Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij de configurator, kan je kiezen in het begin tussen de S-line of de gewone.
Dus als je kiest van de s-line, wat je krijg je dan? Interieur, andere velgen en het exterieur pakket?
Want als ik de gewone A4 kies, en dan exterieur pakket, dan heb ik idd alle exterieur aanpassingen, buiten de andere velgen en interieur aanpassingen. klopt?
S-Line interieur is ook maar altijd hetzelfde, eens je al een S-Line gehad hebt wil je ook wel eens iets anders.
Is die hoge kostprijs niet echt waard voor wat inlegplaatjes, badgekes en lelijke velgen ...
Trouwens dacht dat jij zelf ook geen S-Line hebt maar wel exterieurpakket ;-)
S-Line is gewoon zeer goede marketing concept waar Audi bakken geld mee verdient
Pas op: ik heb zelf ook reeds 2 A3's gehad met S-Line maar was het een beetje beu
Wie weet wordt onze Q5 wel met S-Line
Als je een S line kiest heb je enkel het interieur plus andere velgen en verlaging. Je hoeft geen S line te hebben om het S line exterieurpakket te kunnen kiezen. Al vind ik het persoonlijk wel niet echt kunnen om op een niet S line een S line exterieurpakket te nemen.
S-Line interieur is ook maar altijd hetzelfde, eens je al een S-Line gehad hebt wil je ook wel eens iets anders.
Is die hoge kostprijs niet echt waard voor wat inlegplaatjes, badgekes en lelijke velgen ...
Trouwens dacht dat jij zelf ook geen S-Line hebt maar wel exterieurpakket ;-)
Ik heb alle S line opties, dus uw knipoog gaat niet op. Exclusive line > S line, dus ja binnenin ontbreekt er een logootje op mijn stuur Maar that's it. De rest heb ik alles van S line interieur.
En S line pakket is goedkoper dan alle S line opties apart nemen, dus op dat zicht zie ik niets verkeerd met dat pakket. Goede marketing, akkoord, maar als je die opties toch wil is het zijn geld waard. En zoals ik heb aangetoond kan je dus ook andere zeteltjes nemen en toch nog S line genoeg blijven door de rest van de opties aan te vinken. En dan is S line exterieur wel gerechtvaardigd.
Ik heb alle S line opties, dus uw knipoog gaat niet op. Exclusive line > S line, dus ja binnenin ontbreekt er een logootje op mijn stuur Maar that's it. De rest heb ik alles van S line interieur.
hierin volg ik je niet, exclusive line is géén S-Line
hierin volg ik je niet, exclusive line is géén S-Line
Dat zeg ik dan ook niet. Lezen is niet zo moeilijk Maar een exclusive line met alle S line opties is voor mij > S line. En dan zou ik echt niet weten waarom een S line exterieur er niet zou bijmogen. Want alles wat een S line heeft, heb ik ook. Of het moet dat logootje zijn op het stuur. Dat doet het hem wel natuurlijk.
Ext-pack zonder int s-line zou Audi idd niet mogen verkopen maar dat is een oude discussie
Het enige nadeel aan S-Line is dat je interieur zwart moet zijn, bij BMW kan je het wel kleur wel kiezen wat inderdaad aangenamer is dan altijd zwart. Maar bon, het is nu zo dus als je S-Line wil moet je het zwart erbij nemen :-)
Comment