Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zie af en toe VW's (vooral golfkes) en Audi's met loshangende bodemplaten rond rijden. Je ziet duidelijk zo'n stuk scheef hangen onderaan.

Comment

• Amai, kom dat tegen met een nieuwe A6
      Bodemplaat op m'n B6 hangt er nog aan, t'ligt ook wel wat aan de bestuurder hé. Als je paar keer over iets rijdt beschadig je die bevestiging. En geloof me, met een S-Line blijf je nogal snel eens hangen

Comment

• JIPPPPIIIIIIIIIIIIEEEEEEE!!!

Vandaag in mijn nieuwe wagen gezeten in de garage. Moeten nog wat kleine zaken in orde gebracht worden, nog effe de papieren enz. Maar donderdag of vrijdag ten laatste ben ik aan het rijden!

Yes...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
          JIPPPPIIIIIIIIIIIIEEEEEEE!!!

Vandaag in mijn nieuwe wagen gezeten in de garage. Moeten nog wat kleine zaken in orde gebracht worden, nog effe de papieren enz. Maar donderdag of vrijdag ten laatste ben ik aan het rijden!

Yes...
          Allez vooruit, kben content voor u, misschien rijd ik ook nog deze week, heb net gebeld met de garage, zal er van afhangen hoe snel de papieren er zijn, anders is het begin volgende week.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door g_men01 Bekijk Berichten
            Heeft er iemand het telnummer van het contactcentrum van Dieteren voor klachten..

Eigenlijk vind ik het wel straf dat er in veel showrooms modellen staan met verdonkerde ruiten, maar je kan ze wel niet kopen of bestellen!!!

En je kan ze nog steeds niet bestellen!!
            Als ik naar de winkel ga en er staat nen zetel.... dan zeggen ze toch ook niet, ge kunt hem niet bestellen hé!!!

Ik zou graag toch wel even willen klagen hieromtrent!! Ik vind dat eingenlijk niet kunnen!!

in welke showroom staat er dan enen met verduisterde ruiten???????

Comment

• heb zaterdag nen witten met s-line inter.en exter pack gezien.was
              MET VERDONKERDE RAMEN wel duitse nr plaat
              is da ginder al bestelbaar???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
                heb zaterdag nen witten met s-line inter.en exter pack gezien.was
                MET VERDONKERDE RAMEN wel duitse nr plaat
                is da ginder al bestelbaar???
                Niet dat ik weet maar voor de 3de keer, aftermarket is dat beschikbaar hé en in Nederland rijden er alvast een paar zo rond

Nuja t'is een soep in Belgie, de 2.0 tdi 170pk is er ook nog niet hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
                  in welke showroom staat er dan enen met verduisterde ruiten???????
                  Bij ACM in Mechelen, Bij De Vos in Lokeren....

Dus ja wel raar natuurlijk...

Belgie is idd een apenland, alles duurt hier langer!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door g_men01 Bekijk Berichten
                    Bij ACM in Mechelen, Bij De Vos in Lokeren....

Dus ja wel raar natuurlijk...

Belgie is idd een apenland, alles duurt hier langer!!
                    Ik denk dat dit te maken heeft met homologatie, waarschijnlijk duurt dat hier weer langer dan in Nederland alvorens de Belgische ambtenarij in aktie schiet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk Berichten
                      Allez vooruit, kben content voor u, misschien rijd ik ook nog deze week, heb net gebeld met de garage, zal er van afhangen hoe snel de papieren er zijn, anders is het begin volgende week.
                      Ik werd gebeld de dinsdag middag dat zowel de wagen als de papieren al waren binnengekomen. Blijkbaar was dat sneller dan gedacht.

Ik zal voor u duimen!

Comment

• gaat er nog een 120pk versie komen van de benzine motor of niet ?
                        There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                          gaat er nog een 120pk versie komen van de benzine motor of niet ?

120 pk voor de 1,8 zullen ze m.i. niet doen
                          een dergelijk vermogen is gemakkelijk haalbaar met 1.6 en 1,4 motoren van de familie
                          maar dan zijn ze niet meer in lijn met het imago van de wagen (bij merken als Audi wil koper ook zijn ego manifesteren, en dat kan moeilijker met een kleine cylinderinhoud...)
                          nogmaals, het zit allemaal tussen de oren, want om 120km/u te rijden hebben wij maar 70 PK nodig, ook met een zwaar met opties geladen wagen. Al de rest is nodig om snelheden die wij niet meer mogen, durven of kunnen halen wegens de flitsen, de rijbewijs of de files
                          maar ook ik blijf menen : beter in mijn wagen dan op de bus, en liever met de beste wagen die ik mij kan veroorloven. (welke de beste is kiest iedereen wel zelf !)
                          Last edited by guyugy; 10/09/2008, 12:48.

