Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gecko-NYNtje Bekijk BerichtenVind ik anders al ni slecht. Salonconditie ter waarde van 1500 Euro. Ik was toch aangenaam verrast toen mijn bestelbon aangepast werd. Nu heb ik er de "GPS plus" bij Andere jaren is het gewoon een metaalkleur ter waarde van 900 Euro denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenVoor een A5 doen ze het wel, naar de A4 heb ik niet geïnformeerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenHeeft de A5 niet de S-Tronic?
3.0 = tip
Dus neen :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenBlijkbaar kunnen ze de 120pk 2.0TDI nu ook tunen naar 190pk 410Nm.
Dus uiteindelijk zal die dan toch identiek zijn aan de 143 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenDe motor mss wel maar de overbrenging toch niet ?
Het is pas als de TDIe uitkomt dat hij een langere eindoverbrenging krijgt en 15mm lager wordt gezet ...
Comment
-
Jullie zijn vrij verwarrend bezig:
MT = manual transmission
AT = Automatic transmission (waaronder m.i. de Multitronic ook valt).
Het duurde even voor ik doorhad wat jullie met 'MT' bedoelen.American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenJullie zijn vrij verwarrend bezig:
MT = manual transmission
AT = Automatic transmission (waaronder m.i. de Multitronic ook valt).
Het duurde even voor ik doorhad wat jullie met 'MT' bedoelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenBlijkbaar is die toch dezelfde.
Het is pas als de TDIe uitkomt dat hij een langere eindoverbrenging krijgt en 15mm lager wordt gezet ...
En idd, MT is Multi-Tronic
Tip = tip-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenMet MT bedoelen ze hier Multitronic volgens mij...
Multitronic = CVT (Continuously Variable Transmission)American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenEn idd, MT is Multi-TronicAmerican Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenSee where you went wrong?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenJaja maar echte Audi kenners waren wel mee
On topic: volgens wikipedia is de koppellimiet voor een Audi CVT () 400Nm. Daar wringt volgens mij ook het schoentje voor het chippen: bij diesels durft dit al snel op te lopen waardoor je de bak naar de filistijnen zou kunnen helpen. Hoeveel koppel heeft een stock 2.0TDI?American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenDie 'kenners' snappen de echte wereld niet? Je zou voor verrassingen komen staan als je je 'MT' gechipt hebt en deze nadien uit elkaar klapt omdat het koppel net iets teveel van het goede is....
On topic: volgens wikipedia is de koppellimiet voor een Audi CVT () 400Nm. Daar wringt volgens mij ook het schoentje voor het chippen: bij diesels durft dit al snel op te lopen waardoor je de bak naar de filistijnen zou kunnen helpen. Hoeveel koppel heeft een stock 2.0TDI?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenDie 'kenners' snappen de echte wereld niet? Je zou voor verrassingen komen staan als je je 'MT' gechipt hebt en deze nadien uit elkaar klapt omdat het koppel net iets teveel van het goede is....
Anderen nemen dat risico wel en binnen 2 jaar zullen we weten wie er juist was héLast edited by dragonfly; 05/01/2009, 16:10.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenNet de reden waarom ik m'n MT niet ga chippen, ik ga leren leven met de 190pk en niet dromen van de 240pk
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenAnderen nemen dat risico wel en binnen 2 jaar zullen we weten wie er juist was héAmerican Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
Comment