Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
    Wanneer is hij gemaakt? Mijne is afgelopen dinsdag gemaakt ! (Berline wel) Nu wachten op de auto en papieren...
    Productieweek 35 gemaakt. Welke dag? Ik zou het niet weten. Maar de week erna, de vrijdadg van week 36 stond hij bij D'ieteren in België, en deze week dinsdag dus al in de garage met de papieren. Morgen is normaal D-DAY, tenminste als ze mijn winterbandjes eronder gelegd hebben.

Geen paniek, tis maar tijdelijk totdat ik andere velgen eronder heb liggen met nog gewone banden tot november of zo. En dan ga ik wisselend met winterbanden rijden van nov. tot maart/april en de rest met 18" velgen en gewone band.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
      Productieweek 35 gemaakt. Welke dag? Ik zou het niet weten. Maar de week erna, de vrijdadg van week 36 stond hij bij D'ieteren in België, en deze week dinsdag dus al in de garage met de papieren. Morgen is normaal D-DAY, tenminste als ze mijn winterbandjes eronder gelegd hebben.

Geen paniek, tis maar tijdelijk totdat ik andere velgen eronder heb liggen met nog gewone banden tot november of zo. En dan ga ik wisselend met winterbanden rijden van nov. tot maart/april en de rest met 18" velgen en gewone band.
      Ik begin te vrezen voor de zaak, blijkbaar is mijn auto nog altijd niet in de garage, de papieren blijkbaar ook niet, misschien nog een waterkansje als de wagen en papieren morgen arriveren zal ik misschien zaterdag toch nog rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
        What's next, een Porche 911 met een 1600cc motor in?
        Ze zouden beter hun 170pk versie leveren ipv de groene jongen uit te hangen.
        Een overstap naar 4 cyl is mogelijk!
        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
          wanneer komt die elektrische A4?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk Berichten
            Ik begin te vrezen voor de zaak, blijkbaar is mijn auto nog altijd niet in de garage, de papieren blijkbaar ook niet, misschien nog een waterkansje als de wagen en papieren morgen arriveren zal ik misschien zaterdag toch nog rijden.
            Troost u... ik rijd ook nog niet. Vandaag het teleurstellende bericht gehad dat D'ieteren de winterbanden wel verstuurd had, maar dat de koerier ze niet voor 17u tot bij de garage had gekregen, en dan waren de mecaniekers al naar huis. Dus morgen vrijdag zou mijn drive-day zijn. Als die banden tenminste aangekomen zijn... Anders ga ik dood van de stress... Ik heb die auto nodig want de oude is verkocht!! tsss en dat om een stel winterbanden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
              Hehe, was een dubbel antwoord want ze hebben ooit een Porsche uitgebracht met een VW in

Bedoel maar, als je 60pk wil moet je maar een Opel kopen. Die 136pk is het minimum en ze weten wel waarom. De discussie van een paar weken geleden wil ik niet opnieuw ophalen maar er zijn er nu toch al 4-5 op dit forum die een A4 hebben en aangegeven hebben dat ze hem gaan chippen dus dat zegt al genoeg.

T'is nu wachten op Schouppe dat hij de taksen herziet naar de CO² uitstoot ipv pk en dan is het feest . BMW zal er wel veel uitpersen met weinig uitstoot, Mercedes heeft ook al zo'n motor.

Comment

• Nog eens geïnformeerd voor de 2.0tdi 170pk
                Lancering is verplaatst naar oktober (ipv eind augustus), nog wat meer geduld hebben dus!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                  Nog eens geïnformeerd voor de 2.0tdi 170pk
                  Lancering is verplaatst naar oktober (ipv eind augustus), nog wat meer geduld hebben dus!
                  thanks, komt er hopelijk ook in 163 pk ??
                  4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
                    thanks, komt er hopelijk ook in 163 pk ??
                    Niet gevraagd maar denk het wel, mocht de 163pk in duitsland beschikbaar zijn had ik hem daar al besteld maar daar is het alleen de 170pk.

Comment

• Zet mij maar bij het lijstje van "toekomstige Avanturier"

Gisteren een Audi Avant besteld bij De Vos in Lokeren.

Eerst even een proefrit mogen doen in een Avant, 2.0 TDi van 143 PK, en dan ook zo maar 1 besteld hé.

Volgende extra's werden toegevoegd :
                      *2.0 TDI ==> 143 pk
                      * Lifestyle pakket (Metaalkleur = Kwartsgrijs), Volumetrisch en perimetrisch alarm, 16" Alu velgen Aero, verwarmde buitenspiegels, APS achteraan en snelheidsregelaar.
                      * 3 zones Airco
                      * Multifunctioneel stuur
                      * Hill Hold assist
                      * Afneembare trekhaak
                      * Xenon koplampen

Levering zou half januari zijn, binnenkort wel eens bellen wanner de produktiedatum is, dat zegt al een beetje over de levertijd hé.

