Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gelukzak, bij ons is het productieweek 8
    There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door napchar Bekijk Berichten
      Als alles goed gaat wordt m'n A4 Avant deze week gebouwd en kan ik beginnen aftellen...

Ik zit nog met een vraag waar ik tot nog toe geen sluitend antwoord op kreeg... is bij de A4 Avant de GPS antenne in koetswerkkleur of in zwart ? Volgens de brochure en de dealer is deze in het zwart maar ondertussen zie ik meer en meer A4's rondrijden met de GPS antenne in koetwerkkleur... Welke kleur heeft de antenne bij jullie ?
      Oorspronkelijk geplaatst door vinz Bekijk Berichten
      Ik dacht dat de antenne op het dak voor GSM is. Zit de GPS niet achter de voorruit of op het dashboard?

Bij ons koetswerkkleur (lavagrijs). Wel GPS geen telefoon.

Comment

• ik dacht toch ook dat die al een tijdje werden meegespoten.
        There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gecko-NYNtje Bekijk Berichten
          Toch wel! Met een "Lifestyle plus" heb je de radio "Symphony" met ingebouwde CD-wisselaar voor 6 CD's EN SD-geheugenkaartlezer, telkens MP3 en WMA-compatibel. is juist dezelfde radio als de "Concert" (Lifestyle pakket), maar dan met CD-lader.
          Toch niet! Wij hebben 'life style plus' met 'audi music interface'. Hierbij is GEEN sd-cardreader aanwezig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
            Ik heb zelfs geen cd's meer, vandaar de AMI. Alles staat op de iPod
            Yep, elke cd die we bezitten staat op onze ipod. Je hebt je volledige muziekverzameling binnen handbereik zonder te zeulen met cd's. Ik kan alvast niet meer zonder AMI. De 6-cd lader heeft nog maar éénmalig dienst gedaan. Om te proberen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk Berichten
              Yep, elke cd die we bezitten staat op onze ipod. Je hebt je volledige muziekverzameling binnen handbereik zonder te zeulen met cd's. Ik kan alvast niet meer zonder AMI. De 6-cd lader heeft nog maar éénmalig dienst gedaan. Om te proberen
              Ik heb ook al mijn cd's overgezet op mijn iPod 160 GB en ben ook niet van plan om nog langer cd's te gebruiken eenmaal ik mijn A4 met AMI heb. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik dan mijn cd's in de vuilnisbak ga gooien of ga verkopen, ze blijven mooi thuis in rekken staan, al was het maar voor de emotionele waarde en het hoesje.

Comment

• Ik heb de Concert radio, maar zou graag de functie die het volume regelt aan de snelheid uitschakelen.

Als ik in bebouwde kom rij, speelt hij stil, maar eens je wat harder rijdt weer luider, en dan weer stiller, 't is ambetant.

Kan je bij de instellingen dit af zetten ?

Bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Virus Bekijk Berichten
                  Ik heb de Concert radio, maar zou graag de functie die het volume regelt aan de snelheid uitschakelen.

Als ik in bebouwde kom rij, speelt hij stil, maar eens je wat harder rijdt weer luider, en dan weer stiller, 't is ambetant.

Kan je bij de instellingen dit af zetten ?

Bedankt.
                  ja dat kan via het Sound menu. Je kan de GALA instelling uitschakelen die je helemaal onderaan de lijst van het Sound menu vindt (onder Fader, Balance, etc...)

Comment

• Ik kijk erg uit naar Quattro_dt zijn Avant, want dat is bijna onze config geweest mocht het indertijd de Avant geworden zijn. (alleen exterieurpakket hadden we dan erbij)
                    Sintruin till I die

Comment

• nieuwe wagen besteld

heeft er iemand ervaring met het verschil tussen milano en valcona leder, heb net een nieuwe a4 besteld. Sportophanging leek me nogal hard, dus niet genomen. hints en tips zijn welkom, vooral over de sportophanging twijfel ik nog.

Comment

• heb je sportophanging op je wagen en indien ja hoe bevalt het. ken jij misschien het verschil tussen milano en valcona leder. Is er een kwaliteitsverschil

Comment

• Volgens de verkoper was eigenlijk het goedkoopste leder het beste. Het andere leder was dikker en daar ging je na een tien jaar zo barsten in krijgen.

