Oorspronkelijk geplaatst door OOOO
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenVond ik ook. 50 EUR per maand = 600 EUR per jaar voor een auto die normalgezien niet eens ieder jaar op onderhoud moet.
Ik vind het bovendien ook geen goed idee dat je dat per maand moet betalen. Wat is dan het verschil met gewoon de factuur te betalen bij het onderhoud?
Ik zou veel liever gehad hebben dat jij bij de aankoop van de auto gewoon kunt gratis onderhoud en/of verlengde garantie kunt bijkopen zodat je nadien niets meer hoeft te betalen.
Ik heb er dit jaar 65.000km gedaan en dan wordt dat een dure grap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten50euro per maand als je op 4j 90.000km doet.
Ik heb er dit jaar 65.000km gedaan en dan wordt dat een dure grap.
Wordt het maandbedrag berekend volgens het aantal kilometers dat je jaarlijks rijdt of zoiets ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door barbedav Bekijk BerichtenIedereen bedankt voor de reacties, heb nu nog 1 vraagje,
Wordt het maandbedrag berekend volgens het aantal kilometers dat je jaarlijks rijdt of zoiets ?
Comment
-
Hey gasten,
Eind januari ne Avant 136 pk manueel Paleisblauw Milano leder zwart sport besteld
met volgende uitrustingen:
Pack "lifestyle plus"
Pack "Lounge"
19 inch "7dubbele spaken"
Antidiefstalmoeren
Bandenspanningscontrole
Dakrailing chroom
Getinte ruiten
Inlegplaatjes 'hologramme
Isofix
Koffermodule
Multifunctie sportstuur
Omkeerbaar koffertapijt
Opberg module
chroom vensteromlijsting
verlichtingspakket
Xenon +
zonder kentekens
Zwarte dakhemel
Buitenspiegels pack 3
Servotrnic
Hill hold assist
Mijn eerste audi ,zen beniewd ,wel pas eind mei levering
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenNee, hangt af van type motor en zo. Er is wel een beperking op tot x aantal km en x aantal jaar oud.
Maar waarom staat er dan bij hun simulatie voorbeeld voor een A4 dat het 50euro / maand is en daaronder staat dan 90.000km ????
Comment
-
Oja die uitlaatsiersukken moet ik nog na bestellen, die ipod aansluiting en da bluetooth carkit ben ik nog aan twijfelen om toch bij te nemen ,maar als ik da nu nog bij bestel zal die leveringsdatum nog later worden zeker ?Weet iemand da ?
alvast bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boumi80 Bekijk BerichtenOja die uitlaatsiersukken moet ik nog na bestellen, die ipod aansluiting en da bluetooth carkit ben ik nog aan twijfelen om toch bij te nemen ,maar als ik da nu nog bij bestel zal die leveringsdatum nog later worden zeker ?Weet iemand da ?
alvast bedankt
Bel naar je dealer en dan weet je het.
Ipod is AMI + cable
Bluetooth carkit
dus reken maar op een 1000euro extra
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boumi80 Bekijk BerichtenHey gasten,
Eind januari ne Avant 136 pk manueel Paleisblauw Milano leder zwart sport besteld
met volgende uitrustingen:
Pack "lifestyle plus"
Pack "Lounge"
19 inch "7dubbele spaken"
Antidiefstalmoeren
Bandenspanningscontrole
Dakrailing chroom
Getinte ruiten
Inlegplaatjes 'hologramme
Isofix
Koffermodule
Multifunctie sportstuur
Omkeerbaar koffertapijt
Opberg module
chroom vensteromlijsting
verlichtingspakket
Xenon +
zonder kentekens
Zwarte dakhemel
Buitenspiegels pack 3
Servotrnic
Hill hold assist
Mijn eerste audi ,zen beniewd ,wel pas eind mei levering1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
-
Voila, de kogel is eindelijk door de kerk. Mijn leasing A4 Avant is eindelijk besteld.
Na veel vijven en zessen (en zevens en achten, veranderingen van policy, al dan niet mogen gebruikmaken van saloncondities enz.) is het de volgende configuratie geworden:
Audi A4 Avant 2.0 TDI 120 PK
Buitenkleur: metoorgrijs
Binnenkleur: lichtgrijs
Opties:
- Pack Lifestyle Plus (GPS = verplichte optie)
- Bandenspanningscontrole (verplichte optie)
- Nageplaatste Bluetooth carkit (verplichte optie)
- Verchroomde dakrails
- Verchroomde ruitomlijsting
- Verchroomde uitlaat (wordt los besteld)
- Audi Music Interface
- Audi Soundsystem
- Multifunctioneel sportstuur
- Sportstoelen in Empore stof
- 17 inch velgen "Structure"
- Zonder kentekens achteraan
- Modeljaar 2010 (voor nieuw MMI 3G systeem)
En nu maar aftellen tot eind juni ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenVoila, de kogel is eindelijk door de kerk. Mijn leasing A4 Avant is eindelijk besteld.
