Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk Berichten
    Je bedoeld het systeem met harde schijf en de mogelijkheid om ook oa speelfilms af te spelen?
    Ik dacht dat je de keuze gaat kunnen krijgen tussen het oorspronkelijke en het nieuwe systeem. Het nieuwe systeem kost je wel een +800€ extra. Zo is het momenteel toch in de Q5.
    Bedoel je met die 800euro niet het verschil tussen de basic & de Plus (3G mmi) ?
    Zo is het in de A5 toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk Berichten
      Je bedoeld het systeem met harde schijf en de mogelijkheid om ook oa speelfilms af te spelen?
      Ik dacht dat je de keuze gaat kunnen krijgen tussen het oorspronkelijke en het nieuwe systeem. Het nieuwe systeem kost je wel een +800€ extra. Zo is het momenteel toch in de Q5.
      Volgens de duitse configurator van de A5 kun je nog kiezen tussen het navigatiesysteem basic plus (monochroom scherm en navigatie met pijlen en stem) en het nieuwe 3G MMI systeem.Het navigatiesysteem met DVD gaat dus niet meer te bestellen zijn.

Comment

• ruitenwissers

heeft er iemand ook problemen met vegende ruitenwissers, ook nadat deze zeer goed gereinigd zijn? Bladen vertonen ook geen zichtbare gebreken

Comment

• Finally

Maandag is hij er: 136pk S-line, lifestyle plus, chroom vensteromlijsting en dakrail, xenon, omkeerbaar koffertapijt (dog)

Bestelling moest snel gaan destijds. Gevolg is dat ik hem nu licht anders zou bestellen, namelijk met dat pack met inklapbare spiegels en licht- en regensensor, S-line exterieur (dacht dat S-line keuze all-in zou zijn, ext en int), 19" 7 dubbele spaken ipv de standaard 18" S-line velgen en Audi Sound System. Buitenland gezeten en toen ik terug kwam was het te laat om nog te wijzigen.

Nevertheless, blijft vet zoals hij nu is.
          S-line interieur valt echt niet te overtreffen (helemaal af gewoon).

Ben eens benieuwd hoe de overstap van BMW naar Audi me gaat bevallen in het alledaagse leven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door juliusxl Bekijk Berichten
            Maandag is hij er: 136pk S-line, lifestyle plus, chroom vensteromlijsting en dakrail, xenon, omkeerbaar koffertapijt (dog)

Bestelling moest snel gaan destijds. Gevolg is dat ik hem nu licht anders zou bestellen, namelijk met dat pack met inklapbare spiegels en licht- en regensensor, S-line exterieur (dacht dat S-line keuze all-in zou zijn, ext en int), 19" 7 dubbele spaken ipv de standaard 18" S-line velgen en Audi Sound System. Buitenland gezeten en toen ik terug kwam was het te laat om nog te wijzigen.

Nevertheless, blijft vet zoals hij nu is.
            S-line interieur valt echt niet te overtreffen (helemaal af gewoon).

Ben eens benieuwd hoe de overstap van BMW naar Audi me gaat bevallen in het alledaagse leven...

proficiat met de s-line
            volledig mee eens met da interieur is gewoon prachtig
            enige minpunt ik moet er nog 3maand op wachten op mijn s-line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
              Volgt inderdaad de map-structuur.
              Je kan in de instellingen ook bepalen dat 'm de tag-info moet gebruiken en daarop sorteren en dus zich niks van map-structuur moet aantrekken.
              Door de lijst van liedjes en door een sub-mappen-structuur fietsen gaat vrij vlot, geen problemen daarmee. Al kan je wel als een gek zitten scrollen om van A naar Z te geraken bij wijze van spreken. Er is wel een trukje (die ik per ongeluk al paar keer geactiveerd heb door op een bepaalde manier een draai aan de MMI knop te geven) om sneller van 1 plaats in de lijst naar elders te 'jumpen'.
              Kan je op de SD kaart playlists zetten die de MMI kan inlezen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk Berichten
                Kan je op de SD kaart playlists zetten die de MMI kan inlezen ?
                ja dat gaat

Comment

• Wat zijn de levertermijnen momenteel ongeveer voor de A4 (Avant 2.0TDI 136pk) in Belgie?
                  We willen in januari bestellen, zouden we hem dan hebben tegen juni?
                  Is wel een leasing, ik weet niet of dat verschil kan geven in levertijd.
                  groeten.

Comment

• Enkele dagen geleden 3 A4 Avants tegengekomen terwijl ik naar het werk reed, allemaal zonder Xenon.