Ik heb gereden met de sportophanging en ik vond dat dit nog heel goed meeviel. Het zal er waarschijnlijk ook wat vanaf hangen van welke wagen je komt. Ik kom van een Polo, dus mijn comfort zal wel stijgen. Ik heb het vooral gedaan voor het zicht. Ik vind dat de A4 standaard nogal vrij hoog staat, als je dan 18" velgen wilt, dan is het veel mooier als hij wat lager staat...

Comment

• Ter info:
                            Ik heb hier ooit eens de vraag gesteld over sneeuwkettingen op de AERO velgen, wel nu, ziehier het antwoord van garage Claessens (Wilrijk):
                            Het is inderdaad niet mogelijk om sneeuwkettingen te monteren op deze velgen. Er is wel een oplossing om tijdens de winter " winterkits" te monteren. Dit zijn velgen met banden die iets smaller zijn waarop er kettingen op gemonteerd kunnen worden. Er hangt natuurlijk een prijskaartje aan vast: 1280,37 euro incl btw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinz Bekijk Berichten
                              Volgens de verkoper was eigenlijk het goedkoopste leder het beste. Het andere leder was dikker en daar ging je na een tien jaar zo barsten in krijgen.

Ik heb gereden met de sportophanging en ik vond dat dit nog heel goed meeviel. Het zal er waarschijnlijk ook wat vanaf hangen van welke wagen je komt. Ik kom van een Polo, dus mijn comfort zal wel stijgen. Ik heb het vooral gedaan voor het zicht. Ik vind dat de A4 standaard nogal vrij hoog staat, als je dan 18" velgen wilt, dan is het veel mooier als hij wat lager staat...
                              Dat van die barsten is onzin.
                              Als je je leder goed onderhoud gaat dat lang mee en blijft het gezond. Na tientallen jaren zal het uiteindelijk ook uitdrogen, maar mits onderhoud gaat het leder de wagen overleven ...

Het tegengestelde is ook waar, als je je leer niet onderhoud gaat het uitdrogen en ga je barsten krijgen ... of het nu dik of dun leder is ...

Het is een persoonlijke keuze, ik zou eens 2 verschillende soorten leer bekijken als ik jou was, en er ook in gaan zitten. Het voelt anders aan hoor ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                Dat van die barsten is onzin.
                                Als je je leder goed onderhoud gaat dat lang mee en blijft het gezond. Na tientallen jaren zal het uiteindelijk ook uitdrogen, maar mits onderhoud gaat het leder de wagen overleven ...

Het tegengestelde is ook waar, als je je leer niet onderhoud gaat het uitdrogen en ga je barsten krijgen ... of het nu dik of dun leder is ...

Het is een persoonlijke keuze, ik zou eens 2 verschillende soorten leer bekijken als ik jou was, en er ook in gaan zitten. Het voelt anders aan hoor ...
                                Over leder gesproken ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Over leder gesproken ..
                                  I know i know

Ik hou u op de hoogte

Comment

I know i know

Ik hou u op de hoogte
                                    Mooie foto's trouwens van de wax-beurt van mijn A3 ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Mooie foto's trouwens van de wax-beurt van mijn A3 ..
                                      OMG ... die moeten er idd nog opkomen

btw: niet overdrijven hé

Comment

OMG ... die moeten er idd nog opkomen

btw: niet overdrijven hé
                                        Ik zou niet durven

Comment

• Ben gisteren gaan testrijden met een 2.0 TDI 140pk ... Ik vond het wat tegenvallen eerlijk gezegd

De elektronische handrem vind ik een onding, de positie van de MMI controletoetsen is zeer ongelukkig gekozen, redelijk veel rijlawaai, en ik kon niet echt een goede zithouding vinden ...

Het rijden zelf kan ik (voor mezelf) niet anders omschrijven dan 'emotieloos'. Het beviel niet slecht, maar ook niet goed. Misschien dat de motor wat te licht is voor de wagen naar mijn zin? Ik rijd momenteel met een Allroad en had daarvoor een A4 Avant Quattro (B5) , beiden met een 2.5 TDI

Ik ben er eigenlijk nog niet uit aan wat het juist lag. Misschien dat een 170pk Quattro met S-Line (zoals ik origineel in gedachten had) beter zal bevallen, maar het is te laat vrees ik ...

Want: de A3 Sportback 140pk die ik net daarvoor had getest, was een véél leukere auto. Dus die gaat het worden denk ik, maar dan ook een quattro met 170pk ...

De extra plaats die een A4 biedt, heb ik niet echt nodig aangezien ik de Allroad niet weg doe.
                                          Last edited by ; 16/01/2009, 15:21.

Comment

Working...
                                          X