Oorspronkelijk geplaatst door Gecko-NYNtje
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinz Bekijk BerichtenJa dat is wat ze me zeiden in de garage in Lokeren, ze hadden gebeld naar Dieteren. Anders mss zelf eens bellen naar Dieteren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenDe verkoper van de Audi garage in Sint-Martens-Latem zei mij dat vanaf modeljaar 2010 (mei 2009) alle A4's met kleuren-GPS de nieuwe MMI versie kregen, met harde schijf, 3D weergave enz.. Hij vertelde mij zelfs om expliciet op de bestelbon van de leasingfirma te vermelden dat het moest een modeljaar 2010 zijn, zodat de garage zou wachten met effectief te bestellen tot ze zeker wisten dat het het juiste modeljaar ging zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BKQ5 Bekijk BerichtenHallo,
Ben nieuw op dit forum, maar ben wel trots op mijn 3 weken geleden bestelde A4 avant. Hij is alsvolgt samengesteld;
A4 Avant 2.0 tfsi quattro s-tronic Proline Business (ja een hele mond vol)
kleur: briljant zwart
zwarte leren bekleding
zwarte hemelbekleding
sportstoelen
verwarmbare stoelen
sportonderstel
18 inch audi 5 spaaks ster
xenon plus verlichting
lichtpakket
elctr. inklapbare spiegels
auto. dimmende binnenspiegels
audi parking system achter
blanke sierlijsten
blanke dakreling
inleg alu hologram
MMI dvd navi
getint glas
hold assist
kleuren bestuders infosysteem
Graag jullie reactie positief of negatieve!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenCheck hieronder even
welke shampoo kan je best gebruiken, welke spons en welke "simonis". 't moet niet superveel zijn (clayen is bvb niet nodig), maar ik zou graag weten welke spullen ik nodig heb voor een basis onderhoud. evt nog iets voor de velgen, maar da's nog niet nodig, zolang die niet vol remstof hangen imho.There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichtenwij gaan ook een lavagrijze hebben en dus heb ik je link gechecked... allemaal goed en wel die producten, maar als je'r de ballen van kent, weet je niet wat kiezen uiteraard.
welke shampoo kan je best gebruiken, welke spons en welke "simonis". 't moet niet superveel zijn (clayen is bvb niet nodig), maar ik zou graag weten welke spullen ik nodig heb voor een basis onderhoud. evt nog iets voor de velgen, maar da's nog niet nodig, zolang die niet vol remstof hangen imho.
Geeft wel zoveel mogelijk informatie mee.
Type auto + kleur
Hoe regelmatig was je de wagen
Hoelang wil je eraan spenderen
Hoe goed moet het resultaat zijn
Veel of weinig km's
slaapt hij binnen of buiten
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenDe verkoper van de Audi garage in Sint-Martens-Latem zei mij dat vanaf modeljaar 2010 (mei 2009) alle A4's met kleuren-GPS de nieuwe MMI versie kregen, met harde schijf, 3D weergave enz.. Hij vertelde mij zelfs om expliciet op de bestelbon van de leasingfirma te vermelden dat het moest een modeljaar 2010 zijn, zodat de garage zou wachten met effectief te bestellen tot ze zeker wisten dat het het juiste modeljaar ging zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenJe mailt me best even voor een persoonlijk advies
Geeft wel zoveel mogelijk informatie mee.
Type auto + kleur
Hoe regelmatig was je de wagen
Hoelang wil je eraan spenderen
Hoe goed moet het resultaat zijn
Veel of weinig km's
slaapt hij binnen of buiten
...
Ah, ik wist niet dat we dat mochten doen
Ga ook zeker een mailtje sturen. Hoewel dat nogal sterk gaat lijken op dat van TheAccountant
edit: gemaild naar siteLast edited by Cyrano.ak; 08/01/2009, 14:06.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dave.be Bekijk BerichtenZijn er nog andere wijzigingen voorzien voor MY 2010 ? Wanneer moet ik mijn A4 ten vroegste bestellen om deze te hebben, eind januari / begin februari ?
Comment
-
misschien een domme vraag maar ik vind nergens bij de optie's bleutooth ik was van plan de lifesyle plus te nemen en ik graag ook deze optie genomen , ik weet wel dat sommige pas zichtbaar zijn bij het opteren van andere optie maar ik slaag er niet in om de bleutooth te vinden .
wat doe ik fout ?
grt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dave.be Bekijk BerichtenZijn er nog andere wijzigingen voorzien voor MY 2010 ? Wanneer moet ik mijn A4 ten vroegste bestellen om deze te hebben, eind januari / begin februari ?
Comment
-
Valt natuurlijk te zien hoe lang je op alles moet wachten. Ik heb vorig jaar mijn A3 besteld tijdens de saloncondities. Dit ging een prefacelift zijn, maar dat vond ik niet erg want die vond ik ontzettend knap + veel korting. Toen was wel al geweten dat levertijd augustus / september ging zijn. En ik heb dus gewoon de facelift gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door laroman Bekijk Berichtenmisschien een domme vraag maar ik vind nergens bij de optie's bleutooth ik was van plan de lifesyle plus te nemen en ik graag ook deze optie genomen , ik weet wel dat sommige pas zichtbaar zijn bij het opteren van andere optie maar ik slaag er niet in om de bleutooth te vinden .
wat doe ik fout ?
grtThere's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichtenbleutooth voor de GSM wil je dan zeggen ?? dat is gewoon de optie "gsm voorbereiding" als ik me niet vergis, niet de telefoon voorbereiding opties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Virus Bekijk BerichtenVraagje :bij de 3 zones airco staat er vermeld "met licht - en regensensor", iemand een idee wat dit inhoudt ?
regensensor: ruitenwissers gaan automatatisch aan als 't begint te regenen
heeft dus eigenlijk niks met airco ofzo te maken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Virus Bekijk BerichtenBedankt, kon het me niet voorstellen, maar ben blij dat ik het heb.
Morgen tuut gaan ophalen bij dealer, zal een slapeloze nacht worden denk ik
Fotookes???
Comment
Comment