Ik vind hem redelijk saai worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                      Wat zijn de levertermijnen momenteel ongeveer voor de A4 (Avant 2.0TDI 136pk) in Belgie?
                      We willen in januari bestellen, zouden we hem dan hebben tegen juni?
                      Is wel een leasing, ik weet niet of dat verschil kan geven in levertijd.
                      groeten.
                      momenteel zo'n 3 maanden voor de avant, dus april/mei moet je'm zeker hebben... 't is vooral de berline die lange levertijden heeft.

als je multitronic wil, dan duurt het wel langer
                      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
                        Enkele dagen geleden 3 A4 Avants tegengekomen terwijl ik naar het werk reed, allemaal zonder Xenon.

Ik vind hem redelijk saai worden
                        Met of zonder xenon maakt geen verschil in saaiheidsgraad vind ik. Velgen en andere opsmuk maken wel meer verschil en vooral omwille van de grote wielkasten ogen de standaard 16 inch velgen nogal onnozel. Wat ook nogal magertjes oogt is als er geen uitlaatsierstukken op zitten. Dat alleen al doet de achterkant er dikker uit zien

Comment

Met of zonder xenon maakt geen verschil in saaiheidsgraad vind ik. Velgen en andere opsmuk maken wel meer verschil en vooral omwille van de grote wielkasten ogen de standaard 16 inch velgen nogal onnozel. Wat ook nogal magertjes oogt is als er geen uitlaatsierstukken op zitten. Dat alleen al doet de achterkant er dikker uit zien
                          Ik had het niet enkel op de Xenon, ik wilde vooral zeggen dat je ze wel echt veel tegenkomt nu (het exclusieve is er wel af).

Dat hij saai wordt is een puur persoonlijke opmerking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
                            Ik had het niet enkel op de Xenon, ik wilde vooral zeggen dat je ze wel echt veel tegenkomt nu (het exclusieve is er wel af).

Dat hij saai wordt is een puur persoonlijke opmerking

Je hebt zeker een punt, maar is dat voor de A5 ook niet zo? Omdat de A5 er subliem uitziet en betaalbaar is zie je ze bij wijze van spreke op iedere straathoek. Voor de A5 kan je dit nog een beetje verrassend noemen, voor de A4 wist je dat dit zo ging zijn (populariteit bij leasing + het feit dat Mercedes niet overal even goed ligt en de mensen de BMW 3 touring niet zo aantrekkelijk vinden dan de A4).

Als je dit niet wil dan moet je een full option Insignia nemen of een Saab 9-3 station. Het is maar wat je wilt natuurlijk.

Exclusiviteit is niet te koop onder de 75.000 EUR tegenwoordig...

Comment

• Was inderdaad te verwachten. Maar bij de A5 heb ik nog altijd een "Wauw" effect, terwijl dit bij de A4 helemaal niet meer het geval is

Voor de rest heb je meer dan gelijk hoor.

Comment

• Ik wou dat ik op elke straathoek een A5 zag Maar dat is zeker niet het geval.

Comment

Wat ook nogal magertjes oogt is als er geen uitlaatsierstukken op zitten. Dat alleen al doet de achterkant er dikker uit zien
                                  En die uitlaatsierstukken zijn bovendien nog relatief betaalbaar ook, dit in tegenstelling tot grotere velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                                    En die uitlaatsierstukken zijn bovendien nog relatief betaalbaar ook, dit in tegenstelling tot grotere velgen.
                                    Inderdaad. Bovendien zijn gemakkelijk na te bestellen als je ze vergeten bent op de optielijst.
                                    AutoMinded.be

Comment

• ik vraag me af of de LED achterlichten die wschl in de S5'en gaan komen ook in de gewone versie gaan passen... dat zou wel iets zijn dat ik zou veranderen dan.
                                      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• A5 led achterlicht van S5 passen in die van de A4. A4 vs S4 zelfde verhaal.
                                        AutoMinded.be

Comment

• grote velgen en sneeuw

A4 is een toffe rijmachine als het niet gesneeuwd heeft. Wanneer hij geschoeid is met maatje 245 40 18" verandert deze in een ware glijmachine. Dus bestel maar met dit weer deftige winterbanden als je je koets heel wil houden.Voor de rest na 6000 km geen enkel probleem te melden.
                                          PS : heeft er iemand al een 2.0 tdi met ABT tuning naar 170 pk ? Eventueel met enige repliek AUB.

Comment

Working...
                                          X