Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
    Heb nu op 5 maanden tijd 30.000km gebold en heb toch ook al een literke olie mogen bijkappen zenne. Maar 't zal ook wel wat aan de rijstijl liggen zeker ..., denk ik..., misschien..., zou kunnen...
    Oei, ben ik nu zo nen ouwe pe geworden ... Moet dringend mijn rijstijl veranderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
      Vond ik ook. 50 EUR per maand = 600 EUR per jaar voor een auto die normalgezien niet eens ieder jaar op onderhoud moet.

Ik vind het bovendien ook geen goed idee dat je dat per maand moet betalen. Wat is dan het verschil met gewoon de factuur te betalen bij het onderhoud?
      Ik zou veel liever gehad hebben dat jij bij de aankoop van de auto gewoon kunt gratis onderhoud en/of verlengde garantie kunt bijkopen zodat je nadien niets meer hoeft te betalen.
      50euro per maand als je op 4j 90.000km doet.
      Ik heb er dit jaar 65.000km gedaan en dan wordt dat een dure grap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
        50euro per maand als je op 4j 90.000km doet.
        Ik heb er dit jaar 65.000km gedaan en dan wordt dat een dure grap.
        Iedereen bedankt voor de reacties, heb nu nog 1 vraagje,

Wordt het maandbedrag berekend volgens het aantal kilometers dat je jaarlijks rijdt of zoiets ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door barbedav Bekijk Berichten
          Iedereen bedankt voor de reacties, heb nu nog 1 vraagje,

Wordt het maandbedrag berekend volgens het aantal kilometers dat je jaarlijks rijdt of zoiets ?
          Nee, hangt af van type motor en zo. Er is wel een beperking op tot x aantal km en x aantal jaar oud.

Comment

• Hey gasten,

Eind januari ne Avant 136 pk manueel Paleisblauw Milano leder zwart sport besteld
            met volgende uitrustingen:

Pack "lifestyle plus"
            Pack "Lounge"
            19 inch "7dubbele spaken"
            Antidiefstalmoeren
            Bandenspanningscontrole
            Dakrailing chroom
            Getinte ruiten
            Inlegplaatjes 'hologramme
            Isofix
            Koffermodule
            Multifunctie sportstuur
            Omkeerbaar koffertapijt
            Opberg module
            chroom vensteromlijsting
            verlichtingspakket
            Xenon +
            zonder kentekens
            Zwarte dakhemel
            Buitenspiegels pack 3
            Servotrnic
            Hill hold assist

Mijn eerste audi ,zen beniewd ,wel pas eind mei levering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
              Nee, hangt af van type motor en zo. Er is wel een beperking op tot x aantal km en x aantal jaar oud.
              Normaal 12 jaar of 300.000km

Maar waarom staat er dan bij hun simulatie voorbeeld voor een A4 dat het 50euro / maand is en daaronder staat dan 90.000km ????

Comment

• Oja die uitlaatsiersukken moet ik nog na bestellen, die ipod aansluiting en da bluetooth carkit ben ik nog aan twijfelen om toch bij te nemen ,maar als ik da nu nog bij bestel zal die leveringsdatum nog later worden zeker ?Weet iemand da ?
                alvast bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boumi80 Bekijk Berichten
                  Oja die uitlaatsiersukken moet ik nog na bestellen, die ipod aansluiting en da bluetooth carkit ben ik nog aan twijfelen om toch bij te nemen ,maar als ik da nu nog bij bestel zal die leveringsdatum nog later worden zeker ?Weet iemand da ?
                  alvast bedankt
                  Zijn wel belangrijke opties hé
                  Bel naar je dealer en dan weet je het.

