Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vinz Bekijk Berichten
    Ik ga proberen gaan voor Fiscon, een OEM product dat net hetzelfde is als de bluetoothintegratie van audi.
    Heb daarvan gehoord, maar is jammer genoeg niet combineerbaar met de MOST bus die gebruikt wordt bij het MMI systeem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
      Heb daarvan gehoord, maar is jammer genoeg niet combineerbaar met de MOST bus die gebruikt wordt bij het MMI systeem.
      Als je op deze link kijkt staat dat er wel bij http://www.telpoint.nl/product.php?productid=122669

"Full integration into the navigation system with MMI logic. "

Voor die prijs heb je eigenlijk net hetzelfde als de Audi oplossing...

Comment

Als je op deze link kijkt staat dat er wel bij http://www.telpoint.nl/product.php?productid=122669

"Full integration into the navigation system with MMI logic. "
        Toch zal het niet werken: er staat expliciet bij dat het voor het RNS-E systeem is. Er is een serieus technisch verschil tussen Audi's met het "MMI bedieningsconcept" en Audi's met de "echte" MMI. De "echte" MMI werkt via de digitale MOST bus. Bij mijn weten is er nog geen Bluetooth aftermarket kit beschikbaar die zich integreert in Audi's met de MOST bus.

Meer info hieromtrent vind je hier:

Comment

Toch zal het niet werken: er staat expliciet bij dat het voor het RNS-E systeem is. Er is een serieus technisch verschil tussen Audi's met het "MMI bedieningsconcept" en Audi's met de "echte" MMI. De "echte" MMI werkt via de digitale MOST bus. Bij mijn weten is er nog geen Bluetooth aftermarket kit beschikbaar die zich integreert in Audi's met de MOST bus.

Meer info hieromtrent vind je hier:
          http://www.geocities.com/a6retrofit/...a5realmmi.html
          Damn en ik was daar op aan het hopen... Maar Fiscon zal wel niet stil blijven staan en mss dat wel mogelijk maken... Let's hope...

Comment

Damn en ik was daar op aan het hopen... Maar Fiscon zal wel niet stil blijven staan en mss dat wel mogelijk maken... Let's hope...
            Zou kunnen. Ik zie Dension in de toekomst ook wel een dergelijke Bluetooth kit maken. Zij zijn er tenslotte al in geslaagd om Audi's met een MOST bus te voorzien van een perfect geïntegreerde iPod/USB-aansluiting ook. Die hebben dus wel de knowhow in huis.

Comment

• Weet iemand de juiste bandenmaat voorop een 17"/7,5j velg. met ook de snelheidsindex en draagvermogen.

Comment

• Iemand ervaring met Blackberry op optioneel bluetooth systeem van Audi? Bepaalde types die werken of net niet?
                Verkoper zei mij dat ik moest opletten wegens slechte ervaringen bij heel wat klanten.
                1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Eindelijk!

Juist de mijne afgehaald:

Audi A4 Avant 136Multitronic
                  Donkergroen, Alcantara/leder lichtgrijs met sportzetels
                  Xenon+
                  Dakreling chroom
                  Vensteromlijsting chroom
                  Pack Lifestyle Plus
                  Pack Lounge
                  Multifunctiesportstuur met schakelfunctie
                  Opbergmodule
                  Lichtmodule
                  GSM voorbereiding Bluetooth
                  Zonnescherm achter
                  Trekhaak

Besteld 5 december , geleverd vandaag. Foto's volgen!

Jerry

Comment

• Hey gasten , Weet er soms iemand of de Samsung I900 Omnia werkt op het Bluetooth systeem van Audi ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boumi80 Bekijk Berichten
                      Hey gasten , Weet er soms iemand of de Samsung I900 Omnia werkt op het Bluetooth systeem van Audi ?

Comment

• Ja daar heb ik al gekeken op die site en naar brussel gebeld ook, maar dat zijn nog oude lijsten en die Omnia is vrij recent ,toch bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JerryAcidNL Bekijk Berichten
                          Juist de mijne afgehaald:

Audi A4 Avant 136Multitronic
                          Donkergroen, Alcantara/leder lichtgrijs met sportzetels
                          Xenon+
                          Dakreling chroom
                          Vensteromlijsting chroom
                          Pack Lifestyle Plus
                          Pack Lounge
                          Multifunctiesportstuur met schakelfunctie
                          Opbergmodule
                          Lichtmodule
                          GSM voorbereiding Bluetooth
                          Zonnescherm achter
                          Trekhaak

Besteld 5 december , geleverd vandaag. Foto's volgen!

Jerry
                          Nice! Ben benieuwd naar de foto's, vooral van het interieur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boumi80 Bekijk Berichten
                            Ja daar heb ik al gekeken op die site en naar brussel gebeld ook, maar dat zijn nog oude lijsten en die Omnia is vrij recent ,toch bedankt
                            Dan zal je het inderdaad moeten testen, Bluetooth is normaal geen probleem als ze wat de standaarden volgen. T'is meer met de houders dat ze achterkomen...
                            Elke dealer heeft normaal wel een model staan met de bluetooth kit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                              Dan zal je het inderdaad moeten testen, Bluetooth is normaal geen probleem als ze wat de standaarden volgen. T'is meer met de houders dat ze achterkomen...
                              Elke dealer heeft normaal wel een model staan met de bluetooth kit
                              Wat ik niet goed begrijp is waarom je nog een merkspecifieke houder moet hebben bij de Audi Bluetooth kit.

De hele filosofie van Bluetooth is toch net dat het draadloos werkt? En als het enkel om op te laden is kan je evengoed op eBay een kabeltje van 5 euro bestellen.

Comment

Wat ik niet goed begrijp is waarom je nog een merkspecifieke houder moet hebben bij de Audi Bluetooth kit.

De hele filosofie van Bluetooth is toch net dat het draadloos werkt? En als het enkel om op te laden is kan je evengoed op eBay een kabeltje van 5 euro bestellen.
                                huh, bij die kit heb je geen houder hé? Maar veel mensen nemen de kit in de armsteun of naast de radio. Ik heb bluetooth besteld, t'is duur (+800euro) maarja geïntegreerd hé

Comment

huh, bij die kit heb je geen houder hé? Maar veel mensen nemen de kit in de armsteun of naast de radio. Ik heb bluetooth besteld, t'is duur (+800euro) maarja geïntegreerd hé
                                  Zou kunnen, ik heb nooit goed het verschil begrepen tussen de drie verschillende carkits van de Audi A4.

Comment

Zou kunnen, ik heb nooit goed het verschil begrepen tussen de drie verschillende carkits van de Audi A4.
                                    Welkeen heb je besteld ??

Comment

Welkeen heb je besteld ??
                                      Geen van de drie, het is een inbouwkitje (Parrot of iets dergelijks) geworden. Minder mooi, maar door die besparing heb ik 17 inch velgen in mijn budget kunnen persen.

Comment

Geen van de drie, het is een inbouwkitje (Parrot of iets dergelijks) geworden. Minder mooi, maar door die besparing heb ik 17 inch velgen in mijn budget kunnen persen.
                                        Aja

Ik heb dat nu ook in de A4 en dat werkt goed hoor.
                                        Idd goedkoper maar nu toch de bluetooth besteld

Comment

Nice! Ben benieuwd naar de foto's, vooral van het interieur.
                                          Proficiat!! Pics!!
                                          1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                                          1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                                          1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                                          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

Working...
                                          X