Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Neem dan 18" of kijk beter waar je rijdt.
Als ik het zo lees, was in 2 van de 3 gevallen wel vrij rechtstreeks je eigen fout!
Ik zou misschien kunnen leven met "onrechtstreeks" ...
Maar als je wagen ook je bureau, restaurant, telefooncel is en dat wat gaat combineren met een wat te zware voet heb je niet altijd je ogen op het wegdek voor je... En dat geval in Beernem: dit kon je onmogelijk zien, er moeten er daar nog ingereden hebben m.i. Heb nog nagedacht om klacht neer te leggen bij de gemeente, maar ja, als je daar aan 50Km/u zou inrijden zou je waarschijnlijk geen schade hebben...maar ja... eigen schuld dikke bult waarschijnlijk he... (hetzelfde gevoel als wanneer je weer eens zo'n briefje van onze blauwe vrienden in de bus krijgt... ook rechtstreeks je eigen fout...maar ja...)
Ik zou misschien kunnen leven met "onrechtstreeks" ...
Maar als je wagen ook je bureau, restaurant, telefooncel is en dat wat gaat combineren met een wat te zware voet heb je niet altijd je ogen op het wegdek voor je... En dat geval in Beernem: dit kon je onmogelijk zien, er moeten er daar nog ingereden hebben m.i. Heb nog nagedacht om klacht neer te leggen bij de gemeente, maar ja, als je daar aan 50Km/u zou inrijden zou je waarschijnlijk geen schade hebben...maar ja... eigen schuld dikke bult waarschijnlijk he... (hetzelfde gevoel als wanneer je weer eens zo'n briefje van onze blauwe vrienden in de bus krijgt... ook rechtstreeks je eigen fout...maar ja...)
Gr.
M
Khooret al, kga ook moeten opletten waar ik rij...
inderdaad ! deze waren het !
ja allo het comfort ! enig idee van de prijs van zo'n bandje ?
het is wel heel mooi en uitermate strak, maar om er elke dag mee rond te sjeesen steek je beter wat gelkussens in je zetel !
Er zijn dus wel 17' en 18' look-a-like-alternatieven.
Heeft iemand er een voorbeeldfoto van deze 7spaak/RS4 velgen in 17' op A4Avant B8?
17' is het maximum wat ik wil gaan, 18' rijd ik gegarandeerd krom
Er zijn dus wel 17' en 18' look-a-like-alternatieven.
Heeft iemand er een voorbeeldfoto van deze 7spaak/RS4 velgen in 17' op A4Avant B8?
17' is het maximum wat ik wil gaan, 18' rijd ik gegarandeerd krom
Let op het verschil tussen de twee bovenste in naafdikte!!! de middenste vind ik wel de mooiste (slankste), ook het binennstuk valt mooi diep, bij de twee andere niet.
Let op het verschil tussen de twee bovenste in naafdikte!!! de middenste vind ik wel de mooiste (slankste), ook het binennstuk valt mooi diep, bij de twee andere niet.
Volgens mij is de tweede iets meer blinkend ook? en mss lijkt het daardoor dat het dieper is...
Geen idee hoor, kveronderstel het maar
Denk je dat ze in Duitsland op de productieband rekening houden met welke wagen welke kortingen gekregen heeft in het land van bestelling? Het is echt zo simpel als maar kan zijn, week 22 wordt er geswitcht en elke wagen die MMI als optie heeft besteld krijgt de nieuwe MMI.
Ik zal u anders nog een mooi voorbeeld geven
Februari 2008 heb ik mij een nieuwe prefacelift A3 besteld aan saloncondities + werknemerskorting (via mijn vader, werkt in Vorst). De facelift was al aangekondigd maar pas bestelbaar vanaf juni zeiden ze. Maar wat zei mijn pa? "In mei doen we de switch en maken we geen oude modellen meer." Met als resultaat dat ik een facelift A3 (die ook duurder geworden was) heb aan saloncondities die op een prefacelift A3 gegeven werden. Saloncondities die trouwens beter waren als de jaren ervoor omdat de facelift er aankwam
Hallo,
Ik volg nu al een tijdje dit forum omdat ik ook mijn oog had laten vallen op een A4 Avant.
Midden februari is dan uiteindelijk onderstaande bestelling kunnen doorgegaan.
