Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door g_men01 Bekijk Berichten
    Heeft er iemand het telnummer van het contactcentrum van Dieteren voor klachten..

Eigenlijk vind ik het wel straf dat er in veel showrooms modellen staan met verdonkerde ruiten, maar je kan ze wel niet kopen of bestellen!!!

En je kan ze nog steeds niet bestellen!!
    Als ik naar de winkel ga en er staat nen zetel.... dan zeggen ze toch ook niet, ge kunt hem niet bestellen hé!!!

Ik zou graag toch wel even willen klagen hieromtrent!! Ik vind dat eingenlijk niet kunnen!!
    mmm... Ik denk niet dat je daar iets mee uithaalt. Concessiehouders doen daar toch in principe mee wat ze willen? Je kan hem zo niet à la fabriek bestellen, maar wel in de naplaatsing. Dus eigenlijk kan je uiteindelijk zo een wagen verkrijgen. What's the difference?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Nu doe je alsof het multifunctie stuur stukken van mensen kost En nu houd ik tenminste mijn aandacht op de weg, ipv de knopjes op m'n middenconsole te moeten zoeken

Het is niet echt duur, maar waar stop je, een optielijst ga je af naar de noden en het esthtische en niet echt naar de hebbedingetjes die in feite overbodig zijn. Tenzij je met je geld erop los smijt ....
      Dit is zo'n gadget vind IK, dat jij er een andere mening op nahoudt heb je al duidelijk vermeld :-D
      Maarja, voor de ene zijn grotere velgen ook een gadget en kiest men voor comfort, electrische zetels etc...
      Dit is dus een straatje zonder einde, zolang ieder individueel er maar tevreden mee is dat is het voornaamste en niet kiest omdat jan, piet of klaas dit ook heeft ...
      Last edited by E90N; 08/09/2008, 11:41.
      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
        mmm... Ik denk niet dat je daar iets mee uithaalt. Concessiehouders doen daar toch in principe mee wat ze willen? Je kan hem zo niet à la fabriek bestellen, maar wel in de naplaatsing. Dus eigenlijk kan je uiteindelijk zo een wagen verkrijgen. What's the difference?
        Mhm dat begrijp ik wel... Naplaatsing is wel folie dan natuurlijk!! En dat plaatst de dealer niet omdat hij daar niet van overtuigd is! In de showroom staan er audi met origineel verdonkerde ruiten... Maar ze zijn niet bestelbaar.. dusja... beetje tegenstrijdig!

Comment

• eerste zever

Voilà, heb nu 3500 km achter de rug (heb m'n wagen 2 weken) en heb vandaag de eerste zever ermee voor.

Bodemplaat is losgekomen terwijl ik op een mooi recht stuk aan het rijden was. Is wel verschieten moet ik zeggen! Hoe kan dat nu in godsnaam zomaar plots loskomen?!

Zal morgen maar even de garage binnenspringen voordat ze er helemaal afligt.

Comment

Mhm dat begrijp ik wel... Naplaatsing is wel folie dan natuurlijk!! En dat plaatst de dealer niet omdat hij daar niet van overtuigd is! In de showroom staan er audi met origineel verdonkerde ruiten... Maar ze zijn niet bestelbaar.. dusja... beetje tegenstrijdig!
            Ik heb hier ook eens ergens iets gelezen van een andere manier om ruiten te tinten zonder folie.. Maar ik weet niet meer waar.

Als die wagens met verdonkerde ruiten in de showroom origneel audi zijn, Ja, dan zou het wel dom zijn dat je het niet kunt bestellen à la fabriek....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
              Voilà, heb nu 3500 km achter de rug (heb m'n wagen 2 weken) en heb vandaag de eerste zever ermee voor.

Bodemplaat is losgekomen terwijl ik op een mooi recht stuk aan het rijden was. Is wel verschieten moet ik zeggen! Hoe kan dat nu in godsnaam zomaar plots loskomen?!

Zeker dat je nergens op een knopje hebt gedrukt?

Hoogst waarschijnlijk gaan ze dat jou in de garage ook vragen.... Zo van: We verkopen al 40 jaar Audi en dat hebben we nog noooooooit meegemaakt. Dus het moet wel aan uw rijstijl liggen..

Comment

Ik heb hier ook eens ergens iets gelezen van een andere manier om ruiten te tinten zonder folie.. Maar ik weet niet meer waar.

Als die wagens met verdonkerde ruiten in de showroom origneel audi zijn, Ja, dan zou het wel dom zijn dat je het niet kunt bestellen à la fabriek....
                Er is inderdaad een bedrijf in belgie die je ruit zelf tint. Dus alles eruit, donker maken en terug plaatsen. Reken maar op 600-700euro. Maar ik kan niet meer op de naam komen, dacht dat het ergens in Limburg was. Folie zou ik inderdaad ook niet meer willen, heb dat nog gehad.

Comment

Zeker dat je nergens op een knopje hebt gedrukt?

Hoogst waarschijnlijk gaan ze dat jou in de garage ook vragen.... Zo van: We verkopen al 40 jaar Audi en dat hebben we nog noooooooit meegemaakt. Dus het moet wel aan uw rijstijl liggen..
                  ik geef toe ik reed op dat moment met redelijke snelheid. Maar dan nog, dat kan toch niet dat de wagen daar niet tegen kan hé. De topsnelheid was nog net niet gehaald ...

Ik dacht eerst dat ik een klapband of zo had, een ongeloofelijk lawaai en de wagen begon serieus te schudden. Toen ik aan de kant ging staan zag ik helemaal niets. Ik begreep het even niet tot ik onderaan de wag de bodemplaat bijna tot op de grond zag hangen.

