Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JerryAcidNL Bekijk Berichten
    Juist de mijne afgehaald:

Audi A4 Avant 136Multitronic
    Donkergroen, Alcantara/leder lichtgrijs met sportzetels
    Xenon+
    Dakreling chroom
    Vensteromlijsting chroom
    Pack Lifestyle Plus
    Pack Lounge
    Multifunctiesportstuur met schakelfunctie
    Opbergmodule
    Lichtmodule
    GSM voorbereiding Bluetooth
    Zonnescherm achter
    Trekhaak

Besteld 5 december , geleverd vandaag. Foto's volgen!

Jerry

damn dat is een rappe levering

Comment

• YEAH BABY, vrijdag bericht gekregen dat de papieren binnen waren, zaterdag dus onmiddelijk gaan halen (we waren vrijdag nog op verlof in duitsland) en blijkbaar stond de wagen er zelf ook al !!!!

woohoo, zalige bak, spijtig dat ik m'n camera niet bijhad, maar als we hem vrijdag gaan halen zal ik zeker pics maken.
      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• hoe lang heb jij moeten wachten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
          Iemand ervaring met Blackberry op optioneel bluetooth systeem van Audi? Bepaalde types die werken of net niet?
          Verkoper zei mij dat ik moest opletten wegens slechte ervaringen bij heel wat klanten.

Mijn Blackberry 8300 werkt perfect samen met de bluetooth kit die gekoppeld is aan mijn RNS-E in mijn Audi A3.

Weet wel niet of een Blackberry ook werkt op de nieuwe MMI systemen.
          2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
          2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door andy1980 Bekijk Berichten
            hoe lang heb jij moeten wachten?
            ff denken... net geen 3 maand denk ik, besteld rond 28 november als ik me niet vergis.

Comment

• Dit weekend mijn auto eens afgewassen met spons en sop, en lap, voorbumper al beschadigd. Waarschijnlijk een steentje of zo, putje van 1 op 1 cm en lak af. En dat na anderhalve maand.

Vandaag naar Garage De Vos gereden om een lakstift en bij iets beter weer effe bijkleuren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                ff denken... net geen 3 maand denk ik, besteld rond 28 november als ik me niet vergis.

was het de leveringstermijn die ze beloofd hadden aan u?

Comment

• yup, ik denk dat het mogelijks 1 week vroeger is dan dat ze mij in het begin gezegd hadden

voor de avant zijn er niet veel afwijkingen qua levertermijn, toch niet zoals met de berline in het begin, de avant is vrij stabiel op dat gebied hebben ze me gezegd

Comment

• ale hopelijk is het bij de A3 sportback ook zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Virus Bekijk Berichten
                      Dit weekend mijn auto eens afgewassen met spons en sop, en lap, voorbumper al beschadigd. Waarschijnlijk een steentje of zo, putje van 1 op 1 cm en lak af. En dat na anderhalve maand.

Vandaag naar Garage De Vos gereden om een lakstift en bij iets beter weer effe bijkleuren...
                      Wat zijn uw ervaringen met Garage De Vos? Heb mijn a4 daar ook besteld, maar weet verder niks van de garage...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                        yup, ik denk dat het mogelijks 1 week vroeger is dan dat ze mij in het begin gezegd hadden

voor de avant zijn er niet veel afwijkingen qua levertermijn, toch niet zoals met de berline in het begin, de avant is vrij stabiel op dat gebied hebben ze me gezegd

Allé, dan ben ik nog op schema voor bestelling gedaan op 31jan. en levering eind april.
                        Omdat toen bij een andere concessie die leveringstermijn al was opgeschoven naar half-eind mei.

Comment

• Iemand foto's van een avant met 19'' inch velgen met sportvering (20mm) en foto's met dezelfde velgen maar met standaardvering...

Comment

• Heb zeer lang getwijfeld om al dan niet de sportophanging te kiezen op mijn nieuwe A4. Het is bij mij in hoofdzaak een visuele aangelegenheid, gezien ik de mogelijkheden van de sportophanging slechts zelden zou gebruiken.
                            Vandaag echter 150km meegereden met een Seat FR voorzien van 18" + sportvering. Op minder goede stukken autosnelweg is dit als passagier echt niet aangenaam. Kan me niet voorstellen dat een vakantierit naar het zuiden met het gezin voor hen nog fun zal zijn na 500km.
                            Bij mij zijn het dus de 10 spaaks velgen geworden, maar zonder de verlaging. Ik zal wel leren leven met het iets grotere gat in de wielkasten ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door johnphoton Bekijk Berichten
                              Heb zeer lang getwijfeld om al dan niet de sportophanging te kiezen op mijn nieuwe A4. Het is bij mij in hoofdzaak een visuele aangelegenheid, gezien ik de mogelijkheden van de sportophanging slechts zelden zou gebruiken.
                              Vandaag echter 150km meegereden met een Seat FR voorzien van 18" + sportvering. Op minder goede stukken autosnelweg is dit als passagier echt niet aangenaam. Kan me niet voorstellen dat een vakantierit naar het zuiden met het gezin voor hen nog fun zal zijn na 500km.
                              Bij mij zijn het dus de 10 spaaks velgen geworden, maar zonder de verlaging. Ik zal wel leren leven met het iets grotere gat in de wielkasten ;-)
                              grrr, een Seat FR vergelijken met de S-Line ophanging , hoe durf je ???
                              Ik ben daarmee naar zuid-frankrijk gereden met 4 mensen en ik heb niemand horen klagen hoor.