Ipod is AMI + cable
                  Bluetooth carkit

dus reken maar op een 1000euro extra

Comment

Hey gasten,

Eind januari ne Avant 136 pk manueel Paleisblauw Milano leder zwart sport besteld
                    met volgende uitrustingen:

Pack "lifestyle plus"
                    Pack "Lounge"
                    19 inch "7dubbele spaken"
                    Antidiefstalmoeren
                    Bandenspanningscontrole
                    Dakrailing chroom
                    Getinte ruiten
                    Inlegplaatjes 'hologramme
                    Isofix
                    Koffermodule
                    Multifunctie sportstuur
                    Omkeerbaar koffertapijt
                    Opberg module
                    chroom vensteromlijsting
                    verlichtingspakket
                    Xenon +
                    zonder kentekens
                    Zwarte dakhemel
                    Buitenspiegels pack 3
                    Servotrnic
                    Hill hold assist

Mijn eerste audi ,zen beniewd ,wel pas eind mei levering
                    Proficiat! Mijne wordt ook pas einde mei geleverd... :-(
                    1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                    1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                    1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Voila, de kogel is eindelijk door de kerk. Mijn leasing A4 Avant is eindelijk besteld.

Na veel vijven en zessen (en zevens en achten, veranderingen van policy, al dan niet mogen gebruikmaken van saloncondities enz.) is het de volgende configuratie geworden:

Audi A4 Avant 2.0 TDI 120 PK
                      Buitenkleur: metoorgrijs
                      Binnenkleur: lichtgrijs

Opties:
                      - Pack Lifestyle Plus (GPS = verplichte optie)
                      - Bandenspanningscontrole (verplichte optie)
                      - Nageplaatste Bluetooth carkit (verplichte optie)
                      - Verchroomde dakrails
                      - Verchroomde ruitomlijsting
                      - Verchroomde uitlaat (wordt los besteld)
                      - Audi Music Interface
                      - Audi Soundsystem
                      - Multifunctioneel sportstuur
                      - Sportstoelen in Empore stof
                      - 17 inch velgen "Structure"
                      - Zonder kentekens achteraan
                      - Modeljaar 2010 (voor nieuw MMI 3G systeem)

En nu maar aftellen tot eind juni ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                        Voila, de kogel is eindelijk door de kerk. Mijn leasing A4 Avant is eindelijk besteld.

Na veel vijven en zessen (en zevens en achten, veranderingen van policy, al dan niet mogen gebruikmaken van saloncondities enz.) is het de volgende configuratie geworden:

Audi A4 Avant 2.0 TDI 120 PK
                        Buitenkleur: metoorgrijs
                        Binnenkleur: lichtgrijs

Opties:
                        - Pack Lifestyle Plus (GPS = verplichte optie)
                        - Bandenspanningscontrole (verplichte optie)
                        - Nageplaatste Bluetooth carkit (verplichte optie)
                        - Verchroomde dakrails
                        - Verchroomde ruitomlijsting
                        - Verchroomde uitlaat (wordt los besteld)
                        - Audi Music Interface
                        - Audi Soundsystem
                        - Multifunctioneel sportstuur
                        - Sportstoelen in Empore stof
                        - 17 inch velgen "Structure"
                        - Zonder kentekens achteraan
                        - Modeljaar 2010 (voor nieuw MMI 3G systeem)

En nu maar aftellen tot eind juni ...
                        Proficiat! Heel nette configuratie!
                        Succes met 't wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                          Proficiat! Heel nette configuratie!
                          Succes met 't wachten.
                          Bedankt! Het worden lange maanden ...

Comment

• Deze morgen bevestiging gekregen van de garage !!
                            De levering van de auto staat gepland voor begin mei. Er zijn geen vertragingen voorzien.
                            De wagen is besteld begin februari, dus valt het al bij al nog goed mee.
                            'k heb al een paar mooie exemplaren zien flaneren op ons marktplein, en potverdikke ik word met de dag ongeduldiger !!

relax, take it easy ....

Comment

• Ik heb gisteren een testverslag gelezen van de A4 Avant 2.0 TDI 120 pk uit De Autogids van een paar maanden geleden.

