Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Toch nog even stellen dat de standard "Aero' velgen onwaarschijnlijk moeilijk te wassen zijn.
Maar ze zijn wel comfortabel
De 17 inch 'Structure' velgen zijn misschien ook niet de meest evidente... der zit zo'n groef in 't midden van iedere spaak en daar kan je moeilijk aan om 't vuil er uit te wrijven. Heb ze deze weekend met zo'n keuken-afwasborsteltje wel gemakkelijk proper gekregen... iemand enig idee of dat krasjes zou veroorzaken (of moet ik zo'n speciaal velgen borsteltje halen)?
De 17 inch 'Structure' velgen zijn misschien ook niet de meest evidente... der zit zo'n groef in 't midden van iedere spaak en daar kan je moeilijk aan om 't vuil er uit te wrijven. Heb ze deze weekend met zo'n keuken-afwasborsteltje wel gemakkelijk proper gekregen... iemand enig idee of dat krasjes zou veroorzaken (of moet ik zo'n speciaal velgen borsteltje halen)?
het gemakkelijkste (en totaal risikoloos voor krassen) blijft rijkelijk met zeepsop "kwasten" met een kwalitatieve dikke zachte verfborstel, en met de lans spoelen : al het vuil komt eraf een dan gewoon afdrogen; gebruik geen nylon-borstel (te agressief in combinatie met het vuil
doe dat regelmatig en zelfs remstof zal niet blijven plakken
+ maandelijks een polishbeurt met gewoon autopolish en de velgen blijven jarenlang onberispelijk
vaak wassen is de boodschap... zeker in de winter
Is idd mooier als je spreekt over een sportieve auto, maar een A4 avant is in eerste instantie een 'familie wagen', waavan verwacht wordt groot en ruim te zijn, ook in optische zin. Op de S5, S4... is dat inderdaad een must.
Een avant mag gerust ook sportief zijn voor mij, en wat betreft het ruimtegevoel, ik heb hierover nog geen negatieve reacties gehoord, iedereen vind de zwarte hemel wel mooi.
Een avant mag gerust ook sportief zijn voor mij, en wat betreft het ruimtegevoel, ik heb hierover nog geen negatieve reacties gehoord, iedereen vind de zwarte hemel wel mooi.
Is absoluut mooi, en mag zeker ook sportiviteit uitstralen. Ik bedoel enkel dat een zwarte dakhemel geen 'must' is op dit soort wagen, in tegenstelling tot laten we zeggen de S4 avant om een voorbeeld te geven.
en natuurlijk voor iedereen een persoonlijke mening
Gisteren in een A4-avant gezeten. Ik moet vaststellen dat de detail van afwerking v/h dashboard erop vooruitgegaan is. Als je dat vergelijkt met de BMW 3 ...
Is absoluut mooi, en mag zeker ook sportiviteit uitstralen. Ik bedoel enkel dat een zwarte dakhemel geen 'must' is op dit soort wagen, in tegenstelling tot laten we zeggen de S4 avant om een voorbeeld te geven.
en natuurlijk voor iedereen een persoonlijke mening
Uiteraard, iedereen heeft recht op een mening.
Voor mij is de zwarte dakhemel zeker geen must, maar ik vind het wel zeer geslaagd in combinatie met het zwart leder.
S-line is voor mij geen must, vind de a4 zonder s-line ook zeer geslaagd, wat niet wegneemt dat ik s-line wel mooi vind! Iedereen maakt zijn persoonlijke keuze, en uiteraard speelt budget een belangrijke rol. Ik heb op voorhand een maximumprijs bepaald voor mijn a4 en ben hier niet over gegaan, ik ben er wel niet veel onder gebleven (200 eur)...
Met een bleek interieur zou ik bevoorbeeld nooit de zwarte dakhemel bijbestellen...
Uiteraard, iedereen heeft recht op een mening.
Voor mij is de zwarte dakhemel zeker geen must, maar ik vind het wel zeer geslaagd in combinatie met het zwart leder.
S-line is voor mij geen must, vind de a4 zonder s-line ook zeer geslaagd, wat niet wegneemt dat ik s-line wel mooi vind! Iedereen maakt zijn persoonlijke keuze, en uiteraard speelt budget een belangrijke rol. Ik heb op voorhand een maximumprijs bepaald voor mijn a4 en ben hier niet over gegaan, ik ben er wel niet veel onder gebleven (200 eur)...
Met een bleek interieur zou ik bevoorbeeld nooit de zwarte dakhemel bijbestellen...
Persoonlijk had ik ook graag de s-line gehad, maar inderdaad, omwille van budgetaire reden niet genomen. Ik steek liever mijn centen in het interieur en enkele snufjes, want daar zit je dan ook. Ook de standaard alu velgen die in het 'lifestyle plus' pack zitten vind ik niet mooi, maar heb het zo gelaten omdat je dat in de toekomst eventueel nog kan veranderen.
Keuzes maken is niet altijd gemakkelijk, maar ik stel me zeer tevreden
Comment