En nu is 't aftellen naar 2009 hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Virus Bekijk Berichten
                        Zet mij maar bij het lijstje van "toekomstige Avanturier"

Eerst even een proefrit mogen doen in een Avant, 2.0 TDi van 143 PK, en dan ook zo maar 1 besteld hé.

*2.0 TDI ==> 143 pk
                        * Lifestyle pakket (Metaalkleur = Kwartsgrijs), Volumetrisch en perimetrisch alarm, 16" Alu velgen Aero, verwarmde buitenspiegels, APS achteraan en snelheidsregelaar.
                        * 3 zones Airco
                        * Multifunctioneel stuur
                        * Hill Hold assist
                        * Afneembare trekhaak
                        * Xenon koplampen

Levering zou half januari zijn, binnenkort wel eens bellen wanner de produktiedatum is, dat zegt al een beetje over de levertijd hé.

congratz met je schitterende keuze. Het lange wachten waard!

Comment

*2.0 TDI ==> 143 pk
                          * 3 zones Airco
                          * Multifunctioneel stuur
                          * Hill Hold assist
                          * Afneembare trekhaak
                          * Xenon koplampen

proficiat mooie config, , je zal er veel plezier aan beleven

Comment

*2.0 TDI ==> 143 pk
                            * 3 zones Airco
                            * Multifunctioneel stuur
                            * Hill Hold assist
                            * Afneembare trekhaak
                            * Xenon koplampen

Een speciale reden waarom je de 143 pk genomen hebt ipv de 136 pk? IRL is er eigenlijk geen verschil qua prestaties ...
                            Kwartsgrijs : al si kmijn keuze mocht overdoen, zou ik ook die kleur nemen... staat hem zeer mooi
                            BMW 420dA : >>>

Comment

• Jippie... Hij is er eindelijk na het lange wachten...

Avant 2.0 TDI multitronic 136pk, Lavagrijs

Lifestyle + Pakket
                              Lounge Pakket
                              B & O soundsystem
                              Spiegelpack 2
                              Xenon +
                              Rolgordijntjes achteraan
                              Chromé dakrails
                              Chromé Vensteromlijsting
                              Servotronic
                              Verlichtingspakket
                              Blutooth voorbereiding armsteun

550 KM om teller staan:

Pros +++:

Zalige motor, stil en soepel.
                              Superzalige Multitronic, met sportstand??? (wist ik niet eens) Heerlijk gewoon.
                              Soepel en direct stuur
                              B&O is zeer goed! (mits enige afstelling en vooral met CD's, niet met een slecht radio signaal)
                              ruim en mooi interieur, netjes afgewerkt
                              Heerlijke MMI bediening: leuk met telefoon en navigatiebediening. Ik zal mijn TOMTOM echt niet missen!

Cons ---:

Airco blaast toch nog redelijk hard in automatische stand, maar ik moet het boekske nog eens goed lezen. Ik kan daar nog vanalles aan veranderen blijkbaar.
                              Iedereen wil eens een toerke doen ;-)
                              Te lang moeten wachten...

Eigenlijk weinig negatieve ervaring tot nu toe..

Foto's volgen nog! Moet nog effe op de andere velgen wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                Een speciale reden waarom je de 143 pk genomen hebt ipv de 136 pk? IRL is er eigenlijk geen verschil qua prestaties ...
                                Kwartsgrijs : al si kmijn keuze mocht overdoen, zou ik ook die kleur nemen... staat hem zeer mooi
                                Pfff, ik weet het, fiscaal en zo,... maar ik vind 143 al héél mijn leven een mooi getal , 136 niet .

En vandaag een kwartsgrijze Avant gezien, en is idd mooi, als je het moet gaan vergelijken op een kaartje van 10 op 10 cm of op een pc scherm, ik twijfelde nog serieus tussen dit en Lavagrijs, maar die lava is wel érg donker vrees ik..

Comment

Pfff, ik weet het, fiscaal en zo,... maar ik vind 143 al héél mijn leven een mooi getal , 136 niet .

En vandaag een kwartsgrijze Avant gezien, en is idd mooi, als je het moet gaan vergelijken op een kaartje van 10 op 10 cm of op een pc scherm, ik twijfelde nog serieus tussen dit en Lavagrijs, maar die lava is wel érg donker vrees ik..
                                  Ik durf echt niet zeggen dat er totaal geen verschil gaat zijn, je zou dit eigenlijk moeten testen door eentje met 136 pk naast eentje met 143 pk te zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
                                    Jippie... Hij is er eindelijk na het lange wachten...

