Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hi All, even terugkomen op de AUX aansluiting op radio chorus bij een Berline A4

ik zag op het forum enkele paginas terug dat Svenson vermeldde dat de auxaansluiting op een A4 berline voorzien is, maar is het zeker dat dit ook het geval is bij radio Chorus ?

ik heb namelijk een A4 berline besteld, wordt geleverd volgende maand (eindelijk bevestiging!) deze heeft een Chorus radio, dus geen mogelijkheid om MP3 te luisteren :s (same problem als meesten hier, leasingwagen en budget was op)

Die AUX aansluiting waar is die voorzien ? en is dit een USB aansluiting of hoe moet ik dat zien ?
    zou in alle geval wel ideaal zijn om weten dat ik MP3s zal kunnen beluisteren zonder lastige FM transmitters of dergelijken te gebruiken

Thanks!!

Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk Berichten
    Is ook standaard nu...

Comment

• AUX is voor op volgende manier aan te sluiten:

Discover the latest and best cell phone accessories, cell phone cases, gadgets, technology and more. Award Winning Store - Browse HD Accessory today!
      Last edited by caoimhin; 04/11/2008, 16:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        AUX is voor op volgende manier aan te sluiten:

foto is onzichtbaar
        Sintruin till I die

Comment

• Andere foto geplaatst.

Comment

• Thanks, I get it,
            via de headphones output van uw extern toestel verbinden dus/

rest me nog de vraag of iemand werkelijk kan bevestigen dat dit dus voorzien is bij aan A4 berline met radio chorus (zonder daarvoor een extra optie ofzo aangevraagd te hebben)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              AUX is voor op volgende manier aan te sluiten:

http://www.hdaccessory.com/catalog/35mm6.jpg

Waar is dit te verkrijgen en hoeveel kost het ?
              Sintruin till I die

Comment

• Bij ieder zichzelf respecterende audio zaak zeker? En veel kan dat niet kosten.

Comment

• Vandaag eindelijk onze A4 avant in ontvangst genomen. Wat een zalige auto. Morgen zal ik enkele foto's plaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                    voila het eerste defect is er na 3500 km, contact in koffer is kapot waardoor ik constant de melding krijg dat de koffer open is, en niet meer kan scrollen door de boordcomputer
                    Heb je een elektrische koffersluiting?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door titusbe Bekijk Berichten
                      Thanks, I get it,
                      via de headphones output van uw extern toestel verbinden dus/

rest me nog de vraag of iemand werkelijk kan bevestigen dat dit dus voorzien is bij aan A4 berline met radio chorus (zonder daarvoor een extra optie ofzo aangevraagd te hebben)
                      Dit vraag ik me nu ook al een ganse tijd af.
                      Ik mag morgen mijn A4 gaan afhalen (wel Avant) en ik vermoed dat er geen aansluiting zal zijn.
                      Dit is alleszins niet aanwezig bij mijn collega. Er is wel zo iets als pré-aux aansluiting in de armsteun. Ma niemand die me dit voorlopig kan bevestigen.
                      Ik wacht tot morgen en vraag wel eens in de garage dan.
                      Last edited by ; 04/11/2008, 22:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                        Heb je een elektrische koffersluiting?
                        neen een gewone

Comment

• Deze wil ik jullie niet onthouden

Aangezien het winter wordt moest ik nieuwe winterwielen gaan uitzoeken. Na lang zoeken heb ik RS6 Imitaties gevonden. deze heb ik laten spuiten naar Titanium kleur. Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. Daarbij lees ik op het forum een hoop mensen die twijfelen over audi Imitaties. deze doen het prima zonder trillingen. Ik vind het een plaatje!
                          Jullie?

Comment

• Wauw, mooiste A4 Avant B8 tot nogtoe gezien !

Maak je even een topic aan in mijn auto ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                              Wauw, mooiste A4 Avant B8 tot nogtoe gezien !

Maak je even een topic aan in mijn auto ?

done: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=34998

Comment

• knap!!!!
                                freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Webraider Bekijk Berichten
                                  Dit vraag ik me nu ook al een ganse tijd af.
                                  Ik mag morgen mijn A4 gaan afhalen (wel Avant) en ik vermoed dat er geen aansluiting zal zijn.
                                  Dit is alleszins niet aanwezig bij mijn collega. Er is wel zo iets als pré-aux aansluiting in de armsteun. Ma niemand die me dit voorlopig kan bevestigen.
                                  Ik wacht tot morgen en vraag wel eens in de garage dan.
                                  Ben dus deze week mijn nieuwe Avant gaan ophalen en ik kan bevestigen dat er bij de standaard Chorus radio geen AUX-aansluiting aanwezig is.
                                  Weet er iemand de gemakkelijkste en goedkoopste manier om toch nog een MP3 speler te kunnen aansluiten?

Comment

Ben dus deze week mijn nieuwe Avant gaan ophalen en ik kan bevestigen dat er bij de standaard Chorus radio geen AUX-aansluiting aanwezig is.
                                    Weet er iemand de gemakkelijkste en goedkoopste manier om toch nog een MP3 speler te kunnen aansluiten?
                                    Ik weet niet of de chorus een SD slot heeft, maar zelfs als dat niet het geval is, kan je niet gewoon die mp3's op een CD branden en zo afspelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                      Ik weet niet of de chorus een SD slot heeft, maar zelfs als dat niet het geval is, kan je niet gewoon die mp3's op een CD branden en zo afspelen?
                                      Nee, geen SD slot en de standaard cd-speler ondersteunt zelfs geen MP3
                                      Dus ja...
                                      Kan er gewoon niet met een kabel gewerkt worden die je op de radio achteraan aansluit en die je dan langs vooraan brengt en daarop je MP3 speler connecteert?

Comment

Nee, geen SD slot en de standaard cd-speler ondersteunt zelfs geen MP3
                                        Dus ja...
                                        Kan er gewoon niet met een kabel gewerkt worden die je op de radio achteraan aansluit en die je dan langs vooraan brengt en daarop je MP3 speler connecteert?
                                        Op de Concert kan dat maar geen idee als de Chorus dat kan. Best even aan je dealer vragen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                          Op de Concert kan dat maar geen idee als de Chorus dat kan. Best even aan je dealer vragen!
                                          En welke kabel is dit dan voor de Concert radio?

Comment

Working...
                                          X