Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Even iets polsen:

Audi A4 avant 2.0 136pk aut. + s-line

of

Audi A4 avant 2.7 163pk aut. zonder s-line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
      Even iets polsen:

of

De eerste en chippen

Comment

Even iets polsen:

of

De 2e mét exterieurpakket
        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Ah gaat het over budget, dacht keuze uit 2 stockwagens ofzo...

Comment

S line exterieur op een niet S line is ook maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Zijn hier voorbeelden van?

S-line en Exterieurpakket?

Comment

• S line is vooral sportieve opsmuk binnenin (en natuurlijk andere velgen + verlaging). S line exterieur zijn andere bumpers, zijschorten, ..

Comment

• Wel niet op de Avant, maar het ziet er hetzelfde uit:

Comment

• Bij de configurator, kan je kiezen in het begin tussen de S-line of de gewone.

Dus als je kiest van de s-line, wat je krijg je dan? Interieur, andere velgen en het exterieur pakket?

Want als ik de gewone A4 kies, en dan exterieur pakket, dan heb ik idd alle exterieur aanpassingen, buiten de andere velgen en interieur aanpassingen. klopt?

Comment

S-Line interieur is ook maar altijd hetzelfde, eens je al een S-Line gehad hebt wil je ook wel eens iets anders.
                      Is die hoge kostprijs niet echt waard voor wat inlegplaatjes, badgekes en lelijke velgen ...
                      Trouwens dacht dat jij zelf ook geen S-Line hebt maar wel exterieurpakket ;-)
                      S-Line is gewoon zeer goede marketing concept waar Audi bakken geld mee verdient
                      Pas op: ik heb zelf ook reeds 2 A3's gehad met S-Line maar was het een beetje beu
                      Wie weet wordt onze Q5 wel met S-Line
                      Last edited by E90N; 04/01/2009, 19:25.
                      Sintruin till I die

Comment

• Als je een S line kiest heb je enkel het interieur plus andere velgen en verlaging. Je hoeft geen S line te hebben om het S line exterieurpakket te kunnen kiezen. Al vind ik het persoonlijk wel niet echt kunnen om op een niet S line een S line exterieurpakket te nemen.

Comment

S-Line interieur is ook maar altijd hetzelfde, eens je al een S-Line gehad hebt wil je ook wel eens iets anders.
                          Is die hoge kostprijs niet echt waard voor wat inlegplaatjes, badgekes en lelijke velgen ...
                          Trouwens dacht dat jij zelf ook geen S-Line hebt maar wel exterieurpakket ;-)
                          Ik heb alle S line opties, dus uw knipoog gaat niet op. Exclusive line > S line, dus ja binnenin ontbreekt er een logootje op mijn stuur Maar that's it. De rest heb ik alles van S line interieur.

En S line pakket is goedkoper dan alle S line opties apart nemen, dus op dat zicht zie ik niets verkeerd met dat pakket. Goede marketing, akkoord, maar als je die opties toch wil is het zijn geld waard. En zoals ik heb aangetoond kan je dus ook andere zeteltjes nemen en toch nog S line genoeg blijven door de rest van de opties aan te vinken. En dan is S line exterieur wel gerechtvaardigd.

Comment

Ik heb alle S line opties, dus uw knipoog gaat niet op. Exclusive line > S line, dus ja binnenin ontbreekt er een logootje op mijn stuur Maar that's it. De rest heb ik alles van S line interieur.
                            hierin volg ik je niet, exclusive line is géén S-Line
                            Sintruin till I die

Comment

hierin volg ik je niet, exclusive line is géén S-Line
                              Dat zeg ik dan ook niet. Lezen is niet zo moeilijk Maar een exclusive line met alle S line opties is voor mij > S line. En dan zou ik echt niet weten waarom een S line exterieur er niet zou bijmogen. Want alles wat een S line heeft, heb ik ook. Of het moet dat logootje zijn op het stuur. Dat doet het hem wel natuurlijk.

Comment

• edit: eindeloze discussie hier vermijden :-)
                                Last edited by E90N; 04/01/2009, 20:19.
                                Sintruin till I die

Comment

• Ext-pack zonder int s-line zou Audi idd niet mogen verkopen maar dat is een oude discussie
                                  Het enige nadeel aan S-Line is dat je interieur zwart moet zijn, bij BMW kan je het wel kleur wel kiezen wat inderdaad aangenamer is dan altijd zwart. Maar bon, het is nu zo dus als je S-Line wil moet je het zwart erbij nemen :-)

Comment

• De 2 liter 136pk met multitronic valt blijkbaar niet te chippen ... ?

Comment

De 2 liter 136pk met multitronic valt blijkbaar niet te chippen ... ?
                                      Niet dat ik het aanraadt op een MT maar al eens gekeken bij Heinz?
                                      Die doen het normaal wel dacht ik: naar 190pk & 410Nm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                        Niet dat ik het aanraadt op een MT maar al eens gekeken bij Heinz?
                                        Die doen het normaal wel dacht ik: naar 190pk & 410Nm
                                        Ja, maar ik denk niet in combinatie met een MT hoor ...

Comment

• Een multitronic kan volgens mij niet echt over de 400Nm aan.
                                          American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Working...
                                          X