Comment

Heb zeer lang getwijfeld om al dan niet de sportophanging te kiezen op mijn nieuwe A4. Het is bij mij in hoofdzaak een visuele aangelegenheid, gezien ik de mogelijkheden van de sportophanging slechts zelden zou gebruiken.
                                ja hallooo... Zo'n Seat FR met sportophanging staat toch gekend als beenhard te zijn, dat kan je zeker niet met een 20 mm sportophanging van de A4 vergelijken.

Comment

• Oeps... sorry. Wist niet dat de verschillen blijkbaar zo groot zijn.
                                  Zal nooit meer met een Seat vergelijken
                                  Ben helemaal geen "kenner", alleen liefhebber van een mooie vormgeving. Vandaar dat ik ook zei dat ik de sportvering hoofdzakelijk om esthetische redenen overwogen heb!

Momenteel is mijn bestelling geplaatst met de 10 spaak 17" velgen. Het alternatief waren de 5 spaak 18" velgen, maar die vielen toch iets minder in mijn smaak. Als ik echter bij de beide combinaties de band (45mm bij 17" en 40mm bij 18") meereken, dan is die 17" combinatie 15mm kleiner qua diameter, waardoor de wagen zowiezo al 7,5mm lager ligt. (klopt dit?). Als ik daar nog eens de sportophanging bijtelde zat ik al aan -27,5mm, wat misschien toch wel wat veel van het goede was?

Denk niet dat de wagen al in productie is, want levering beloofd voor einde april, dus wie weet dat ik toch nog eens navraag om te wijzigen (mocht dit al gaan)...

Comment

Oeps... sorry. Wist niet dat de verschillen blijkbaar zo groot zijn.
                                    Zal nooit meer met een Seat vergelijken
                                    Ben helemaal geen "kenner", alleen liefhebber van een mooie vormgeving. Vandaar dat ik ook zei dat ik de sportvering hoofdzakelijk om esthetische redenen overwogen heb!

Momenteel is mijn bestelling geplaatst met de 10 spaak 17" velgen. Het alternatief waren de 5 spaak 18" velgen, maar die vielen toch iets minder in mijn smaak. Als ik echter bij de beide combinaties de band (45mm bij 17" en 40mm bij 18") meereken, dan is die 17" combinatie 15mm kleiner qua diameter, waardoor de wagen zowiezo al 7,5mm lager ligt. (klopt dit?). Als ik daar nog eens de sportophanging bijtelde zat ik al aan -27,5mm, wat misschien toch wel wat veel van het goede was?

Denk niet dat de wagen al in productie is, want levering beloofd voor einde april, dus wie weet dat ik toch nog eens navraag om te wijzigen (mocht dit al gaan)...
                                    ik rijd op 17 inch velgen met sportophaning (20 mm) en bevalt me super! Bochten kan je heel erg strak insturen en 't is helemaal niet hard of oncomfortabel. Dikke aanrader.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinz Bekijk Berichten
                                      Wat zijn uw ervaringen met Garage De Vos? Heb mijn a4 daar ook besteld, maar weet verder niks van de garage...

Wel tot nu toe heb ik er zeker geen klagen over. Zéér vriendelijk, correct en behulpzaam.

Eens kijken als ik mijn eerste rekening krijg na een onderhoud, maar da's nog een 12.000 km ver...

Comment

• Hoi, ik heb nu een tijdje meegelezen en wil mezelf voorstellen als toekomstige A4 avant B8 rijder.
                                        Ik heb nu nog een passat 3c 2.0TDI 140pk sportline, en deze wordt over enkele weken vervangen door de nieuwe A4 avant. Gezien mijn lease budget had ik zoals redelijk veel mensen hier een beperkte keus en zeker vergeleken met de Belgische bestellers, zoals velen weten zijn de auto's in Nederland een stuk duurder dan in België
                                        Hierbij de specs: A4 Avant 2,0 TDI 170PK IBISwit 16 duims lichtmetaal, lichtpakket, regensensor met automatisch dimmende binnenspiegel, middenarmsteun en Audihold, verder standaard audio en interieur. ik kijk er erg naar uit, productie week bevestigd week 12 rijden als het mee zit laatste vrijdag van maart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                                          - Modeljaar 2010 (voor nieuw MMI 3G systeem)
                                          Hallo,
                                          wat betekent dat juist dat het MJ2010 is ivm MMI ? Is dat dan de nieuwe GPS met Hard Disk waarvan elders sprake ? Kan je dat expliciet vragen om nu al een MJ2010 te bestellen ? Ik moet de mijne deze week bestellen (saloncondities...), maar levering moet pas, wat mij betreft, 15/7 zijn (terwijl hij er al kan zijn vanaf einde mei). Is het de moeite om een expliciet te zeggen dat het een MJ2010 moet zijn ?
                                          thanks !
                                          Filip

Comment

Working...
                                          X