Daar stonden een aantal zaken in die specifiek waren voor de 120 pk versie om de auto zuiniger te maken:
                              - Onderstel zou 15 mm verlaagd zijn om de aerodynamica te verbeteren
                              - De bodemplaat zou anders zijn, eveneens voor de aerodynamica
                              - Remenergie zou gerecupereerd worden

Ik heb hier nergens anders iets over gehoord en ook op de Audi site of in de brochure van de Avant is hier niets over terug te vinden.

Weet iemand hier meer van?

Comment

• En welke nageplaatste bluetooth carkit ga je nemen ? Weet zelf nog nie wa nemen,vandaar

Comment

En welke nageplaatste bluetooth carkit ga je nemen ? Weet zelf nog nie wa nemen,vandaar
                                  Geen flauw idee, wordt beslist door de leasingfirma. Ik hoop dat het een Parrot is.

Het is ook niet echt een optie die ik zelf had bijgenomen maar het was nu eenmaal verplicht. Als het dan toch moet had ik liever een Audi bluetooth kit gehad vanwege de mooie integratie maar die was mij te duur en dan had ik mijn 17 inch velgen niet kunnen nemen.

Comment

Ik heb gisteren een testverslag gelezen van de A4 Avant 2.0 TDI 120 pk uit De Autogids van een paar maanden geleden.

Daar stonden een aantal zaken in die specifiek waren voor de 120 pk versie om de auto zuiniger te maken:

Ik heb hier nergens anders iets over gehoord en ook op de Audi site of in de brochure van de Avant is hier niets over terug te vinden.

Voor zover geweten, is dit nog niet op het huidig model.
                                    Dat artikel had ik ook al gelezen.
                                    Uiteindelijk (vanwege budget-beperkingen) ook voor de 120PK versie gekozen, met pack Lifestyle.

Comment

Ik heb gisteren een testverslag gelezen van de A4 Avant 2.0 TDI 120 pk uit De Autogids van een paar maanden geleden.

is dat niet voor de TDIe versie die er zit aan te komen ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                        is dat niet voor de TDIe versie die er zit aan te komen ???
                                        Nee, het stond allemaal letterlijk in dat testverslag in De AutoGids (een editie van ergens in oktober 2008 ).

Overigens een heel raar artikel, 75% van de tekst bestond uit uitvoerige uitweidingen over de al dan niet ecologische verbetering t.o.v. de andere A4 uitvoeringen. Zo waren ze bvb. teleurgesteld dat de CO2-uitstoot maar een paar gram minder was dan bij de 2.0 TDI 143 pk. Wat eigenlijk allemaal bitter weinig ter zake doet, want de huidige 120 pk is helemaal niet bedoeld als eco-vriendelijke variant maar eerder als goedkopere en leasingvriendelijke instapversie.

Het lijkt inderdaad wel alsof men een prototype van de TDIe heeft getest.
                                        Last edited by boo-lee; 19/02/2009, 15:52.

Comment

Geen flauw idee, wordt beslist door de leasingfirma. Ik hoop dat het een Parrot is.

Het is ook niet echt een optie die ik zelf had bijgenomen maar het was nu eenmaal verplicht. Als het dan toch moet had ik liever een Audi bluetooth kit gehad vanwege de mooie integratie maar die was mij te duur en dan had ik mijn 17 inch velgen niet kunnen nemen.
                                          Ik ga proberen gaan voor Fiscon, een OEM product dat net hetzelfde is als de bluetoothintegratie van audi. ook stuurbediening, weergave van nummers, namen, ... op het grote scherm en schermke boven het stuur... Enig probleem is dat ik nog geen verdelers heb gevonden voor Belgie in Duitsland zitten er wel. Tschijnt ook niet moeilijk te installeren zijn, dus misschien installeer ik het wel zelf.

Comment

Working...
                                          X