Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gecko-NYNtje Bekijk Berichten
    Hoe kuis ik nu beste een donkere auto (Lavagrijs)? Onderhoud van de lak?
    Check hieronder even

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinz Bekijk Berichten
      Ja dat is wat ze me zeiden in de garage in Lokeren, ze hadden gebeld naar Dieteren. Anders mss zelf eens bellen naar Dieteren?
      De verkoper van de Audi garage in Sint-Martens-Latem zei mij dat vanaf modeljaar 2010 (mei 2009) alle A4's met kleuren-GPS de nieuwe MMI versie kregen, met harde schijf, 3D weergave enz.. Hij vertelde mij zelfs om expliciet op de bestelbon van de leasingfirma te vermelden dat het moest een modeljaar 2010 zijn, zodat de garage zou wachten met effectief te bestellen tot ze zeker wisten dat het het juiste modeljaar ging zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
        De verkoper van de Audi garage in Sint-Martens-Latem zei mij dat vanaf modeljaar 2010 (mei 2009) alle A4's met kleuren-GPS de nieuwe MMI versie kregen, met harde schijf, 3D weergave enz.. Hij vertelde mij zelfs om expliciet op de bestelbon van de leasingfirma te vermelden dat het moest een modeljaar 2010 zijn, zodat de garage zou wachten met effectief te bestellen tot ze zeker wisten dat het het juiste modeljaar ging zijn.
        Mercieks Boo-Lee voor de info (vandaar het misverstand mei 2009 - modeljaar 2010)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BKQ5 Bekijk Berichten
          Hallo,

Ben nieuw op dit forum, maar ben wel trots op mijn 3 weken geleden bestelde A4 avant. Hij is alsvolgt samengesteld;

A4 Avant 2.0 tfsi quattro s-tronic Proline Business (ja een hele mond vol)
          kleur: briljant zwart
          zwarte leren bekleding
          zwarte hemelbekleding
          sportstoelen
          verwarmbare stoelen
          sportonderstel
          18 inch audi 5 spaaks ster
          xenon plus verlichting
          lichtpakket
          elctr. inklapbare spiegels
          auto. dimmende binnenspiegels
          audi parking system achter
          blanke sierlijsten
          blanke dakreling
          inleg alu hologram
          MMI dvd navi
          getint glas
          hold assist
          kleuren bestuders infosysteem

Graag jullie reactie positief of negatieve!
          Ziet er echt een prachtige wagen uit, niets negatief aan op te merken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
            Check hieronder even
            wij gaan ook een lavagrijze hebben en dus heb ik je link gechecked... allemaal goed en wel die producten, maar als je'r de ballen van kent, weet je niet wat kiezen uiteraard.

welke shampoo kan je best gebruiken, welke spons en welke "simonis". 't moet niet superveel zijn (clayen is bvb niet nodig), maar ik zou graag weten welke spullen ik nodig heb voor een basis onderhoud. evt nog iets voor de velgen, maar da's nog niet nodig, zolang die niet vol remstof hangen imho.
            There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
              wij gaan ook een lavagrijze hebben en dus heb ik je link gechecked... allemaal goed en wel die producten, maar als je'r de ballen van kent, weet je niet wat kiezen uiteraard.

welke shampoo kan je best gebruiken, welke spons en welke "simonis". 't moet niet superveel zijn (clayen is bvb niet nodig), maar ik zou graag weten welke spullen ik nodig heb voor een basis onderhoud. evt nog iets voor de velgen, maar da's nog niet nodig, zolang die niet vol remstof hangen imho.
              Je mailt me best even voor een persoonlijk advies

Geeft wel zoveel mogelijk informatie mee.
              Type auto + kleur
              Hoe regelmatig was je de wagen
              Hoelang wil je eraan spenderen
              Hoe goed moet het resultaat zijn
              Veel of weinig km's
              slaapt hij binnen of buiten
              ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                Zijn er nog andere wijzigingen voorzien voor MY 2010 ? Wanneer moet ik mijn A4 ten vroegste bestellen om deze te hebben, eind januari / begin februari ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  Je mailt me best even voor een persoonlijk advies

Geeft wel zoveel mogelijk informatie mee.
                  Type auto + kleur
                  Hoe regelmatig was je de wagen
                  Hoelang wil je eraan spenderen
                  Hoe goed moet het resultaat zijn
                  Veel of weinig km's
                  slaapt hij binnen of buiten
                  ...

