Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vinz Bekijk Berichten
    Iemand ervaring met de sportvering in combinatie met 18duims velgen?
    ik heb een s line 30mm sportvering met 18 duims

leuk rijden maar voor veel (ik doe er niet zoveel) Km zou ik het niet doen, tenzei je drive select neemt, daar kan je comfort mee regelen,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
      ik heb een s line 30mm sportvering met 18 duims

leuk rijden maar voor veel (ik doe er niet zoveel) Km zou ik het niet doen, tenzei je drive select neemt, daar kan je comfort mee regelen,
      Ik heb een 20mm sportvering besteld en ga nog kijken voor 18duims velgen. Ik heb geen Drive select. Ik kom van een VW polo(2006), dus ik denk dat de kans groot is dat ik sowieso al meer comfort zal hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Virus Bekijk Berichten
          In mijn auto mag totaal niet gerookt worden, maar het was ironisch bedoeld om te tonen hoe uitgerust de wagens zijn, en als je écht zoekt, dan vindt je een detail

Maar in mijn auto brandt het "no smoking" lichtje altijd. (Straks een vraag waar dat lichtje zich bevindt )
          Detail gevonden

Maar ben opgelucht dat er niet in je wagen gerookt wordt Vind dat zelf altijd degoutant als ik in een wagen moet meerijden waar constant in gerookt geweest is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gecko-NYNtje Bekijk Berichten
            Toch wel! Met een "Lifestyle plus" heb je de radio "Symphony" met ingebouwde CD-wisselaar voor 6 CD's EN SD-geheugenkaartlezer
            Ik ben vrijwel zeker dat dat laatste niet klopt, ik heb net nog eens in de brochure gekeken en daarin zie je duidelijk dat als je het MMI systeem hebt, er op de plaats waar normaal de bediening van de radio zit (en evt. ook de sd-kaart lezer) bij MMI enkel een sleuf is om cd's in te stoppen en daaronder de knoppen om elk van de zes cd's te selecteren. Een sd-kaartlezer is er dan niet bij.

Comment

• Bij de MMI is er idd geen SD.

Comment

• ik vind de SD kaart functie toch wel een meerwaarde aan je radio, zelf je muzieklijsten samenstellen is veel leuker dan 6 cd's erin proppen. Daarom dat ik ook de Concert radio nam, en ik ben wel onder de indruk van de 8 luidsprekers, ze doen hun werk meer dan behoorlijk, 't moet geen La Rocca zijn hé in de auto

Comment

• GPS Plus + AMI + iPod = ideale combinatie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                    Ik ben vrijwel zeker dat dat laatste niet klopt, ik heb net nog eens in de brochure gekeken en daarin zie je duidelijk dat als je het MMI systeem hebt, er op de plaats waar normaal de bediening van de radio zit (en evt. ook de sd-kaart lezer) bij MMI enkel een sleuf is om cd's in te stoppen en daaronder de knoppen om elk van de zes cd's te selecteren. Een sd-kaartlezer is er dan niet bij.
                    Sorry, ge hebt gelijk. Ik was mis met radio Symphony en het MMI systeem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Virus Bekijk Berichten
                      ik vind de SD kaart functie toch wel een meerwaarde aan je radio, zelf je muzieklijsten samenstellen is veel leuker dan 6 cd's erin proppen. Daarom dat ik ook de Concert radio nam, en ik ben wel onder de indruk van de 8 luidsprekers, ze doen hun werk meer dan behoorlijk, 't moet geen La Rocca zijn hé in de auto
                      SD kaart is wel fun, maar kan je niet hetzelfde bereiken door je CDtjes vol te stouwen met MP3's ? Werkt dat dat niet gelijkaardig aan het SD-kaart systeem ?

Comment

• SD kaartje is iets vlotter om vlug extra liedjes ofzo op te zetten natuurlijk. CD-RW'ke aanpassen duurt nu ook niet zo lang maar toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          SD kaartje is iets vlotter om vlug extra liedjes ofzo op te zetten natuurlijk. CD-RW'ke aanpassen duurt nu ook niet zo lang maar toch.
                          Ja, dat is waar, ik heb ook de SD kaarten gebruikt in de A3. Maar ik vroeg mij af of er een verschil was met de CD's met MP3 in gebruik ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            SD kaartje is iets vlotter om vlug extra liedjes ofzo op te zetten natuurlijk. CD-RW'ke aanpassen duurt nu ook niet zo lang maar toch.
                            Maar als je nu het MMi systeem hebt met "Audi Music Interface" , dan heb je toch geen SD-kaart lezer dacht ik, alleen I-Pod aansluiting en aansluitmogelijkheid voor MP3 speler? Of via dia USB aansluiting kan je misschien met behulp van een kaartlezer die SD kaartjes gebruiken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gecko-NYNtje Bekijk Berichten
                              Of via dia USB aansluiting kan je misschien met behulp van een kaartlezer die SD kaartjes gebruiken?
                              Inderdaad, dat is een mogelijkheid. Maar dan kan je evengoed een USB-stick kopen, die dingen kosten geen geld meer tegenwoordig en er is geen beperking op de grootte. Veel meerwaarde heeft een SD-kaartlezer dan niet meer vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                SD kaart is wel fun, maar kan je niet hetzelfde bereiken door je CDtjes vol te stouwen met MP3's ? Werkt dat dat niet gelijkaardig aan het SD-kaart systeem ?
                                Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Idd, de CD wisselaar is ook erg traag
                                BMW 420dA : >>>

Comment

• Ik heb zelfs geen cd's meer, vandaar de AMI. Alles staat op de iPod

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                    Ik heb zelfs geen cd's meer, vandaar de AMI. Alles staat op de iPod
                                    Vol met legaal gedownloade liedjes van iTunes uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                                      Vol met legaal gedownloade liedjes van iTunes uiteraard.
                                      Yep, heeft me veel geld gekost

Comment

• Kleur GPS antenne

Als alles goed gaat wordt m'n A4 Avant deze week gebouwd en kan ik beginnen aftellen...

Ik zit nog met een vraag waar ik tot nog toe geen sluitend antwoord op kreeg... is bij de A4 Avant de GPS antenne in koetswerkkleur of in zwart ? Volgens de brochure en de dealer is deze in het zwart maar ondertussen zie ik meer en meer A4's rondrijden met de GPS antenne in koetwerkkleur... Welke kleur heeft de antenne bij jullie ?

Comment

• Ik dacht dat de antenne op het dak voor GSM is. Zit de GPS niet achter de voorruit of op het dashboard?

Comment

Working...
                                          X