Ik zie af en toe VW's (vooral golfkes) en Audi's met loshangende bodemplaten rond rijden. Je ziet duidelijk zo'n stuk scheef hangen onderaan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Amai, kom dat tegen met een nieuwe A6
Bodemplaat op m'n B6 hangt er nog aan, t'ligt ook wel wat aan de bestuurder hé. Als je paar keer over iets rijdt beschadig je die bevestiging. En geloof me, met een S-Line blijf je nogal snel eens hangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenJIPPPPIIIIIIIIIIIIEEEEEEE!!!
Vandaag in mijn nieuwe wagen gezeten in de garage. Moeten nog wat kleine zaken in orde gebracht worden, nog effe de papieren enz. Maar donderdag of vrijdag ten laatste ben ik aan het rijden!
Yes...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door g_men01 Bekijk BerichtenHeeft er iemand het telnummer van het contactcentrum van Dieteren voor klachten..
Eigenlijk vind ik het wel straf dat er in veel showrooms modellen staan met verdonkerde ruiten, maar je kan ze wel niet kopen of bestellen!!!
En je kan ze nog steeds niet bestellen!!
Als ik naar de winkel ga en er staat nen zetel.... dan zeggen ze toch ook niet, ge kunt hem niet bestellen hé!!!
Ik zou graag toch wel even willen klagen hieromtrent!! Ik vind dat eingenlijk niet kunnen!!
in welke showroom staat er dan enen met verduisterde ruiten???????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichtenheb zaterdag nen witten met s-line inter.en exter pack gezien.was
MET VERDONKERDE RAMEN wel duitse nr plaat
is da ginder al bestelbaar???
Nuja t'is een soep in Belgie, de 2.0 tdi 170pk is er ook nog niet hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichtenin welke showroom staat er dan enen met verduisterde ruiten???????
Dus ja wel raar natuurlijk...
Belgie is idd een apenland, alles duurt hier langer!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door g_men01 Bekijk BerichtenBij ACM in Mechelen, Bij De Vos in Lokeren....
Dus ja wel raar natuurlijk...
Belgie is idd een apenland, alles duurt hier langer!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk BerichtenAllez vooruit, kben content voor u, misschien rijd ik ook nog deze week, heb net gebeld met de garage, zal er van afhangen hoe snel de papieren er zijn, anders is het begin volgende week.
Ik zal voor u duimen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichtengaat er nog een 120pk versie komen van de benzine motor of niet ?
120 pk voor de 1,8 zullen ze m.i. niet doen
een dergelijk vermogen is gemakkelijk haalbaar met 1.6 en 1,4 motoren van de familie
maar dan zijn ze niet meer in lijn met het imago van de wagen (bij merken als Audi wil koper ook zijn ego manifesteren, en dat kan moeilijker met een kleine cylinderinhoud...)
nogmaals, het zit allemaal tussen de oren, want om 120km/u te rijden hebben wij maar 70 PK nodig, ook met een zwaar met opties geladen wagen. Al de rest is nodig om snelheden die wij niet meer mogen, durven of kunnen halen wegens de flitsen, de rijbewijs of de files
maar ook ik blijf menen : beter in mijn wagen dan op de bus, en liever met de beste wagen die ik mij kan veroorloven. (welke de beste is kiest iedereen wel zelf !)Last edited by guyugy; 10/09/2008, 12:48.
Comment
-
Die getinte ruiten heeft niets met homologatie te maken, achterruiten tinten is toegelaten in Belgie. Snel even gekeken op DE CC en zie het daar ook niet staan. Mijn inziens kan Audi het gewoon niet leveren, BMW daarintegen wel vanaf de eerste dag met de FL 3-reeks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenDie getinte ruiten heeft niets met homologatie te maken, achterruiten tinten is toegelaten in Belgie. Snel even gekeken op DE CC en zie het daar ook niet staan. Mijn inziens kan Audi het gewoon niet leveren, BMW daarintegen wel vanaf de eerste dag met de FL 3-reeks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenDie getinte ruiten heeft niets met homologatie te maken, achterruiten tinten is toegelaten in Belgie. Snel even gekeken op DE CC en zie het daar ook niet staan. Mijn inziens kan Audi het gewoon niet leveren, BMW daarintegen wel vanaf de eerste dag met de FL 3-reeks
Comment
-
in welke motor ze het steken interesseert me niet, maar kvind het jamme dat de berline een goedkopere benzine motor heeft van 120pk net zoals ze een 120pk diesel hebben, maar dat ze op de avant enkel de diesel van 120pk voorzien en geen goedkopere benzine van 120pk.
dat mag van mijn part dezelfde motor zijn als van de berline, nu is de avant gewoon enorm duur (4000 euro verschil tussen goedkoopste avant en berline) en dat terwijl hij goedkoper mogelijk is.There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk BerichtenIk bedoelde dit op de 170 pk-versie, elke motorisatie moet gehomologeerd worden in elk land waar hij verkrijgbaar is
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn waarom zou Audi het niet kunnen leveren? Het is niet omdat ze het nog niet aanbieden, dat ze het niet kunnen ..
Je vraag is een beetje overbodig denk ik, mochten ze kunnen zouden ze het wel doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichtenin welke motor ze het steken interesseert me niet, maar kvind het jamme dat de berline een goedkopere benzine motor heeft van 120pk net zoals ze een 120pk diesel hebben, maar dat ze op de avant enkel de diesel van 120pk voorzien en geen goedkopere benzine van 120pk.
dat mag van mijn part dezelfde motor zijn als van de berline, nu is de avant gewoon enorm duur (4000 euro verschil tussen goedkoopste avant en berline) en dat terwijl hij goedkoper mogelijk is.
ze kunnen nu al niet volgen met de leveringen
kijk hoe uitgebreid het bij de cabrio is; ooit is dat ook zo voor de berline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenIk werd gebeld de dinsdag middag dat zowel de wagen als de papieren al waren binnengekomen. Blijkbaar was dat sneller dan gedacht.
Ik zal voor u duimen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichtenin welke motor ze het steken interesseert me niet, maar kvind het jamme dat de berline een goedkopere benzine motor heeft van 120pk net zoals ze een 120pk diesel hebben, maar dat ze op de avant enkel de diesel van 120pk voorzien en geen goedkopere benzine van 120pk.
dat mag van mijn part dezelfde motor zijn als van de berline, nu is de avant gewoon enorm duur (4000 euro verschil tussen goedkoopste avant en berline) en dat terwijl hij goedkoper mogelijk is.
Ze zouden beter hun 170pk versie leveren ipv de groene jongen uit te hangen.
Comment
Comment