Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten

Die box waarover je hebt heet AMI interface en daar kan je idd een harde schijf aankoppelen.

Nee, ik wil de dension gateway 500 zeggen. Kost 449€ en is een universeel apparaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dille Bekijk Berichten
      En hoe sluit je die dan aan? Via de AUX-ingang? Heb je daar ook geen interface voor nodig om deze met MIMI te controleren?
      Uiteraard ben je dan inderdaad wel verplicht de (even duur als een Ipod zijnde) Audi Music Interface te bestellen...
      1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
      1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
      1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dommel Bekijk Berichten
        blijkbaar kan je gps met harde schijf enkel vanaf april bestellen, modeljaar 2010, dus niet meer met saloncondities en zal ook optioneel zijn zoals op de a6, dus bijbetalen. Geen salonkorting op lifestyle plus en extra opleg voor navigatie maakt al snel 2000€ verschil. Maar ik heb geconfirmeerd en zelfs als je nu besteld en geleverd wordt eind mei zal het zonder harde schijf zijn.
        Wie heeft dat gezegd? Volgens mijn dealer en volgens wat ik lees op allerlei fora vervangt de nieuwe MMI (3de generatie = met harde schijf) de bestaande MMI (2de generatie = met dvd), net zoals op de Audi A5.

Mijn collega en ik hebben speciaal gevraagd aan de garage om pas onze A4 te bestellen van zodra hij zeker is dat het modeljaar 2010 zal zijn en de wagen dus de MMI 3G met harde schijf krijgt.

Comment

Maar ik heb geconfirmeerd en zelfs als je nu besteld en geleverd wordt eind mei zal het zonder harde schijf zijn.
          Eind mei zal idd nipt zijn, maar als je op het einde van de saloncondities besteld dan ga je de MMI met harde schijf hebben hoor (als de levering toch na mei is dan). Ik heb vorig jaar zelf een prefacelift A3 besteld tijdens het salon (en ook aan die voorwaarden) en heb ook een facelift gehad. Op datum x doen ze de switch, en het interesseert niemand in de fabriek of het dan een wagen is die met of zonder harde schijf besteld heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
            Jawel toch? Ok, je ziet geen reliëf in het landschap, maar je ziet de weg voor je toch vanuit vogelperspectief.
            Dat klopt, maar dit is geen 3D weergave van gebouwen en landschappen zoals met het nieuwe systeem wordt voorgesteld, vogelperspektief is natuurlijk wel aanwezig.
            Dus ik weet niet echt op wat de originele poster op zoek was

birdview (zoals audi het noemt) ja
            3D landschappen en gebouwen, nog niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
              Wie heeft dat gezegd? Volgens mijn dealer en volgens wat ik lees op allerlei fora vervangt de nieuwe MMI (3de generatie = met harde schijf) de bestaande MMI (2de generatie = met dvd), net zoals op de Audi A5.

Mijn collega en ik hebben speciaal gevraagd aan de garage om pas onze A4 te bestellen van zodra hij zeker is dat het modeljaar 2010 zal zijn en de wagen dus de MMI 3G met harde schijf krijgt.

klopt, maar dan ga je de oude prijs van het pakket betalen en niet de saloncondities krijgen, dus kom je sowieso 1500€ duurder uit. Ik weet niet of ik er dat voor over heb.

Comment

• Dan wacht je toch gewoon tot net voor het einde van de saloncondities. En dan bestel je een gewone en krijg je één met HD. Hoeveel keer moet ik dat hier eigenlijk nog zeggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Eind mei zal idd nipt zijn, maar als je op het einde van de saloncondities besteld dan ga je de MMI met harde schijf hebben hoor (als de levering toch na mei is dan). Ik heb vorig jaar zelf een prefacelift A3 besteld tijdens het salon (en ook aan die voorwaarden) en heb ook een facelift gehad. Op datum x doen ze de switch, en het interesseert niemand in de fabriek of het dan een wagen is die met of zonder harde schijf besteld heeft.
                  Zelfs bij dieteren beweren ze dat modeljaar 2010 pas bestelbaar gaat zijn vanaf april, dus zonder saloncondities.

Comment

Zelfs bij dieteren beweren ze dat modeljaar 2010 pas bestelbaar gaat zijn vanaf april, dus zonder saloncondities.
                    Wie gelooft er D'Ieteren nu. Natuurlijk dat ze dat zeggen, meestal weten ze niet beter en als ze het wel beter weten denken ze eerst aan de portemonnee en dan aan de klant. Denk je dat ze in de fabriek 2 lijnen gaan gebruiken, wagens die voor datum x besteld zijn en wagens na datum x? Neen, als de dag er is dat de switch gemaakt wordt zijn alle wagens die dan passeren modeljaar 2010, of die nu in december 2008 besteld zijn of in april 2009.

Comment

• Ik had graag nieuwe mistlampen gestoken die beter overeenstemmen met de kleur van de xenonlampen. Iemand die weet hoe je die zwarte grilletjes eruit krijgt?
                      Volgens het instructieboekje moet je gewoon trekken maar dit lukte bij mij niet.

Comment

• Iemand hier al een lekke band gehad?

Ik eergisteren.

