Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
    hey...dat was ik die H11 had erin zitten....nochthans zei het boekje H7....geloof me eerst checken voor je gaat kopen...ik heb 40 euro aan mijn broek....zal misschien niet bij alle wagens zijn, maar bij de mijne was het zo....

ps: roosters eruit halen moet je ook niet volgens boekje doen...daar staat gewoon trekken en naar links duwen.....nope....er zitten kleine gaatjes in die roostern...daar moet je schroevendraaier insteken, zodat je achter een plastic beugeltje komt en lichtjes naar onder duwen...zodat de bevestigings klips achter je bumper loskomen en zo kan je de roosters langszaam wegtrekken...

grtz S
    Bedankt hoor, gelukkig heb ik er niet aan getrokken tot er iets kapot was.
    Nogal wat fouten in de handleiding dus.
    Morgen eens proberen en die lampjes checken.

Comment

• Zoals velen voor mij gaat ook mijn keuze voor een nieuwe bedrijfswagen op de Audi A4 vallen...

Zoals het er nu naar uit ziet, zijn dit de budgettaire mogelijkheden:
      -A4 2.0 TDI 143 PK Multitronic redelijk fully loaded
      -A4 2.7 TDI 190 PK Multitronic iets minder loaded

Tips? Advies? Ervaringen? Aan- en afraders?
      1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
      1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
      1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
        Zoals velen voor mij gaat ook mijn keuze voor een nieuwe bedrijfswagen op de Audi A4 vallen...

Zoals het er nu naar uit ziet, zijn dit de budgettaire mogelijkheden:
        -A4 2.0 TDI 143 PK Multitronic redelijk fully loaded
        -A4 2.7 TDI 190 PK Multitronic iets minder loaded

Tips? Advies? Ervaringen? Aan- en afraders?
        de 143pk en laten chippen ;-) dat kan met garantie heb ik me laten vertrellen

grtz

Comment

de 143pk en laten chippen ;-) dat kan met garantie heb ik me laten vertrellen

grtz
          Chippen... slechte ervaring mee gehad dus geen optie. Bovendien owv leasing wil ik geen risico lopen...
          1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
          1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
          1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
            Chippen... slechte ervaring mee gehad dus geen optie. Bovendien owv leasing wil ik geen risico lopen...
            serieus? ik wou me thans binnenkort de stuurbox laten aanpassen....was ook lang aan het twijfelen...welke problemen heb je gehad?

Comment

ps iemand al olie laten verversen? heb long life en was van het gedacht dat dit pas om de 30000 moest? De garage vertelt me nu dat dit al op 15000 moet? Terwijl ik een gevoel heb dat ze mijn serviceteller niet ingesteld hebben op long life en nu mij een onderhoud willen aansmeren....

dit weekend eens naar een kennis in een andere audi garage bellen...

grtz S

Long life is om de 30000KM sommige garages raden aan om na 15000KM olie te vervangen door goedkopere half synthetische olie die elke 15000KM vervangen moet worden; volgens mij heeft dit geen enkel nut is enkel goed voor de garagist zijn portemoneé
              sigpic

Comment

• nw A4 avant besteld

Beste mensen,

na mijn vraag op pag. 98 heb ik jammer genoeg maar een paar reacties gehad. Gelukkig ook een reactie die wat uitgebreider was.
                UIteindelijk heb ik toch ergens in Breda bij een dealer een rit kunnen maken in de auto zoals ik hem ook had besteld. Ik moet zeggen dat deze auto met sportonderstel en 18 inch perfect rijdt. Je voelt wat meer de 'weg' onder je voeten maar het maakt de auto wel sportiever. Bij 19 inch met een sportonderstel is de auto waarschijnlijk ook nog wel redelijk comfortabel maar mijn gevoel en van alle dealers, is dat het toch zo af en toe te hard kan aanvoelen maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.
                Ik heb toch maar besloten om de 18 inch te laten zitten en het niet om te zetten naar 19 inch velgen. Dit ook omdat ik veel kilometers maak en natuurlijk omdat de auto met 19 inch, voor mij gevoel, toch net even iets "te" over zal komen bij mijn zakelijke klanten. Dit ook op aanraden van collega ondernemers.

De auto is al in Nederland alleen zullen ze in week 7 het leer achteraf inbouwen, de week erna zullen de velgen achteraf geplaatst worden en zal de auto klaargemaakt worden. Dus met een beetje mazzel heb ik hem het laatste weekend van februari.

Audi A4 avant 2.0 TFSI (180pk) Pro line Business (ijszilver)
                - Hold hill
                - Servotronic
                - blanke sierlijsten
                - blanke dakreling
                - Parkeersensoren achter
                - DVD navigatie upgrade met MMI en 6 cd wisselaar
                - Sportstoelen
                - Zwart lederen bekleding
                - Verwarmbare voorstoelen
                - Alu inleg
                - Sportonderstel
                - 18" 5-ster velgen 245/40R18
                - Sierstukken op uitlaat rechts en links

Pro line business:
                - CD navigatie, heb DVD navigatie als upgrade genomen
                - Alarm
                - Middenarmsteun
                - Audi soundsystem
                - Leer 4 spaaks stuur met bediening
                - Telefoonvoorbereiding

Ik kan niet wachten, maar dat begrijpen jullie ook wel ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Virus Bekijk Berichten
                  Ben dit binnenkort ook van plan, dus ik wacht op je uitleg.

Vandaag de nummerplaatverlichting aangepast met 2 led lichtjes ipv de gewone lampjes.
                  Toevallig 2 LED lichtjes van 5 Watt kunnen kopen in een autohandel in Hulst (Nederland), voor de spotprijs van 10€. Soms geeft de boordcomputer nu wel een signaal, maar daar leef ik wel mee Mooi zicht, zo ice wit
                  Ik heb vandaag ook nummerplaat Led verlichting gemonteerd op mijn nieuwe A4.

