Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prachtige wagen maar de xenons zijn een must !

Alleen jammer dat ze nu allemaal leds beginnen te monteren op hun auto's

Daarnet nog een golf gezien met lijntjes onder de lichten...
    Blijkbaar kan je deze ledkabels kopen in de Auto 5 !

Comment

• Inderdaad, de Johnny's beleven hoogdagen, een nieuwe uitdaging in hun leven : LEDJES

Maar bedenk altijd, de imitatie is het compliment van het origineel , wij hebben de echte, en diep in hun hart weten ze dat wel, maar ja... den Auto 5 is goedkoper dan een nieuwe Audi bestellen hé. Ik geniet er van als ik ze zie staan blinken aan de verkeerslichten, en dan sta je er naast, met je echte lichten, grijns grijns grijns...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JC1 Bekijk Berichten
        Heb de mijne ook besteld:

Audi A4 Avant S line
        TDI 2.0L 100kW 136pk
        Kleur: Monza grijs
        6 versnellingen

Bekleding: Stof & Leder "Sprint" zwart

Opties:
        Automatische koplampen
        Cruise control
        Lederen multifunctiesportstuur
        Opberg module
        Radio "Concert"
        Verlichtingspakket
        Xenon koplampen+
        GSM pré-installatie (2W) armsteun
        Audi Music Interface
        Koffer: Klep met elektrische bediening

Het aftellen kan beginnen!
        Ik zou de Opberg module schrappen, heb er me zelf ook aan laten vangen. Een slotje op het handschoenkastje, 2 netjes op de rugleuning van de voorzetels, een bekerhouder op de centrale armsteun op de achterbank en 2 miniscule opbergvakjes onder de voorzetels, en dan bedoel ik echt wel klein, geen cd in te krijgen. Schrap dit dus gerust en neem een Hill Hold Assist, oh nee, straks begint de discussie hier weer

Comment

• Led-acchterlichten voor A4 B8 Avant.

Staat er hier nu bij dat je zelf op internet moet gaan zoeken voor de juiste aansluiting?
          Waarom wordt er hier geen verloopstekker meegeleverd?

Comment

• Iemand een idee of er opt salon nog betere condities werden gegeven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
              Jij hebt dat diplomatiek verwoord, case closed.
              And for the record, ik neem die optie NIET
              In combo met een automaat is de hill hold wel een geweldige hulp...hij activeert automatisch handrem waardoor je aan elk licht gewoon met afremmen en na het stoppen je rem niet moet inhouden...gewoon voet klaarhouden op de gas....in files zeer comfortabel....bij handgeschakeld heb ik het nog niet geprobeerd...dan moet je de koppeling nog inhouden en kan ik me voorstellen dat het niet zo interessant is...

Dit even ter zijde...;-)

Comment

• 2.0 tfsi quattro s-tronic

Beste Forumleden,

Ik heb een 2.0 tfsi quattro s-tronic besteld, heeft iemand hier ervaringen mee? Zo ja dan verneem ik ze graag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jura Bekijk Berichten
                  Led-acchterlichten voor A4 B8 Avant.

Staat er hier nu bij dat je zelf op internet moet gaan zoeken voor de juiste aansluiting?
                  Waarom wordt er hier geen verloopstekker meegeleverd?

waarschijnlijk omdat die nie bestaat

Comment

• laat dit AUB hier ook mogelijk worden prachtig toch
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Knap!

Comment

• Nieuwe Audi A4 Avant S Line

Beste autoliefhebbers,

Na wekenlang piekeren over kleur, velgen, al dan niet verchroomde raamomlijsting en dakrails, heb ik vandaag toch mijn bestelbon gaan tekenen; mijn vorige A4 was een fantoomzwarte, nu heb ik gekozen voor Ijszilver:

- Audi A4 Avant 2.0 S-line TDI 136pk - 6 versnellingen
                        - Ijszilver (metaalkleur)
                        - Milano Leder Zwart Sport
                        - Alu 19" velgen RS 7 dubbelspaaks
                        - Verchroomd uitlaatsierstuk
                        - "Lifestyle Plus" Pack 2009
                        - Automatische koplampen
                        - Verchroomde vensteromlijsting
                        - Verchroomde dakrailing
                        - Audi Soundsystem
                        - Panoramisch dak uit glas
                        - Sportvering (2cm ipv 3cm)
                        - Verlichtingspakket
                        - Voorbereiding trekhaak
                        - Xenon + koplampen
                        - Zonder kentekens
                        - Zonnescherm deuren AR

Ik zie nu dat voor S line ook het kleur Monza-zilver bestaat. Heeft dit al iemand gezien ? Wat is het verschil met Ijszilver ? Kan het zijn dat er op Monza-zilver een blauwe schijn zit. In dat geval blijf ik bij mijn keuze.