Ik had vorige week al gezien hoe de mensen in de bandencentrale moeite hadden om de wielen los te krijgen (bij het plaatsen van winterbanden)... Ik heb na een 20-tal minuten sleuren, trekken en stampen tegen het wiel gewoon de pechdienst moeten bellen. Het wiel is er pas afgekomen na enkele flinke klappen met een hamer op de binnenkant van de velg...
                        De centrale opening in de velg heeft zo weinig speling op de naaf van de as dat het er dus bijna niet afkomt...
                        BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jura Bekijk Berichten
                          Ik had graag nieuwe mistlampen gestoken die beter overeenstemmen met de kleur van de xenonlampen. Iemand die weet hoe je die zwarte grilletjes eruit krijgt?
                          Volgens het instructieboekje moet je gewoon trekken maar dit lukte bij mij niet.
                          Ben dit binnenkort ook van plan, dus ik wacht op je uitleg.

Vandaag de nummerplaatverlichting aangepast met 2 led lichtjes ipv de gewone lampjes.
                          Toevallig 2 LED lichtjes van 5 Watt kunnen kopen in een autohandel in Hulst (Nederland), voor de spotprijs van 10€. Soms geeft de boordcomputer nu wel een signaal, maar daar leef ik wel mee Mooi zicht, zo ice wit

Comment

• Audi A4 Avant Foto's

Misschien nog een link voor iedereen die op zoek is naar foto's van de Audi A4 Avant in verschillende kleuren, velgen en omgeving:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Virus Bekijk Berichten
                              Ben dit binnenkort ook van plan, dus ik wacht op je uitleg.

Vandaag de nummerplaatverlichting aangepast met 2 led lichtjes ipv de gewone lampjes.
                              Toevallig 2 LED lichtjes van 5 Watt kunnen kopen in een autohandel in Hulst (Nederland), voor de spotprijs van 10€. Soms geeft de boordcomputer nu wel een signaal, maar daar leef ik wel mee Mooi zicht, zo ice wit
                              http://cgi.ebay.co.uk/XENON-SUPERWHI...1%7C240%3A1318

Ik heb deze besteld, ongelooflijke prijs.
                              Na 3 dagen zaten ze in de brievenbus.
                              Ik had hier op het forum gelezen dat ze 40euro kosten in Halfords.
                              Hopelijk passen ze nu.
                              Zal ik alleen maar weten als ik die roostertjes open krijg

Comment

• hallo!
                                Eerste berichtje hier...
                                Heb eindelijk mijn bedrijfswagen mogen bestellen.
                                Dit is wat ik binnen budget heb kunnen samenstellen.

A4 2.0 120pk
                                kleur: Phantoomzwart
                                binnenbekleding: stof cosinus zwart
                                Lifestyle Plus pack
                                Multifunctie stuur
                                GSM voorbereiding in de armsteun.

Niet superveel-opties, maar alles zit er op wat ik wou (behalve misschien AMI, maar ja, dan
                                zou het net buiten budget vallen)

Is er hier iemand die toevallig een A4 heeft met gsm voorbereiding en die dit in combinatie met een iPhone gebruikt? Volgens ik reeds heb kunnen lezen op internet, is er een adapter nodig om de telefoon in de wagen te kunnen opladen? of hoe gaat dat juist? Iemand die eens een foto van zo een gsm voorbereiding in armsteun kan tonen?

thanks!

Comment

• Kent er iemand KP Motors uit Boortmeerbeek?
                                  Deze heeft een aantal A4's staan, 143PK, allen met weinig kilometers, voor prijzen rond de 25000euro. Lijkt mij zeer interessant.
                                  Iemand ervaringen met deze handelaar?
                                  Bedankt.

Comment

http://cgi.ebay.co.uk/XENON-SUPERWHI...1%7C240%3A1318

Ik heb deze besteld, ongelooflijke prijs.
                                    Na 3 dagen zaten ze in de brievenbus.
                                    Ik had hier op het forum gelezen dat ze 40euro kosten in Halfords.
                                    Hopelijk passen ze nu.
                                    Zal ik alleen maar weten als ik die roostertjes open krijg

Deze zullen niet passen!
                                    Is H11 moet H7 zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door johnver Bekijk Berichten
                                      Deze zullen niet passen!
                                      Is H11 moet H7 zijn.
                                      Er staat inderdaad H7 in het instructieboekje maar dit zou verkeerd zijn volgens iemand van het forum hier. Er zou H11 in moeten.

Anders niemand die weet hoe die roostertjes eruit te halen?

Comment

Er staat inderdaad H7 in het instructieboekje maar dit zou verkeerd zijn volgens iemand van het forum hier. Er zou H11 in moeten.

Anders niemand die weet hoe die roostertjes eruit te halen?
                                        hey...dat was ik die H11 had erin zitten....nochthans zei het boekje H7....geloof me eerst checken voor je gaat kopen...ik heb 40 euro aan mijn broek....zal misschien niet bij alle wagens zijn, maar bij de mijne was het zo....

ps: roosters eruit halen moet je ook niet volgens boekje doen...daar staat gewoon trekken en naar links duwen.....nope....er zitten kleine gaatjes in die roostern...daar moet je schroevendraaier insteken, zodat je achter een plastic beugeltje komt en lichtjes naar onder duwen...zodat de bevestigings klips achter je bumper loskomen en zo kan je de roosters langszaam wegtrekken...

grtz S

Comment

• ps iemand al olie laten verversen? heb long life en was van het gedacht dat dit pas om de 30000 moest? De garage vertelt me nu dat dit al op 15000 moet? Terwijl ik een gevoel heb dat ze mijn serviceteller niet ingesteld hebben op long life en nu mij een onderhoud willen aansmeren....

dit weekend eens naar een kennis in een andere audi garage bellen...

grtz S

Comment

Working...
                                          X