Ik heb bij de bmw dealer 2 complete units met de ledverlichting erin besteld van de nieuwe 3 serie op goed geluk dat ze zouden passen,en het past echt 100%.
                  Ik weet niet of ik melding ga krijgen dat er een lamp defect zou zijn of zo
                  (word vervolgd)

grt patrick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door johnver Bekijk Berichten
                    Deze zullen niet passen!
                    Is H11 moet H7 zijn.
                    Vandaag "witte" mistlampen gestoken.
                    Ik kan inderdaad bevestigen dat er H11 lampen in moeten
                    en geen H7 zoals er verkeerd vermeld staat in de handleiding.

Comment

• Iemand foto's van A4 Avant met Getinte ruiten? De Getinte ruiten die je als optie kunt nemen, ik denk 26% getint ofzo. Ik twijfel om die te nemen, maar had dit graag eerst even gezien..... hoe fel die getint zijn....

Alvast bedankt.

Comment

• sportstoelen

Na een A6 te hebben overwogen, denk ik toch maar voor een A4 te gaan.

Ik ben benieuwd wat jullie mening is over de standaard stoelen en sportstoelen. Zijn de sportstoelen de investering waard? Ik vind ze nogal duur namelijk Of anders gevraagd, zijn de standaard stoelen echt niet zo goed? Ik wil de stoelen in elk geval met leder laten bekleden.

Ik kan pas volgende week zelf gaan testen, dus vroeg me af wat jullie mening is.

Alvast bedankt!

PS: heb ditzelfde topic gepost op de Limousine pagina

Comment

• Ik heb eerst in de standaardstoelen gezeten en vond dat die nogal hard zaten, beetje goedkoop precies. Een minuut daarna hebben we de sportzetels uitgetest en die zaten naar onze mening veel beter...

Comment

• Dank je wel voor de reply... Meer meningen zijn zeer welkom!

Heb ook nog een andere vraag... Weten jullie of het standaard cd/navigatiesysteem met de 6-cd/wisselaar ook mp3's en wma's kan afspelen? Ik kan dit niet terugvinden in de folder

Comment

In combo met een automaat is de hill hold wel een geweldige hulp...hij activeert automatisch handrem waardoor je aan elk licht gewoon met afremmen en na het stoppen je rem niet moet inhouden...gewoon voet klaarhouden op de gas....in files zeer comfortabel....bij handgeschakeld heb ik het nog niet geprobeerd...dan moet je de koppeling nog inhouden en kan ik me voorstellen dat het niet zo interessant is...

Dit even ter zijde...;-)
                              Dus jij beweert dat de MT in "D" blijft staan, je komt stil te staan en hij blijft dan remmen voor jou tot je weer gas geeft?

Dan zou dat idd wel een handige optie zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newbie79 Bekijk Berichten
                                Dank je wel voor de reply... Meer meningen zijn zeer welkom!

Heb ook nog een andere vraag... Weten jullie of het standaard cd/navigatiesysteem met de 6-cd/wisselaar ook mp3's en wma's kan afspelen? Ik kan dit niet terugvinden in de folder
                                mp3 zeker wel. wma niet uitgeprobeerd
                                BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                                  Long life is om de 30000KM sommige garages raden aan om na 15000KM olie te vervangen door goedkopere half synthetische olie die elke 15000KM vervangen moet worden; volgens mij heeft dit geen enkel nut is enkel goed voor de garagist zijn portemoneé
                                  Heb nu 25.000km op de teller en heb al olie moeten bijvullen nog voor ik op onderhoud moet. Olieverbruik blijft bij VW/Audi toch hoog vind ik.

Comment

Na een A6 te hebben overwogen, denk ik toch maar voor een A4 te gaan.

Ik ben benieuwd wat jullie mening is over de standaard stoelen en sportstoelen. Zijn de sportstoelen de investering waard? Ik vind ze nogal duur namelijk Of anders gevraagd, zijn de standaard stoelen echt niet zo goed? Ik wil de stoelen in elk geval met leder laten bekleden.

Ik kan pas volgende week zelf gaan testen, dus vroeg me af wat jullie mening is.

Alvast bedankt!

PS: heb ditzelfde topic gepost op de Limousine pagina
                                    "... met leder laten bekleden." ? Waarom neem je dan niet gewoon direct lederen zetels?

Comment

Dank je wel voor de reply... Meer meningen zijn zeer welkom!

Ja speelt MP3 en WMA af. En standaard heb je onder je armleuning vooraan ook nog een AUX aansluiting waar je eventueel een MP3 speler kunt op aansluiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                                        "... met leder laten bekleden." ? Waarom neem je dan niet gewoon direct lederen zetels?
                                        Om de fiscale bijtelling te verlagen (Nederland)...

Dank voor de antwoorden iedereen!

Comment

• Mijn vader overweegt om er ook eentje te kopen.
                                          Merk: AudiType: A4 Avant nieuw model
                                          Cilinderinhoud: 1968cc
                                          Brandstof: Diesel 143pk
                                          Kleur: Zwart
                                          Bouwjaar: 09/2008
                                          Kilometerstand: 2400
                                          Prijs: 26500€
                                          Opties:

airbags, 4 x elektrische ruiten, elektrische spiegels, verwarmde spiegels, 16" alu velgen, radio/cd (audi concert), ESP, elektronische airco, mistlichten, lederen stuur en pook, glans pakket, neerklapbare achterbank, automatische licht- en regensensor, nieuwe 18" of 19" alu velgen in optie verkrijgbaar!!!

Comment

Working...
                                          X