Avant 2.0 TDI multitronic 136pk, Lavagrijs

Lifestyle + Pakket
                                    Lounge Pakket
                                    B & O soundsystem
                                    Spiegelpack 2
                                    Xenon +
                                    Rolgordijntjes achteraan
                                    Chromé dakrails
                                    Chromé Vensteromlijsting
                                    Servotronic
                                    Verlichtingspakket
                                    Blutooth voorbereiding armsteun

550 KM om teller staan:

Pros +++:

Zalige motor, stil en soepel.
                                    Superzalige Multitronic, met sportstand??? (wist ik niet eens) Heerlijk gewoon.
                                    Soepel en direct stuur
                                    B&O is zeer goed! (mits enige afstelling en vooral met CD's, niet met een slecht radio signaal)
                                    ruim en mooi interieur, netjes afgewerkt
                                    Heerlijke MMI bediening: leuk met telefoon en navigatiebediening. Ik zal mijn TOMTOM echt niet missen!

Cons ---:

Airco blaast toch nog redelijk hard in automatische stand, maar ik moet het boekske nog eens goed lezen. Ik kan daar nog vanalles aan veranderen blijkbaar.
                                    Iedereen wil eens een toerke doen ;-)
                                    Te lang moeten wachten...

Eigenlijk weinig negatieve ervaring tot nu toe..

Foto's volgen nog! Moet nog effe op de andere velgen wachten.
                                    Allez dan toch nog voor het weekend bij jou, ik wacht nog altijd op nieuws, ik heb al bijna geen nagels meer over.

De papieren zijn al binnengekomen, de wagen zal dus wel snel volgen. Vandaag ga ik in ieder geval de nummerplaten hebben, dus van zodra de wagen binnen is rijd ik.

De garage zou in ieder geval prioriteit geven aan mijn wagen als hij zou binnenkomen vandaag. So let's keep our fingers crossed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk Berichten
                                      Allez dan toch nog voor het weekend bij jou, ik wacht nog altijd op nieuws, ik heb al bijna geen nagels meer over.

De papieren zijn al binnengekomen, de wagen zal dus wel snel volgen. Vandaag ga ik in ieder geval de nummerplaten hebben, dus van zodra de wagen binnen is rijd ik.

De garage zou in ieder geval prioriteit geven aan mijn wagen als hij zou binnenkomen vandaag. So let's keep our fingers crossed.
                                      Idem hier bij mij... ik ga ver kapot van de stresssss
                                      Vrijdag namiddag heeft de leasing de papieren van de garage ontvangen en die zeiden me dat 't deze week wel zo ver zal zijn maar eerder naar 't eind van de week toe.. vrijdag kan ik 'm onmogelijk ophalen dus ik hoop dat ik 'm ten laatste donderdagavond kan halen... anders moet ik nog een weekend skippen

en daarnet de hele E17 achter, voor en naast een zilvergrijze A4 gereden... zou 't een teken zijn ...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                        Idem hier bij mij... ik ga ver kapot van de stresssss
                                        Vrijdag namiddag heeft de leasing de papieren van de garage ontvangen en die zeiden me dat 't deze week wel zo ver zal zijn maar eerder naar 't eind van de week toe.. vrijdag kan ik 'm onmogelijk ophalen dus ik hoop dat ik 'm ten laatste donderdagavond kan halen... anders moet ik nog een weekend skippen

en daarnet de hele E17 achter, voor en naast een zilvergrijze A4 gereden... zou 't een teken zijn ...?
                                        Zopas het verlossende telefoontje, de wagen zal klaarstaan tegen 17u, jippie!!!! Ik zal zo snel mogelijk enkele fototjes maken

Comment

• De car policy op mijn werk is veranderd en dat houdt onder meer in dat het niet meer mogelijk is om te leasen op 5 jaar, enkel op 4 jaar. Verder is een Bluetooth kit verplicht.

Concreet betekent dit in mijn geval dat ik één of twee opties moet laten vallen.

Ofwel kies ik voor de Alcantara sportzetels, ofwel voor de Xenon Plus lampen + 17" structure velgen.

M.a.w. ofwel ga ik voor een mooier exterieur, ofwel voor een mooier interieur. Wat zouden jullie doen in mijn plaats? Ik geraak er maar niet uit. Een luxeprobleem, ik weet het, maar het blijft een probleem.

(Tussendoor denk ik ook eens aan een BMW 3 Touring, maar dat maakt de keuze nog moeilijker )

De verdere configuratie is als volgt:
                                          - Audi A4 Avant 2.0 TDI 120 PK
                                          - Buitenkleur: meteoorgrijs pareleffect
                                          - Binnenkleur: lichtgrijs
                                          - Verchroomde dakrails
                                          - Verchroomde vensteromlijsting
                                          - Pack Lifestyle Plus (GPS, cruise control, parkeersensoren, ...)
                                          - Audi Music Interface
                                          - Audi Soundsystem
                                          - Multifunctiestuur
                                          - Bluetooth carkit

Comment

Working...
                                          X