A4 Avant Fantoomzwart (pareleffect)
TDI 2.0L 100kW 136pk DPF / Multitronic
Leder Milano Mustangbruin SPORT
Dashboard: Zwart
Tapijten: Zwart
Dakhemel: Zilver
Xenon koplampen +
Multifunctiesportstuur/Tip-Multitronic
Pack LIFESTYLE Plus
Pack Lounge
Servo-tronic
Verchroomde vensteromlijsting
Verlichtingspakket
17" Alu velgen 7 Spaken Structure
Bandenspanningscontrole
Binnenbekleding leder + (Pack1)
Dakrailing chroom afwerking
Hill Hold Assist
Inlegplaatjes in aluminium 'Hologramme'
Kofferklep met elektrische bediening
3-Zones Airconditioning
Advanced Key
Audi Soundsystem
Audi Music Interface
Koffermodule
Opbergmodule
Acoustic Parking System VR/AR + Camera
Zonder kentekens
Vandaag een mail gekregen van D'Ieteren dat wanneer mijn wagen in productie zou gaan (eerst week 18, nu al week 21) het Mustang bruin leder niet meer beschikbaar zal zijn en ik ten laatste vandaag moest kiezen uit de resterende kleuren zwart, grijs of beige. Heb aangedrongen dat ik toch het liefst het bruine interieur zou hebben. Ze gingen me later op de dag terugbellen. Deze namiddag is mij dan verteld dat het mss toch nog het Mustang bruin zou kunnen zijn, afhankelijk van de nog beschikbare stock. Zoniet zal het de nieuwe bruine kleur van de A5 Cabrio zijn, welke voor mij ook OK is. Nog belangrijker was echter het nieuws dat het nieuwe 3G MMI navigatiesysteem het huidige MMI Nav+ niet zal vervangen maar zal worden aangeboden als bijkomende optie naast de 2 reeds bestaande systemen.
Kan iemand hiervan bevestiging krijgen want als dit waar blijkt te zijn heeft het geen zin om een nakende bestelling nog langer uit te stellen.
Er werd mij trouwens ook gezegd dat als de bestelling vandaag niet werd bevestigd, de saloncondities op het lifestyle pakket kwamen te vervallen.
Daar tegenover is het dan ook weer niet mogelijk om het nieuwe 3G MMI al te bestellen, zelfs niet vanaf volgende week wanneer de saloncondities niet meer gelden.
Nog belangrijker was echter het nieuws dat het nieuwe 3G MMI navigatiesysteem het huidige MMI Nav+ niet zal vervangen maar zal worden aangeboden als bijkomende optie naast de 2 reeds bestaande systemen.
Ik ben daarnet nog eens bij mijn garage langs geweest om hierover meer uitleg te krijgen en zowel de verkoper als ikzelf hebben de indruk dat D'Ieteren het zelf waarschijnlijk allemaal niet zo goed meer weet én als ze het wel zouden weten, dat ze dan weinig zin hebben om het nu al aan de neus van de verkopers of klanten te hangen ...
Ik ben daarnet nog eens bij mijn garage langs geweest om hierover meer uitleg te krijgen en zowel de verkoper als ikzelf hebben de indruk dat D'Ieteren het zelf waarschijnlijk allemaal niet zo goed meer weet én als ze het wel zouden weten, dat ze dan weinig zin hebben om het nu al aan de neus van de verkopers of klanten te hangen ...
[quote=Nope en anders ook niet, blijf weg van die powerbox troep.[/quote]
Oei, is dat dan zo slecht mms ?
Ik heb wel al ergens gelezen dat er moet rekening worden gehouden met het max koppel welk voor de MT op 400Nm zou liggen. De motor van de 2.7TDI heeft 190PK en 400Nm. Wordt deze dan met een andere MT uitgerust dan de 2.0TDI ?
Mijn excuses als bovenstaande vragen mss een beetje dom overkomen maar ik heb zo goed als geen kennis van automekaniek en de MT is helemaal nieuw voor mij.
Oei, is dat dan zo slecht mms ?
Ik heb wel al ergens gelezen dat er moet rekening worden gehouden met het max koppel welk voor de MT op 400Nm zou liggen. De motor van de 2.7TDI heeft 190PK en 400Nm. Wordt deze dan met een andere MT uitgerust dan de 2.0TDI ?
Mijn excuses als bovenstaande vragen mss een beetje dom overkomen maar ik heb zo goed als geen kennis van automekaniek en de MT is helemaal nieuw voor mij.
T'staat al in andere topics hoor.
Een MT ga je best niet chiptunen, ze zijn al vrij breekbaar waardoor je later kans krijgt op zware kosten.
Een powerbox is troep omdat het veel te algemeen is. Je verbruik gaat enorm stijgen. Chiptuning is dan een betere optie omdat ze jouw auto opnieuw programmeren. Is duurder maar dus voordeliger & beter op langere termijn
Geen idee als dezelfde MT in de 2.0 als de 2.7 zit.
Comment