Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
    Omdat "the powers that be" bij ons beslist hebben dat we geen gebruik mogen maken van salon- en andere tijdelijke condities omdat dit niet fair zou zijn t.o.v. collega's die hun leasingwagen in het midden van het jaar moeten bestellen ...
    Amai, wa voor bedrijf is dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
      Best een aangenaam bedrijf om te werken, ik vind het ook een rare car policy (er zitten wel meer vreemde regels in) maar het zij zo.

Ik heb mijn A4 Avant nu volledig geconfigureerd +- binnen het budget en het enige waar ik nu nog over twijfel is of ik zou bijleggen voor die optionele 16" velgen of niet...

Comment

• Ik kan die regel best begrijpen eerlijk gezegd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Ik kan die regel best begrijpen eerlijk gezegd.
          ik niet, das soms in je nadeel en dan eens in je voordeel hé. Lijkt me nogal dom om geen saloncondities te aanvaarden.

Comment

ik niet, das soms in je nadeel en dan eens in je voordeel hé. Lijkt me nogal dom om geen saloncondities te aanvaarden.
            Ik vermoed dat die condities zo goed als geen impact hebben op de lease-prijs (zowiezo véél voordeligere tarieven gelden als voor particulieren vanwege de 'volumes').

En als er toch een voordeel zou bestaan, dan snap ik dat allerbest. Daar komt alleen maar heibel van (mensen die dat dan ook willen hebben,...).

Ik ken trouwens een pak bedrijven waar iedereen één vaste wagen aangeboden krijgt in functie van het niveau, met een voorop vastgesteld optielijst, alleen voor de kleur is nog vrije keuze.
            BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
              Ik ken trouwens een pak bedrijven waar iedereen één vaste wagen aangeboden krijgt in functie van het niveau, met een voorop vastgesteld optielijst, alleen voor de kleur is nog vrije keuze.
              Ik klaag dan ook niet, ik ben meer dan blij dat ik een A4 mag bestellen!

Maar wat is nu jullie mening over die optionele 16 inch velgen? Interessant of geldverspilling?

Comment

Maar wat is nu jullie mening over die optionele 16 inch velgen? Interessant of geldverspilling?
                objectief gezien is 't geldverspilling eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                  objectief gezien is 't geldverspilling eh
                  ... zei de man met de fraaie 17 inch velgen

Comment

... zei de man met de fraaie 17 inch velgen
                    kost wat (omgerekend misschien nog geen 10 euro / maand), heb je ook wat
                    Als je 't kan missen (door, in 't slechtste geval iedere maand een paar pinten minder te drinken bv) en je wilt eigenlijk wel andere velgen dan moet je 't doen vind ik.

edit: check je lease-prijs-verschil (met of zonder optionele velgen) maar eens op directlease.be (die prijzen kloppen volgens wat ik ervaren heb echt wel redelijk goed). Zot veel verschil zal er niet op zitten.
                    Last edited by ; 01/12/2008, 23:52.

Comment

kost wat (omgerekend misschien nog geen 10 euro / maand), heb je ook wat
                      Als je 't kan missen (door, in 't slechtste geval iedere maand een paar pinten minder te drinken bv) en je wilt eigenlijk wel andere velgen dan moet je 't doen vind ik.
                      Ik neem aan dat je met die 10 euro per maand de optionele 16" velgen bedoelt? Voor 17" zal het wel een pak meer zijn (veel duurdere velgen + extra leasingbedrag voor duurdere banden).

Aangezien ik boven mijn budget zit met optionele velgen moet ik de meerprijs vooraf betalen (dus maandelijkse leasingprijs blijft dezelfde). Ik wacht nog op de offerte van de leasingfirma, als het een beetje meevalt ga ik voor de optionele velgen.

Comment

Ik neem aan dat je met die 10 euro per maand de optionele 16" velgen bedoelt? Voor 17" zal het wel een pak meer zijn (veel duurdere velgen + extra leasingbedrag voor duurdere banden).

Aangezien ik boven mijn budget zit met optionele velgen moet ik de meerprijs vooraf betalen (dus maandelijkse leasingprijs blijft dezelfde). Ik wacht nog op de offerte van de leasingfirma, als het een beetje meevalt ga ik voor de optionele velgen.
                        Ik bedoel wel degelijk de 17 inch velgen maar... ik zie net (is al een tijd geleden dat ik 't nog eens bekeken had) dat je blijkbaar op directlease (en waarschijnlijk in het gehele lease-landschap) niet meer kan kiezen voor de combinatie van lifestyle packet (met daarin de 16 inch Aero velgen) met daarbovenop (optioneel) 17 inch Structure velgen. Dat was een optie die 'slechts' rond de 1000 euro meerprijs (bovenop lifestyle pack) was...

Comment

directlease (en waarschijnlijk in het gehele lease-landschap) niet meer kan kiezen voor de combinatie van lifestyle packet (met daarin de 16 inch Aero velgen) met daarbovenop (optioneel) 17 inch Structure velgen.
                          Toch wel hoor, vermoed dat dat een foutje is op de DirectLease site. Ik herinner mij dat de opleg voor de 17" velgen bovenop Lifestyle (Plus) zo'n 20 euro per maand was in leasingprijs (want oorspronkelijk had ik die kunnen kiezen).

Comment

Bij ons werd een wagen die (door een gratis promotie) met alu wielen geleverd werd opnieuw naar de garage gebracht om er stalen velgen met wieldeksels op te zetten...

Comment

Neem ze niet omdat ze "gemakkelijker te kuisen zijn... integendeel... Ik heb de 7 spaken velgen, en die zijn enorm moeilijk te onderhouden. De 18" die er nu opleggen hebben 5 spaken, en daar kan je prima met de hand tussen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke5150 Bekijk Berichten
                                Bij ons werd een wagen die (door een gratis promotie) met alu wielen geleverd werd opnieuw naar de garage gebracht om er stalen velgen met wieldeksels op te zetten...
                                Zotte mannen.

Enja, 16" op een A4. Zou daar geen extra geld aan uitgeven hoor

Comment

• Een andere mogelijkheid is toch voor 17" velgen te gaan, maar dan moet ik de (stoffen) sportzetels laten vallen.

Comment

• En een A4 heeft al 19" nodig Maar je moet idd zot zijn om dat geld in een leasingwagen te steken.

Comment

Een andere mogelijkheid is toch voor 17" velgen te gaan, maar dan moet ik de (stoffen) sportzetels laten vallen.
                                      Hou maar je zetels, ze zitten veel beter dan de standaard zetels.

Moet niet letten op de mensen die tegen kale auto's zijn

Comment

Hou maar je zetels, ze zitten veel beter dan de standaard zetels.

Moet niet letten op de mensen die tegen kale auto's zijn
                                        Inderdaad, ik vind ze ook mooier dan de standaardzetels.

En helemáál kaal wordt mijn A4 ook niet:

- Lifestyle Plus Pack
                                        - Audi Music Interface
                                        - Audi Soundsystem
                                        - Verchroomde vensteromlijsting
                                        - Verchroomde dakrails
                                        - Verchroomde uitlaat
                                        - Sportzetels met Empore bekleding

Ben er in elk geval blij mee.

Comment

En helemáál kaal wordt mijn A4 ook niet:

Ben er in elk geval blij mee.
                                          Dat is het belangrijkste !

Comment

Working...
                                          X