Comment

• Die getinte ruiten heeft niets met homologatie te maken, achterruiten tinten is toegelaten in Belgie. Snel even gekeken op DE CC en zie het daar ook niet staan. Mijn inziens kan Audi het gewoon niet leveren, BMW daarintegen wel vanaf de eerste dag met de FL 3-reeks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                              Die getinte ruiten heeft niets met homologatie te maken, achterruiten tinten is toegelaten in Belgie. Snel even gekeken op DE CC en zie het daar ook niet staan. Mijn inziens kan Audi het gewoon niet leveren, BMW daarintegen wel vanaf de eerste dag met de FL 3-reeks
                              Ik bedoelde dit op de 170 pk-versie, elke motorisatie moet gehomologeerd worden in elk land waar hij verkrijgbaar is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                Die getinte ruiten heeft niets met homologatie te maken, achterruiten tinten is toegelaten in Belgie. Snel even gekeken op DE CC en zie het daar ook niet staan. Mijn inziens kan Audi het gewoon niet leveren, BMW daarintegen wel vanaf de eerste dag met de FL 3-reeks
                                En waarom zou Audi het niet kunnen leveren? Het is niet omdat ze het nog niet aanbieden, dat ze het niet kunnen ..

Comment

• in welke motor ze het steken interesseert me niet, maar kvind het jamme dat de berline een goedkopere benzine motor heeft van 120pk net zoals ze een 120pk diesel hebben, maar dat ze op de avant enkel de diesel van 120pk voorzien en geen goedkopere benzine van 120pk.
                                  dat mag van mijn part dezelfde motor zijn als van de berline, nu is de avant gewoon enorm duur (4000 euro verschil tussen goedkoopste avant en berline) en dat terwijl hij goedkoper mogelijk is.
                                  There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk Berichten
                                    Ik bedoelde dit op de 170 pk-versie, elke motorisatie moet gehomologeerd worden in elk land waar hij verkrijgbaar is
                                    Motor zit al in de Passat en heeft al in de A3 gezeten.

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    En waarom zou Audi het niet kunnen leveren? Het is niet omdat ze het nog niet aanbieden, dat ze het niet kunnen ..
                                    Hmm, waarom hebben ze leveringsproblemen? Bv met de multitronic...
                                    Je vraag is een beetje overbodig denk ik, mochten ze kunnen zouden ze het wel doen.

Comment

in welke motor ze het steken interesseert me niet, maar kvind het jamme dat de berline een goedkopere benzine motor heeft van 120pk net zoals ze een 120pk diesel hebben, maar dat ze op de avant enkel de diesel van 120pk voorzien en geen goedkopere benzine van 120pk.
                                      dat mag van mijn part dezelfde motor zijn als van de berline, nu is de avant gewoon enorm duur (4000 euro verschil tussen goedkoopste avant en berline) en dat terwijl hij goedkoper mogelijk is.
                                      nu de aanbod aan motoren (en zeker voor de benzine-versies) zeer beperkt
                                      ze kunnen nu al niet volgen met de leveringen
                                      kijk hoe uitgebreid het bij de cabrio is; ooit is dat ook zo voor de berline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
                                        Ik werd gebeld de dinsdag middag dat zowel de wagen als de papieren al waren binnengekomen. Blijkbaar was dat sneller dan gedacht.

Ik zal voor u duimen!
                                        Wanneer is hij gemaakt? Mijne is afgelopen dinsdag gemaakt ! (Berline wel) Nu wachten op de auto en papieren...

Comment

in welke motor ze het steken interesseert me niet, maar kvind het jamme dat de berline een goedkopere benzine motor heeft van 120pk net zoals ze een 120pk diesel hebben, maar dat ze op de avant enkel de diesel van 120pk voorzien en geen goedkopere benzine van 120pk.
                                          What's next, een Porche 911 met een 1600cc motor in?
                                          Ze zouden beter hun 170pk versie leveren ipv de groene jongen uit te hangen.

Comment

Working...
                                          X