Ah, ik wist niet dat we dat mochten doen
                  Ga ook zeker een mailtje sturen. Hoewel dat nogal sterk gaat lijken op dat van TheAccountant

edit: gemaild naar site
                  Last edited by Cyrano.ak; 08/01/2009, 14:06.

Comment

• PM verstuurd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dave.be Bekijk Berichten
                      Zijn er nog andere wijzigingen voorzien voor MY 2010 ? Wanneer moet ik mijn A4 ten vroegste bestellen om deze te hebben, eind januari / begin februari ?
                      Ik moet je op beide vragen het antwoord schuldig blijven. Best eens gaan vragen bij je garage...

Comment

• misschien een domme vraag maar ik vind nergens bij de optie's bleutooth ik was van plan de lifesyle plus te nemen en ik graag ook deze optie genomen , ik weet wel dat sommige pas zichtbaar zijn bij het opteren van andere optie maar ik slaag er niet in om de bleutooth te vinden .
                        wat doe ik fout ?

grt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dave.be Bekijk Berichten
                          Ik denk het volgende: Het is fabrikage Mei 2009, dus niet de moment dat hij van de band rolt. Dus ik denk dat het in april bestellen is. Hou er dan ook rekening mee dat je geen saloncondities meer hebt. Want het feit dat er nu salonconditie is op die 'oude' MMI zal waarschijnlijk wel te maken hebben met dat er een nieuwe versie komt. Nogmaals dat zijn enkel mijn veronderstellingen...

Comment

• Valt natuurlijk te zien hoe lang je op alles moet wachten. Ik heb vorig jaar mijn A3 besteld tijdens de saloncondities. Dit ging een prefacelift zijn, maar dat vond ik niet erg want die vond ik ontzettend knap + veel korting. Toen was wel al geweten dat levertijd augustus / september ging zijn. En ik heb dus gewoon de facelift gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door laroman Bekijk Berichten
                              misschien een domme vraag maar ik vind nergens bij de optie's bleutooth ik was van plan de lifesyle plus te nemen en ik graag ook deze optie genomen , ik weet wel dat sommige pas zichtbaar zijn bij het opteren van andere optie maar ik slaag er niet in om de bleutooth te vinden .
                              wat doe ik fout ?

grt
                              bleutooth voor de GSM wil je dan zeggen ?? dat is gewoon de optie "gsm voorbereiding" als ik me niet vergis, niet de telefoon voorbereiding opties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                                bleutooth voor de GSM wil je dan zeggen ?? dat is gewoon de optie "gsm voorbereiding" als ik me niet vergis, niet de telefoon voorbereiding opties.
                                klopt maar zelfs dat zie ik niet staan ( gsm voorbereiding) of kijk ik nu echt niet goed , het is nu toch al een tijdje geleden die feesten

Comment

• Het is de Audi Bluetooth carkit die je nodig hebt, kost iets van 800euro denk ik.

Comment

• Vraagje :bij de 3 zones airco staat er vermeld "met licht - en regensensor", iemand een idee wat dit inhoudt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Virus Bekijk Berichten
                                      Vraagje :bij de 3 zones airco staat er vermeld "met licht - en regensensor", iemand een idee wat dit inhoudt ?
                                      lichtsensor: lichten (koplampen) worden automagisch aangeschakeld van zodra 't donker wordt.
                                      regensensor: ruitenwissers gaan automatatisch aan als 't begint te regenen

heeft dus eigenlijk niks met airco ofzo te maken...

Comment

• Bedankt, kon het me niet voorstellen, maar ben blij dat ik het heb.

Morgen tuut gaan ophalen bij dealer, zal een slapeloze nacht worden denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Virus Bekijk Berichten
                                          Bedankt, kon het me niet voorstellen, maar ben blij dat ik het heb.

Morgen tuut gaan ophalen bij dealer, zal een slapeloze nacht worden denk ik
                                          En, tuutje gaan ophalen? Wat voor gevoel heb je dan wanneer je de parking verlaat?
                                          Fotookes???

Comment

Working...
                                          X