Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik denk dat 2cm verlaging icm met 18 inchers hard zal zijn...
    ik vrees dat 2cm verlaging icm met 19 inchers beenhard zal zijn...

maar ik denk anderzijds ook wel dat de 19 inchers veel stoerder gaan zijn

helpt je dat wat vooruit ...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
      ik denk dat 2cm verlaging icm met 18 inchers hard zal zijn...
      ik vrees dat 2cm verlaging icm met 19 inchers beenhard zal zijn...

maar ik denk anderzijds ook wel dat de 19 inchers veel stoerder gaan zijn

helpt je dat wat vooruit ...?
      Op de A5 van mijn vader zit de 2cm verlaging met 19inch velgen. En ik stond versteld van het comfort !

Rijdt niet zoveel harder dan 17er's hoor !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
        Op de A5 van mijn vader zit de 2cm verlaging met 19inch velgen. En ik stond versteld van het comfort !

Rijdt niet zoveel harder dan 17er's hoor !!!
        2cm?????
        Heb ik nog nooit van gehoord op een A5
        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          2cm?????
          Heb ik nog nooit van gehoord op een A5
          De sportophanging, hoeveel is die dan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
            De sportophanging, hoeveel is die dan ?

Gelijke hoogte dan de standaard !
            Sportophanging is alleen straffer afgeveerd
            Alleen de S-line is -10mm
            Sintruin till I die

Comment

• Bedankt voor jullie mening tot zover........

Maar niemand die ook uit ervaring kan spreken, hoe een sportonderstel met 19" rijdt??

Ze zeggen net zo straf als een S-line onderstel (3cm) met 18".......iemand daar ervaring mee?

Alvast bedankt

Comment

• S line onderstel (3cm)? Wat is dat nu weer? Ik ken enkel het 1cm S line onderstel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  S line onderstel (3cm)? Wat is dat nu weer? Ik ken enkel het 1cm S line onderstel.
                  Dit klopt hoor, is 10mm lager dan het sportonderstel van de A4

De A4 is anders tov de A5
                  Standaard niet verlaagd
                  Sportonderstel: -20mm (icm 19" mogelijk)
                  S-Line: -30mm (ALLEEN icm max 18")
                  Sintruin till I die

Comment

• never mind...

Comment

• Blijkbaar is de 230V-aansluiting niet meer beschikbaar... Iemand meer info over / ervaring mee?
                      1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                      1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                      1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dommel Bekijk Berichten
                        iemand foto's van het navigatiesysteem lifestyle plus, wou upgraden naar harde schijf maar is nog niet beschikbaar en zal ook niet meer aan saloncondities zijn. Heeft deze gps plus dvd ook 3D weergave.
                        Foto's welkom
                        Nee die geeft geen 3D weergave.
                        Groet,
                        P.

Comment

iemand foto's van het navigatiesysteem lifestyle plus, wou upgraden naar harde schijf maar is nog niet beschikbaar en zal ook niet meer aan saloncondities zijn. Heeft deze gps plus dvd ook 3D weergave.
                          Foto's welkom
                          Gewoon GPS plus bestellen, als de auto 2de helft van mei gemaakt wordt heeft ie die met harde schijf. Zo zou het toch moeten zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichten
                            Nee die geeft geen 3D weergave.
                            Groet,
                            P.
                            Jawel toch? Ok, je ziet geen reliëf in het landschap, maar je ziet de weg voor je toch vanuit vogelperspectief.

Comment

• gps plus

blijkbaar kan je gps met harde schijf enkel vanaf april bestellen, modeljaar 2010, dus niet meer met saloncondities en zal ook optioneel zijn zoals op de a6, dus bijbetalen. Geen salonkorting op lifestyle plus en extra opleg voor navigatie maakt al snel 2000€ verschil. Maar ik heb geconfirmeerd en zelfs als je nu besteld en geleverd wordt eind mei zal het zonder harde schijf zijn.

Comment

blijkbaar kan je gps met harde schijf enkel vanaf april bestellen, modeljaar 2010, dus niet meer met saloncondities en zal ook optioneel zijn zoals op de a6, dus bijbetalen. Geen salonkorting op lifestyle plus en extra opleg voor navigatie maakt al snel 2000€ verschil. Maar ik heb geconfirmeerd en zelfs als je nu besteld en geleverd wordt eind mei zal het zonder harde schijf zijn.
                                Je kan nu het lifestyle-plus pakket nemen zodat je de MIMI-interface hebt. Dan bestaat er een box die je aan de MIMI-interface kan hangen en aan deze box kan oa. een externe harde schijf hangen. Deze box kost rond de 500€. Dit hebben ze mij toch in de audi-garage wijsgemaakt. De harde schijf is dan volledig controleerbaar via de MIMI.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dille Bekijk Berichten
                                  Je kan nu het lifestyle-plus pakket nemen zodat je de MIMI-interface hebt. Dan bestaat er een box die je aan de MIMI-interface kan hangen en aan deze box kan oa. een externe harde schijf hangen. Deze box kost rond de 500€. Dit hebben ze mij toch in de audi-garage wijsgemaakt. De harde schijf is dan volledig controleerbaar via de MIMI.

Die box waarover je hebt heet AMI interface en daar kan je idd een harde schijf aankoppelen.

Comment

• gps harde schijf

mijn enige ding is of die nieuwe gps er niet veel knapper gaat uitzien, maar ja dan loop ik de salonkorting mis.Toch 1500 € verschil. Iemand ervaring met de gps plus van de a4.
                                    Natuurlijk gebruik ik deze niet dagelijks maar ik ben een beetje een gadget freak.
                                    Foto's toevallig iemand van het gps plus syteem of dan toch de kaartweergave of scherm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten

Die box waarover je hebt heet AMI interface en daar kan je idd een harde schijf aankoppelen.
                                      Heb niet heel de discussie in detail gevolgd, maar waarom hangen jullie er niet gewoon een Ipod aan, zoals ik doe... 160 GB héél m'n muziekcollectie steeds bij de hand!
                                      1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                                      1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                                      1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                                      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
                                        Heb niet heel de discussie in detail gevolgd, maar waarom hangen jullie er niet gewoon een Ipod aan, zoals ik doe... 160 GB héél m'n muziekcollectie steeds bij de hand!
                                        En hoe sluit je die dan aan? Via de AUX-ingang? Heb je daar ook geen interface voor nodig om deze met MIMI te controleren?

Comment

• Hoi K'volg dit forum al een tijdje en heb al veel intresante onderwerpen gelezen.
                                          Na lang twijfelen heb ik vandaag ook ééne besteld.

Audi A4 Avant
                                          TDI 2.0L 100kW 136pk
                                          Kleur: Meteoor grijs (pareleffect)
                                          6 versnellingen

Bekleding: Alcantara & leder zwart sport

Opties:
                                          Pack "Lifstyle Plus" salonactie 2009
                                          Xenon koplampen+
                                          Automatische koplampen
                                          Sportvering
                                          Getinte ruiten
                                          Hill Hold Assist
                                          Lederen multifunctiesportstuur
                                          Zonder kentekens

Heb toch een korting kunnen bekomen van 7,5% bij een andere garage kreeg ik zelfs tot 9% maar ja de overname van mijn wagen was dan niet veel.

Nu maar aftellen tot de levering (April).

Weet er iemand welke maat banden en met welke snelheidsindex er op de 17" velgen moeten want ik ga in de tussen tijdt op zoek naar andere velgen, op de meegeleverde velgen (16") laat ik winterbanden monteren.

Comment

Working...
                                          X