Na veel vijven en zessen (en zevens en achten, veranderingen van policy, al dan niet mogen gebruikmaken van saloncondities enz.) is het de volgende configuratie geworden:
Audi A4 Avant 2.0 TDI 120 PK
Buitenkleur: metoorgrijs
Binnenkleur: lichtgrijs
Opties:
- Pack Lifestyle Plus (GPS = verplichte optie)
- Bandenspanningscontrole (verplichte optie)
- Nageplaatste Bluetooth carkit (verplichte optie)
- Verchroomde dakrails
- Verchroomde ruitomlijsting
- Verchroomde uitlaat (wordt los besteld)
- Audi Music Interface
- Audi Soundsystem
- Multifunctioneel sportstuur
- Sportstoelen in Empore stof
- 17 inch velgen "Structure"
- Zonder kentekens achteraan
- Modeljaar 2010 (voor nieuw MMI 3G systeem)
En nu maar aftellen tot eind juni ...
Succes met 't wachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenProficiat! Heel nette configuratie!
Succes met 't wachten.
Comment
-
Deze morgen bevestiging gekregen van de garage !!
De levering van de auto staat gepland voor begin mei. Er zijn geen vertragingen voorzien.
De wagen is besteld begin februari, dus valt het al bij al nog goed mee.
'k heb al een paar mooie exemplaren zien flaneren op ons marktplein, en potverdikke ik word met de dag ongeduldiger !!
relax, take it easy ....
Comment
-
Ik heb gisteren een testverslag gelezen van de A4 Avant 2.0 TDI 120 pk uit De Autogids van een paar maanden geleden.
Daar stonden een aantal zaken in die specifiek waren voor de 120 pk versie om de auto zuiniger te maken:
- Onderstel zou 15 mm verlaagd zijn om de aerodynamica te verbeteren
- De bodemplaat zou anders zijn, eveneens voor de aerodynamica
- Remenergie zou gerecupereerd worden
Ik heb hier nergens anders iets over gehoord en ook op de Audi site of in de brochure van de Avant is hier niets over terug te vinden.
Weet iemand hier meer van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boumi80 Bekijk BerichtenEn welke nageplaatste bluetooth carkit ga je nemen ? Weet zelf nog nie wa nemen,vandaar
Het is ook niet echt een optie die ik zelf had bijgenomen maar het was nu eenmaal verplicht. Als het dan toch moet had ik liever een Audi bluetooth kit gehad vanwege de mooie integratie maar die was mij te duur en dan had ik mijn 17 inch velgen niet kunnen nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenIk heb gisteren een testverslag gelezen van de A4 Avant 2.0 TDI 120 pk uit De Autogids van een paar maanden geleden.
Daar stonden een aantal zaken in die specifiek waren voor de 120 pk versie om de auto zuiniger te maken:
Ik heb hier nergens anders iets over gehoord en ook op de Audi site of in de brochure van de Avant is hier niets over terug te vinden.
Dat artikel had ik ook al gelezen.
Uiteindelijk (vanwege budget-beperkingen) ook voor de 120PK versie gekozen, met pack Lifestyle.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenIk heb gisteren een testverslag gelezen van de A4 Avant 2.0 TDI 120 pk uit De Autogids van een paar maanden geleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichtenis dat niet voor de TDIe versie die er zit aan te komen ???
Overigens een heel raar artikel, 75% van de tekst bestond uit uitvoerige uitweidingen over de al dan niet ecologische verbetering t.o.v. de andere A4 uitvoeringen. Zo waren ze bvb. teleurgesteld dat de CO2-uitstoot maar een paar gram minder was dan bij de 2.0 TDI 143 pk. Wat eigenlijk allemaal bitter weinig ter zake doet, want de huidige 120 pk is helemaal niet bedoeld als eco-vriendelijke variant maar eerder als goedkopere en leasingvriendelijke instapversie.
Het lijkt inderdaad wel alsof men een prototype van de TDIe heeft getest.Last edited by boo-lee; 19/02/2009, 15:52.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenGeen flauw idee, wordt beslist door de leasingfirma. Ik hoop dat het een Parrot is.
Het is ook niet echt een optie die ik zelf had bijgenomen maar het was nu eenmaal verplicht. Als het dan toch moet had ik liever een Audi bluetooth kit gehad vanwege de mooie integratie maar die was mij te duur en dan had ik mijn 17 inch velgen niet kunnen nemen.
Comment
Comment