Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
    En toch snap ik het nut er niet van.
    Als je geen 'hill hold' hebt: als je vertrekt met je handrem aan, springt die handrem vanzelf af.
    Wat is de meerwaarde dan van hill hold?
    Misschien activeert hill hold de handrem automagisch wanneer je stopt ? Dus je stopt bergop en je hoeft de handrem niet meer zelf te activeren ? (just a guess)

Comment

• Hill hold zorgt er inderdaad voor dat als je stil komt te staan je handrem automatisch geactiveerd wordt. Van zodra je dan je ontkoppeling los begint te laten en de motor genoeg koppel (da's maar heel miniem) oppakt komt de handrem vanzelf weer los. Werkt bij mij feilloos en comfi.

't Is de goedkoopste optie die je kan nemen en 't is handig voor mensen die niet goed met de koppeling kunnen spelen op hellingen (hier moet je mij niet bij rekenen) en 't is comfortabel voor mensen die 't wel kunnen maar gewoon hun voeten/benen willen laten rusten en de gemakzak uithangen (hier mag je mij wel bij rekenen)
      Last edited by ; 16/01/2009, 16:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
        En toch snap ik het nut er niet van.
        Als je geen 'hill hold' hebt: als je vertrekt met je handrem aan, springt die handrem vanzelf af.
        Wat is de meerwaarde dan van hill hold?
        Men kan moeilijk vertrekken als de handrem opstaat. Die springt automatisch af als men begint te rijden.
        Een hill-holder kan je best zien als een soort van 2de handrem die vooral goed van pas kan komen in bergachtige gebieden, of als men vaak een caravan of remork moet trekken.

Een hill-holder heeft soms ook andere voordelen (hangt af van auto tot auto). Het systeem zorgt ervoor dat auto niet gaat "bollen" als je niet op de rem of handrem staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
          Hill hold zorgt er inderdaad voor dat als je stil komt te staan je handrem automatisch geactiveerd wordt. Van zodra je dan je ontkoppeling los begint te laten en de motor genoeg koppel (da's maar heel miniem) oppakt komt de handrem vanzelf weer los. Werkt bij mij feilloos en comfi.

't Is de goedkoopste optie die je kan nemen en 't is handig voor mensen die niet goed met de koppeling kunnen spelen op hellingen (hier moet je mij niet bij rekenen) en 't is comfortabel voor mensen die 't wel kunnen maar gewoon hun voeten/benen willen laten rusten en de gemakzak uithangen (hier mag je mij wel bij rekenen)
          Jij hebt dat diplomatiek verwoord, case closed.
          And for the record, ik neem die optie NIET

Comment

• AMI

Een vraagje. Ik heb mijn Audi besteld in December, zonder AMI . Weet er iemand of ik die "Audi Music Interface" er achteraf toch nog kan laten inzetten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gecko-NYNtje Bekijk Berichten
              Een vraagje. Ik heb mijn Audi besteld in December, zonder AMI . Weet er iemand of ik die "Audi Music Interface" er achteraf toch nog kan laten inzetten?

ben je zeker dat je dit nu niet meer kan veranderen?,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
                Awel, ik weet het niet, ik zou is naar mijne verkoper moeten bellen, maar ik vrees dat het te laat is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                  Hill hold zorgt er inderdaad voor dat als je stil komt te staan je handrem automatisch geactiveerd wordt. Van zodra je dan je ontkoppeling los begint te laten en de motor genoeg koppel (da's maar heel miniem) oppakt komt de handrem vanzelf weer los. Werkt bij mij feilloos en comfi.

Ook ik ben hier voledig mee eens : een optie die ik iedereen adviseer aan te kruisen...
                  BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gecko-NYNtje Bekijk Berichten
                    Awel, ik weet het niet, ik zou is naar mijne verkoper moeten bellen, maar ik vrees dat het te laat is.
                    Zolang de wagen niet ingeboekt staat kunnen ze dit aanpassen, en voor een AMI gaat de leveringstermijn ook niet veranderen. Aangezien je vorige maand hebt besteld zal hij zo goed als zeker nog niet ingeboekt staan. Dit gebeurd slechts enkele weken voor definitieve productieweek. Dus, bestellen maar . Wij hebben die optie ook en is een zaligheid

Comment

• topbox

Ik dacht op dit forum te hebben gelezen dat iemand van uit het Ieperse zijn bagegedrager voor een A4 avant verhuurt? Mocht de persoon dit lezen (of een andere verhuurder): schrijf maar een reply'ke. merci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk Berichten
                        Zolang de wagen niet ingeboekt staat kunnen ze dit aanpassen, en voor een AMI gaat de leveringstermijn ook niet veranderen. Aangezien je vorige maand hebt besteld zal hij zo goed als zeker nog niet ingeboekt staan. Dit gebeurd slechts enkele weken voor definitieve productieweek. Dus, bestellen maar . Wij hebben die optie ook en is een zaligheid
                        Zal ik zeker doen! Morgen direct bellen naar de garage.

Comment

• LED lichten

Hey gasten , weten jullie of het mogelijk is om de LED-lichten zo in te stellen dat ze enkel branden als je ze aanzet ? Vind de lichten echt knap savonds mmar niet overdag , dus moest het mogelijk zijn dit te veranderen , iemand info ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Figo Bekijk Berichten
                            Hey gasten , weten jullie of het mogelijk is om de LED-lichten zo in te stellen dat ze enkel branden als je ze aanzet ? Vind de lichten echt knap savonds mmar niet overdag , dus moest het mogelijk zijn dit te veranderen , iemand info ?
                            Via MMI car menu kan men de LED's aan of uit zetten. Mijn A4 komt pas over een paar weken dus ik kan het nog niet uitproberen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Figo Bekijk Berichten
                              Auto uitzetten en gewoon de schakelaar op standlicht.
                              Niet moeilijker dan dat

Comment

• Comment

• Jawadde dadde

Comment

• AMI

Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
                                    Voila, tis aangepast, heb de optie AMI ook op mijn lijstje gezet.
                                    Voorziene productieweek = wk10, levering wk12

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dave.be Bekijk Berichten
                                      Als ik het goed begrijp activeert deze optie de handrem dan automatisch wanneer je stilstaat, en desactiveert ze automatisch wanneer je wegrijdt ?

In België is dat misschien nutteloos, maar in minder plat land dan het onze, kan ik me wel voorstellen dat het handig is.
                                      en wat doe je dan als je je even achteruit wil laten bollen? Dan gaat dan niet zonder dat je je wagen in achteruit zet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                                        en wat doe je dan als je je even achteruit wil laten bollen? Dan gaat dan niet zonder dat je je wagen in achteruit zet?
                                        ja of (net zoals bij een klassieke handrem) je lost de elektronische handrem.

Comment

• Heb de mijne ook besteld:

Audi A4 Avant S line
                                          TDI 2.0L 100kW 136pk
                                          Kleur: Monza grijs
                                          6 versnellingen

Bekleding: Stof & Leder "Sprint" zwart

Opties:
                                          Automatische koplampen
                                          Cruise control
                                          Lederen multifunctiesportstuur
                                          Opberg module
                                          Radio "Concert"
                                          Verlichtingspakket
                                          Xenon koplampen+
                                          GSM pré-installatie (2W) armsteun
                                          Audi Music Interface
                                          Koffer: Klep met elektrische bediening

Het aftellen kan beginnen!

Comment

Working...
                                          X