Comment

• proficiat met je bestelling! Erg dikke configuratie (dankzij verlaging, pano-dak *kwijl*)

Op Monza-zilver zit idd een blauwe schijn. Persoonlijk vind ik dit een waanzinnig mooie kleur maar ijszilver is natuurlijk ook wel helemaal de bom Met Monza-zilver zou je (voor de kenners althans) wel accentueren dat het om een S line gaat hé

Comment

• Amai, een droomwagen besteld, het aftellen kan beginnen

Comment

• The saga continous ...

... na 5 garagebezoeken
                              ... en 1 herstelling van een sensor, pomp en olieleiding
                              ... staat mijn gloednieuwe (1,5 maanden oud) A4 Avant alweer in de garage.

Naast het oude probleem - "knipperen van de voorlgoeibougie" - krijgt ik nu ook een
                              "ESP failure". (Beide lampjes zijn na het herstarten van de wagen wel weer uitgegaan).

(wie doet beter ? Op 1,5 maanden tijd 3 vervangwagens gehad, Skoda Fabia "Break", Polo en een Golf Variant ...)

Comment

• da's wel klote. en blijf je nu nog altijd bij dezelfde garage gaan ? anders moet je mss eens overwegen om bij een andere garage te gaan. voor 't zelfde geld zijn het knoeiers en geldzuigers waar je nu bijgaat.

't is maar een idee
                                There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                                  da's wel klote. en blijf je nu nog altijd bij dezelfde garage gaan ? anders moet je mss eens overwegen om bij een andere garage te gaan. voor 't zelfde geld zijn het knoeiers en geldzuigers waar je nu bijgaat.

't is maar een idee
                                  Merci voor de goede raad maar gelukkig is dit een "leasebak" en valt alles binnen garantie.
                                  Niet te min, indien deze keer het probleem niet is opgelost ga ik inderdaad naar een andere garage.
                                  Bovendien heb ik een factuur ontvangen van 10 euro voor de brandstof van de vervangwagen ! Nee, het woord "klantenservice" kennen ze niet ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newA4AvantLover Bekijk Berichten
                                    Op 1,5 maanden tijd 3 vervangwagens gehad, Skoda Fabia "Break", Polo en een Golf Variant ...)
                                    ze doen wel hun best om je telkens een betere wagen te geven....
                                    binnenkort zal dat een A8 zijn ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                      ze doen wel hun best om je telkens een betere wagen te geven....
                                      binnenkort zal dat een A8 zijn ...
                                      Een S5 zou al volstaan Heb er dit weekend mee mogen rijden (nee NIET van de garage, van een vriend) man-man, 350 en iets pk, dat gaat pas vooruit ... en dan dat geluid van die V8 !

Comment

• lifestyle plus

iemand foto's van het navigatiesysteem lifestyle plus, wou upgraden naar harde schijf maar is nog niet beschikbaar en zal ook niet meer aan saloncondities zijn. Heeft deze gps plus dvd ook 3D weergave.
                                        Foto's welkom

Comment

• Goededag Mensen,

Ik heb een ijszilveren 2.0T A4 Avant besteld met 2cm verlaging en 18" 5-spaaks velgen. Ik dub nog een beetje om de 18" om te zetten naar 19" S5 velgen (titanium kleur).

Heeft er iemand foto's van een ijzilveren met 19" velgen? En tevens wie heeft er ervaring mee qua rij gedrag, is het verschil qua stugheid en gevoel groter dan bij 18" ?? Ik maak veel en lange km'ers

Aangezien ik uiterlijk morgen moet beslissen zou ik een snelle reactie op prijs stellen.......

Wie o wie helpt mij......

Alvast bedankt

Comment

Working...
                                          X