Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren een "licht ongerust" telefoontje van de mama. (zij rijdt altijd met de A4) Ze geraakte een helling niet op. Heb gezegd dat ze de ESP moest uitzetten en rustig opnieuw proberen. Beetje later belde ze terug dat het nu wel gelukt is en vroeg ze of ze de ESP terug moest aanzetten. Ik heb gezegd dat voor "vlak" rijden ESP best aanblijft en voor helling ESP uit mag. Klopt dit?
Ze hoeft geen winterbanden voor die 2 keer per jaar dat het vriest (dit is toch uitzonderlijk ) en dan is de auto niet meer zo mooi zonder die velgen
Gisteren een "licht ongerust" telefoontje van de mama. (zij rijdt altijd met de A4) Ze geraakte een helling niet op. Heb gezegd dat ze de ESP moest uitzetten en rustig opnieuw proberen. Beetje later belde ze terug dat het nu wel gelukt is en vroeg ze of ze de ESP terug moest aanzetten. Ik heb gezegd dat voor "vlak" rijden ESP best aanblijft en voor helling ESP uit mag. Klopt dit?
Als het glad ligt (sneeuw/ijs) zet je die best ook af want anders flipt die constant. Dan moet je zelf maar het gas doseren!!
Ja hoor, je bent braaf. FWD is four wheel drive, AT is Alles Tiptronic, ABS staat voor Audi BandenSpanningscontrole en ESP voor Elektrische Snelle Parkeerhulp...
Zolang we mekaar maar begrijpen zeker?
American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
iedereen die hier zevert over dat je met winterbanden geen mooie velgen meer hebt.... je kan winterbanden toch op je velgen laten leggen of niet ? dat duurt toch niet zo heel lang bij een bandencentrale
iedereen die hier zevert over dat je met winterbanden geen mooie velgen meer hebt.... je kan winterbanden toch op je velgen laten leggen of niet ? dat duurt toch niet zo heel lang bij een bandencentrale
Yep, heb ik gedaan destijds. Maar t'was een dure grap met 235/45/17
Comment