Comment

oei !
                    ze moeten blijkbaar te vlug in de fabriek werken om hun achterstallige bestellingen in te halen !

Comment

ik geef toe ik reed op dat moment met redelijke snelheid. Maar dan nog, dat kan toch niet dat de wagen daar niet tegen kan hé. De topsnelheid was nog net niet gehaald ...

Ik dacht eerst dat ik een klapband of zo had, een ongeloofelijk lawaai en de wagen begon serieus te schudden. Toen ik aan de kant ging staan zag ik helemaal niets. Ik begreep het even niet tot ik onderaan de wag de bodemplaat bijna tot op de grond zag hangen.
                      Amai, ik moet er niet aan denken wat er kon gebeuren als die plaat onder uw wielen terecht kwam tegen 207Km/uur (je zei nog net niet gehaald hé...) Dit zou niet mogen gebeuren nee..

Comment

Amai, ik moet er niet aan denken wat er kon gebeuren als die plaat onder uw wielen terecht kwam tegen 207Km/uur (je zei nog net niet gehaald hé...) Dit zou niet mogen gebeuren nee..
                        inderdaad. Het resultaat zou niet proper geweest zijn.Niet alleen de schade aan eigen wagen maar ook voor de wagens die achter je rijden. Moet er wel direct bijzeggen dat er maar 1 andere wagen op de baan was. Anders zou ik niet tegen zo'n snelheid rijden.

In ieder geval, tot voordat de bodemplaat loskwam, reed 'm prima. Zat idd aan 205 toen het gebeurde. Tegen die snelheid is de wagen nog steeds stil qua motorgeluid en redelijk stabiel.

Dan wil ne mens al nekeer testen wat zijn wagen kan ...
                        Last edited by ; 08/09/2008, 22:09.

Comment

inderdaad. Het resultaat zou niet proper geweest zijn.Niet alleen de schade aan eigen wagen maar ook voor de wagens die achter je rijden. Moet er wel direct bijzeggen dat er maar 1 andere wagen op de baan was. Anders zou ik niet tegen zo'n snelheid rijden.

In ieder geval, tot voordat de bodemplaat loskwam, reed 'm prima. Zat idd aan 205 toen het gebeurde. Tegen die snelheid is de wagen nog steeds stil qua motorgeluid en redelijk stabiel.

Dan wil ne mens al nekeer testen wat zijn wagen kan ...
                          Ik wil u geen schrik aanjagen, maar ik denk dat als die plaat onder uw wielen terecht was gekomen, of echt los wasgekomen en ergens tegenaan was gekatapulteerd, dat ge eerder over u leven moet bekommeren dan over de schade aan uw wagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                            Er is inderdaad een bedrijf in belgie die je ruit zelf tint. Dus alles eruit, donker maken en terug plaatsen. Reken maar op 600-700euro. Maar ik kan niet meer op de naam komen, dacht dat het ergens in Limburg was. Folie zou ik inderdaad ook niet meer willen, heb dat nog gehad.
                            Heb mijn vorige wagen (A4 B6) ook laten beplakken met folie. Nooit geen problemen mee gehad. Onze nieuwe (A4 B wordt morgen opnieuw gedaan, met garantie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                              Ok bedankt Dragonfly... Iemand die hier weet hoe dat bedrijf uit Limburg noemt? Of nog een ander bedrijf weet waar het ZONDER folie is?

Bedankt

G!

Comment

Ok bedankt Dragonfly... Iemand die hier weet hoe dat bedrijf uit Limburg noemt? Of nog een ander bedrijf weet waar het ZONDER folie is?

Bedankt

G!
                                Tinten van autoruiten ZONDER folie:

Comment

Bij de Audi in de onderstaande review is de bodemplaat ook losgekomen.
                                  Komt dus wel meer voor bij Audi.
                                  De problemen die deze persoon meegemaakt heeft met zijn auto daar wordt je niet vrolijk van!
                                  Ik hoop maar dat ik hiervan gespaard wordt met mijn nieuwe A4 Avant!

De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door johnver Bekijk Berichten

.
                                    pure horror...

Hij spreekt over geluid MMI dat wegvalt... dat probleem heb ik dus ook.
                                    BMW 420dA : >>>

Comment

.
                                      Amai, als je spreekt van een maandagochtend exemplaar! Ik ken een aantal mensen met een A6 die best wel tevreden zijn, ik hoop dat dit echt een uitzondering is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk Berichten
                                        Amai, als je spreekt van een maandagochtend exemplaar! Ik ken een aantal mensen met een A6 die best wel tevreden zijn, ik hoop dat dit echt een uitzondering is.

misschien om alle alle reeds geleverde A4 B8 even terug naar het altelier te roepen?
                                        ik zou de mijne uit voorzorg laten nazien
                                        ook op de toegelaten snelheid kan zoiets fataal zijn

Comment

Bij de Audi in de onderstaande review is de bodemplaat ook losgekomen.
                                          Komt dus wel meer voor bij Audi.
                                          De problemen die deze persoon meegemaakt heeft met zijn auto daar wordt je niet vrolijk van!
                                          Ik hoop maar dat ik hiervan gespaard wordt met mijn nieuwe A4 Avant!

.
                                          Dat is straf...ben vorige week naar Praag op en af gereden (A4 B7 Avant) en bij het terug naar huis rijden ineens de bodemplaat los... En ik ben 100% zeker dat ik niet in een gat of iets dergelijks gereden ben. Zoals bij het verhaal hierboven gebeurde het ook bij hoge snelheid (Deutsche Autobahn)... Zou toch echt niet mogen gebeuren...

Comment

Working...
                                          X