Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    En een A4 heeft al 19" nodig Maar je moet idd zot zijn om dat geld in een leasingwagen te steken.
    steek mij dan maar binnen

Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
    Inderdaad, ik vind ze ook mooier dan de standaardzetels.

En helemáál kaal wordt mijn A4 ook niet:

- Lifestyle Plus Pack
    - Audi Music Interface
    - Audi Soundsystem
    - Verchroomde vensteromlijsting
    - Verchroomde dakrails
    - Verchroomde uitlaat
    - Sportzetels met Empore bekleding

Ben er in elk geval blij mee.
    leuk uitgerust hoor, houden zo, niks schrappen voor andere velgen (zeker de sportzetels niet).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
      leuk uitgerust hoor, houden zo, niks schrappen voor andere velgen (zeker de sportzetels niet).
      Ha, ik ben ook nog het multifunctioneel sportstuur vergeten te vermelden.

Comment

• Om nog even terug te komen op die velgen:
        op de Duitse site staat er bij de 16" Aero velgen vermeld dat er geen sneeuwkettingen op kunnen, terwijl ze er op de Belgische site niet van spreken.
        Weet er iemand iets meer van?
        Ik zou in januari willen bestellen, en vermits ik regelmatig op skiverlof ga met de auto, is dit wel belangrijk.

Comment

• ik vraag me af hoe dat mogelijk is dat op bepaald velgen/banden geen kettingen kunnen. en ik snap al zeker niet dat dit op 16" niet zou kunnen, want wij gaan ook op skiverlof en heb geen zin om winterbanden op stalen velgen te steken.
          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
            ik vraag me af hoe dat mogelijk is dat op bepaald velgen/banden geen kettingen kunnen. en ik snap al zeker niet dat dit op 16" niet zou kunnen, want wij gaan ook op skiverlof en heb geen zin om winterbanden op stalen velgen te steken.
            Kan alleen maar denken dat het iets te maken heeft met het design van de spaken waardoor de kettingen geen grip hebben. Maar er bestaan heel veel verschillende soorten kettingen dus zou me verwonderen als geen enkele past.

Anyway, sneeuwkettingen die alu velg vriendelijk zijn kosten meer geld, hou daar rekening mee. Snowsocks of stalen velgen zijn dan een oplossing. Ma voor 16" zal het wel nog meevallen, voor 18" valt dat al meer tegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
              Inderdaad, ik vind ze ook mooier dan de standaardzetels.

En helemáál kaal wordt mijn A4 ook niet:

- Lifestyle Plus Pack
              - Audi Music Interface
              - Audi Soundsystem
              - Verchroomde vensteromlijsting
              - Verchroomde dakrails
              - Verchroomde uitlaat
              - Sportzetels met Empore bekleding

Ben er in elk geval blij mee.
              Very nice, idd niet kaal

En zelfs dan nog, ieder zijn voorkeur, sommigen hechten meer belang aan het model, sommigen meer aan de opties binnenin. Smaken verschillen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                Kan alleen maar denken dat het iets te maken heeft met het design van de spaken waardoor de kettingen geen grip hebben. Maar er bestaan heel veel verschillende soorten kettingen dus zou me verwonderen als geen enkele past.

Anyway, sneeuwkettingen die alu velg vriendelijk zijn kosten meer geld, hou daar rekening mee. Snowsocks of stalen velgen zijn dan een oplossing. Ma voor 16" zal het wel nog meevallen, voor 18" valt dat al meer tegen
                snowsocks, is dat iets goed, ik had er nog niet van gehoord tot vandaag. is dat makkelijk aan te brengen, want kettingen vind ik echt lastig dat je altijd achter je wiel moet kruipen en dan ben je vuil en zo.
                There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                  snowsocks, is dat iets goed, ik had er nog niet van gehoord tot vandaag. is dat makkelijk aan te brengen, want kettingen vind ik echt lastig dat je altijd achter je wiel moet kruipen en dan ben je vuil en zo.
                  Het probleem van de socks is dat ze in frankrijk niet erkend worden. Dus als er een bord staat dat je kettingen moet hebben vanaf dat punt en er staat politie heb je een probleem. Ik dacht dat ze in oostenrijk & duitsland wel erkend werden. Maar het is makkelijk aan te brengen en het beschadigt je velgen niet.

Comment

• Fotos

Hey gatsen , heb prijs laten maken voor een A4 avnt in S-line(binnen en buiten) in phantoomzwart met de 7 dubbelespaakvelgen in 19" ( de rs velgen) .Had graag geweten of er iemand fotokes heeft van zo een a4(quattro dt heeft er ooit is gepost) of in andere kleur (om te vergelijken ) , dan kan ik zien of mijn keus goed is . Had ook is graag geweten wat jullie kregen van korting , iedereen spreekt van recessie maar toch ni bij audi dan , de totaalprijs was 43000 euro en kreeg na aandringen 6% , dat is voor firmawagen( firma met minder dan tien auto's ), normaal 5,5% maar na aandringen en ook prijs van andere garage( eveneens 5,5%) , vind dat toch een beetje weinig . ben van plan te wachten tot met het salon of eventueel nog een maand of twee langer , iemand een idee van salonkorting ?Kan gerust een paar maanden wachten nog, ga niet de gierigen uithangen maar duizend euro is duizend euro ,.

Comment

• socks

hey , heb daar ook navraag nar gedaan ( touring en vab) en die socks worden niet erkend als volwaardig alternatief voor kettingen , ze zeggen dat het afhangt van de agent op dat moment ( risico dus ) , heb wel een bandencentrale gevonden , die sneeuwkettingen hebben die enkel het loopvlak van de band bedekken(speciaal om velg niet te beschadigen) en dat gaat op alle maten , ik heb het gevraagd voor 19" , je kan zelf met je wagen langsgaan en passen en proberen de welke je het beste vind , het was iets met antwerp....... , zal er nog is naar zien waar het juist was .

