Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenAmai, wa voor bedrijf is dat
Ik heb mijn A4 Avant nu volledig geconfigureerd +- binnen het budget en het enige waar ik nu nog over twijfel is of ik zou bijleggen voor die optionele 16" velgen of niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk kan die regel best begrijpen eerlijk gezegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichtenik niet, das soms in je nadeel en dan eens in je voordeel hé. Lijkt me nogal dom om geen saloncondities te aanvaarden.
En als er toch een voordeel zou bestaan, dan snap ik dat allerbest. Daar komt alleen maar heibel van (mensen die dat dan ook willen hebben,...).
Ik ken trouwens een pak bedrijven waar iedereen één vaste wagen aangeboden krijgt in functie van het niveau, met een voorop vastgesteld optielijst, alleen voor de kleur is nog vrije keuze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenIk ken trouwens een pak bedrijven waar iedereen één vaste wagen aangeboden krijgt in functie van het niveau, met een voorop vastgesteld optielijst, alleen voor de kleur is nog vrije keuze.
Maar wat is nu jullie mening over die optionele 16 inch velgen? Interessant of geldverspilling?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenIk klaag dan ook niet, ik ben meer dan blij dat ik een A4 mag bestellen!
Maar wat is nu jullie mening over die optionele 16 inch velgen? Interessant of geldverspilling?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenobjectief gezien is 't geldverspilling eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten... zei de man met de fraaie 17 inch velgen
Als je 't kan missen (door, in 't slechtste geval iedere maand een paar pinten minder te drinken bv) en je wilt eigenlijk wel andere velgen dan moet je 't doen vind ik.
edit: check je lease-prijs-verschil (met of zonder optionele velgen) maar eens op directlease.be (die prijzen kloppen volgens wat ik ervaren heb echt wel redelijk goed). Zot veel verschil zal er niet op zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenkost wat (omgerekend misschien nog geen 10 euro / maand), heb je ook wat
Als je 't kan missen (door, in 't slechtste geval iedere maand een paar pinten minder te drinken bv) en je wilt eigenlijk wel andere velgen dan moet je 't doen vind ik.
Aangezien ik boven mijn budget zit met optionele velgen moet ik de meerprijs vooraf betalen (dus maandelijkse leasingprijs blijft dezelfde). Ik wacht nog op de offerte van de leasingfirma, als het een beetje meevalt ga ik voor de optionele velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenIk neem aan dat je met die 10 euro per maand de optionele 16" velgen bedoelt? Voor 17" zal het wel een pak meer zijn (veel duurdere velgen + extra leasingbedrag voor duurdere banden).
Aangezien ik boven mijn budget zit met optionele velgen moet ik de meerprijs vooraf betalen (dus maandelijkse leasingprijs blijft dezelfde). Ik wacht nog op de offerte van de leasingfirma, als het een beetje meevalt ga ik voor de optionele velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtendirectlease (en waarschijnlijk in het gehele lease-landschap) niet meer kan kiezen voor de combinatie van lifestyle packet (met daarin de 16 inch Aero velgen) met daarbovenop (optioneel) 17 inch Structure velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenAmai, wa voor bedrijf is dat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenIk klaag dan ook niet, ik ben meer dan blij dat ik een A4 mag bestellen!
Neem ze niet omdat ze "gemakkelijker te kuisen zijn... integendeel... Ik heb de 7 spaken velgen, en die zijn enorm moeilijk te onderhouden. De 18" die er nu opleggen hebben 5 spaken, en daar kan je prima met de hand tussen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke5150 Bekijk BerichtenBij ons werd een wagen die (door een gratis promotie) met alu wielen geleverd werd opnieuw naar de garage gebracht om er stalen velgen met wieldeksels op te zetten...
Enja, 16" op een A4. Zou daar geen extra geld aan uitgeven hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenEen andere mogelijkheid is toch voor 17" velgen te gaan, maar dan moet ik de (stoffen) sportzetels laten vallen.
Moet niet letten op de mensen die tegen kale auto's zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenHou maar je zetels, ze zitten veel beter dan de standaard zetels.
Moet niet letten op de mensen die tegen kale auto's zijn
En helemáál kaal wordt mijn A4 ook niet:
- Lifestyle Plus Pack
- Audi Music Interface
- Audi Soundsystem
- Verchroomde vensteromlijsting
- Verchroomde dakrails
- Verchroomde uitlaat
- Sportzetels met Empore bekleding
Ben er in elk geval blij mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenEn helemáál kaal wordt mijn A4 ook niet:
Ben er in elk geval blij mee.
Comment
Comment