4 B beweert het tegendeel. Zelf heb ik het nog niet kunnen uitproberen.

En het is "meldde"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                      zijn wij toch bereidwillige melkkoeien (zonder te spreken (bij Audi) van het nodig geduld)
                      Daar zeg je wat. Ik ben thuis opgevoed met de 'wijze' woorden van mijne pa. "niks beter dan nen goeien deuts.
                      Ik zet die familie traditie koppig voort...

Comment

• good luck !

Comment

Een kennis van mij (met een Audi A4 B beweert het tegendeel. Zelf heb ik het nog niet kunnen uitproberen.
                          Ik heb het zonet nogmaals geprobeerd. Song begint opnieuw van voorafaan, en bovendien ben ik de 'Mix' instelling kwijt.

Al bij al is zelf het multifunctioneel stuur van een C3 en mijn 307 beter doordacht dan in de A4. Ook het scannen naar een naam in de telefoonlijst was bij de 307 een pak makkelijker...

En het is "meldde"
                          Heel flink.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                            Audi is nu nog niet even duur als Mercedes, en perfekt in lijn met BMW
                            mijn recente vergelijking (A4 vs 320 vs C) toont aan dat bij gelijke (vrij complete) uitrusting, een mooie A4 of 320 om en bij de 45.000 euros komt, terwijl Mercedes net niet de grens van 50;000 bereikt (dat is dus nog ver van full options cars)
                            ik had de nieuwe Honda Tourer opgenomen in de vergelijking : daar heb je nog meer uitrusting voor zeker 9.000 euros minder
                            tja, dus zonder de 4 ringen, noch de ster, noch het BMW-embleem
                            maar blijkbaar met een zelfde bedrijfzekerheid, en de showrooms zijn minder flamboyant (wat een deel van de 9.000 euros uitlegt)
                            ......(zucht)
                            Verhaal wordt anders wanneer je least. BMW gaf zeer grote korting vanwege lagere vervangwaarde, Audi gaf minder korting maar veel hogere vervangwaarde.

Ik snap niet waar men de mensen blijft vinden die > 50% van de nieuwprijs van een auto betalen voor een wagen die 4 jaar oud is, 100 000 km heeft gereden met achter een stuur een chauffeur die het geen moer kan schelen of die auto 150 000 of 300 000 km haalt ...

Ik ben er ook quasi zeker van dat sommige opties extra hoog worden geprijsd aangezien ze verplicht zijn in car-policies. Vandaar dat de Bluetooth Telefooninstallatie bijna 1000 EUR kost...

Comment

En het is "meldde"
                              Wel dan zal 'm een speciale A4 editie hebben want 'doorspoelen' kan je niet met het multiefunctiestuur. Heb het net getest en opgezocht in de handleiding.

Het enige wat er gebeurt wanneer je op het wieltje duwt, is dat je scherm op je dashboard verandert van boordcomputer naar radio of multimedia (CD of MP3) en waar je dan kunt scrollen tussen zenders of liedjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                                Wel dan zal 'm een speciale A4 editie hebben want 'doorspoelen' kan je niet met het multiefunctiestuur. Heb het net getest en opgezocht in de handleiding.

Het enige wat er gebeurt wanneer je op het wieltje duwt, is dat je scherm op je dashboard verandert van boordcomputer naar radio of multimedia (CD of MP3) en waar je dan kunt scrollen tussen zenders of liedjes.
                                Dan heeft ie mij bij mijn pietje en heb ik dus ongelijk. Mea culpa.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                  Verhaal wordt anders wanneer je least. BMW gaf zeer grote korting vanwege lagere vervangwaarde, Audi gaf minder korting maar veel hogere vervangwaarde.

Ik snap niet waar men de mensen blijft vinden die > 50% van de nieuwprijs van een auto betalen voor een wagen die 4 jaar oud is, 100 000 km heeft gereden met achter een stuur een chauffeur die het geen moer kan schelen of die auto 150 000 of 300 000 km haalt ...

Ik ben er ook quasi zeker van dat sommige opties extra hoog worden geprijsd aangezien ze verplicht zijn in car-policies. Vandaar dat de Bluetooth Telefooninstallatie bijna 1000 EUR kost...
                                  met leasing draait uiteraard alles rond restwaarde, daarom zie je nooit meer benzinewagens in de showrooms : in Oostende is er maar één : een TT

Comment

Kam perfect via middenconsole gebeuren, maarja als je geld genoeg hebt ....
                                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                      Nu doe je alsof het multifunctie stuur stukken van mensen kost En nu houd ik tenminste mijn aandacht op de weg, ipv de knopjes op m'n middenconsole te moeten zoeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                        Als het naar behoren zou uitgevoerd zijn, is het wreed handig...
                                        in zijn huidige configuratie is het weggegooid geld

Comment

• Verdonkerde ruiten

Heeft er iemand het telnummer van het contactcentrum van Dieteren voor klachten..

Eigenlijk vind ik het wel straf dat er in veel showrooms modellen staan met verdonkerde ruiten, maar je kan ze wel niet kopen of bestellen!!!

En je kan ze nog steeds niet bestellen!!
                                          Als ik naar de winkel ga en er staat nen zetel.... dan zeggen ze toch ook niet, ge kunt hem niet bestellen hé!!!

Ik zou graag toch wel even willen klagen hieromtrent!! Ik vind dat eingenlijk niet kunnen!!

Comment

Working...
                                          X