Comment

• sneeuwkettingen

heb het snel opgezocht , het is www.antwerpautoshop.be , hebben veschillende soorten kettingen en merken voor alle maten .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Figo Bekijk Berichten
                          Hey gatsen , heb prijs laten maken voor een A4 avnt in S-line(binnen en buiten) in phantoomzwart met de 7 dubbelespaakvelgen in 19" ( de rs velgen) .Had graag geweten of er iemand fotokes heeft van zo een a4(quattro dt heeft er ooit is gepost) of in andere kleur (om te vergelijken ) , dan kan ik zien of mijn keus goed is . Had ook is graag geweten wat jullie kregen van korting , iedereen spreekt van recessie maar toch ni bij audi dan , de totaalprijs was 43000 euro en kreeg na aandringen 6% , dat is voor firmawagen( firma met minder dan tien auto's ), normaal 5,5% maar na aandringen en ook prijs van andere garage( eveneens 5,5%) , vind dat toch een beetje weinig . ben van plan te wachten tot met het salon of eventueel nog een maand of twee langer , iemand een idee van salonkorting ?Kan gerust een paar maanden wachten nog, ga niet de gierigen uithangen maar duizend euro is duizend euro ,.
                          Heb ongeveer hetzelfde gehad. Overal problemen, bij Audi minder. Ze lopen de achterstand die ze hadden op BMW in op dit moment met de nieuwe A4. Ze kunnen zich dus jammer genoeg een beetje arrogant en eigenwijs opstellen. Business is business natuurlijk.

Proficiat met je keuze trouwens. Heb ongeveer dezelfde maar dan zonder exterieur pack en met de 18" velgen.
                          Last edited by ; 04/12/2008, 00:49.

Comment

• Weet er iemand waar ik de halogeen-nummerplaatverlichting kan vinden ?
                            Dat is nog iets wat de avant kan vervolledigen ...

En heeft er iemand een idee wat de s-line achterbumper kost, toen ik mijn avant bijna een jaar geleden bestelde was die nog niet verkrijgbaar maar nu blijkbaar wel ...

Nog een aanrader wie voor winterbanden wil gaan, ik heb er nu de Michelin Pilots opliggen en deze zijn super, maat 225/55/16, het is rijden op een bevrozen wegdek alsof het zomer is, en erg comfortabel want voor de zomer heb ik 19"-velgen maar dat is toch inboeten aan
                            comfort ... maar het oog wil natuurlijk ook wat want die 16"-velgen die ik er nu op heb zijn precies kruiwagenwielen haha ... maar veiligheid gaat voor alles hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk Berichten
                              Weet er iemand waar ik de halogeen-nummerplaatverlichting kan vinden ?

En heeft er iemand een idee wat de s-line achterbumper kost, toen ik mijn avant bijna een jaar geleden bestelde was die nog niet verkrijgbaar maar nu blijkbaar wel ...
                              Voor die halogeen lampjes moet je eens navragen aan camionman en dbaser (beiden online besteld)

Die diffusor kost gemonteerd zo'n €1000 in de garage (spreek hier over de A5), maar vermoed
                              dat dit bij de A4 ook zo zal zijn ;-)
                              Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                Voor die halogeen lampjes moet je eens navragen aan camionman en dbaser (beiden online besteld)

Die diffusor kost gemonteerd zo'n €1000 in de garage (spreek hier over de A5), maar vermoed
                                dat dit bij de A4 ook zo zal zijn ;-)
                                Ik denk dat ik de gewone originele lampjes er terug ga insteken.

De lamp rechts geeft meer licht dan de lamp links, is eigenlijk geen zicht.

Gewoon terug lekker OEM.

Sinds gisteren mijn nieuw rubber opliggen, Dunlop SP SPORT MAXX TT.

Wat een grip zeg, kon ook eigenlijk niet anders, mijn Michelin Pilot Sport 1 banden waren tot op de draad versleten.

Heb er wel een veilige 60000 km mee gedaan maar het was niet meer verantwoord om er nog langer mee te rijden in het winterweer van de laatste dagen.

Op naar de volgende 60000 km.
                                2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                                2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
                                  Heb er wel een veilige 60000 km mee gedaan maar het was niet meer verantwoord om er nog langer mee te rijden in het winterweer van de laatste dagen.

Op naar de volgende 60000 km.
                                  Proficiat man, dit kunnen er weinig navertellen !
                                  Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                    Proficiat man, dit kunnen er weinig navertellen !
                                    Toch ook rond de 70k gedaan met de Dunlop SP9090
                                    Maarja uiteraard wel snelweg hé, en dan waren ze vooral aan de zijkanten versleten. Het betere bochtenwerk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk Berichten
                                      Weet er iemand waar ik de halogeen-nummerplaatverlichting kan vinden ?
                                      Dat is nog iets wat de avant kan vervolledigen ...
                                      Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                      Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
                                      Ik denk dat ik de gewone originele lampjes er terug ga insteken.

De lamp rechts geeft meer licht dan de lamp links, is eigenlijk geen zicht.

Gewoon terug lekker OEM.
                                      Heb ze besteld bij http://www.hoen-usa.com. Gewoon eens mailen wat best voor je wagen is, mss mogen er in de nieuwe A4 ook echte ledjes in achteraan.

Bij mij steken ze er nog altijd in trouwens, ze geven alletwee evenveel licht

Comment

• is er iemand die reeds zen 136 pk naar 170 heeft gebracht via de garage of dieteren ?

Comment

• hey dieter , heb je geen fotos van je wagen ?

Comment

Working...
                                          X