Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tjah das niet plooien hé, dat komt door je rijkunsten + positie op de weg + pech

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
      tjah das niet plooien hé, dat komt door je rijkunsten + positie op de weg + pech
      Daar was ik ook al achter gekomen

Alleen heb ik nu schrik om 19" te leggen op de nieuwe wagen omdat kleine putten ed dan nog meer kans hebben op plooien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
        Daar was ik ook al achter gekomen

Alleen heb ik nu schrik om 19" te leggen op de nieuwe wagen omdat kleine putten ed dan nog meer kans hebben op plooien...
        Neem dan 18" of kijk beter waar je rijdt.
        Als ik het zo lees, was in 2 van de 3 gevallen wel vrij rechtstreeks je eigen fout!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
          Neem dan 18" of kijk beter waar je rijdt.
          Als ik het zo lees, was in 2 van de 3 gevallen wel vrij rechtstreeks je eigen fout!
          Ik zou misschien kunnen leven met "onrechtstreeks" ...
          Maar als je wagen ook je bureau, restaurant, telefooncel is en dat wat gaat combineren met een wat te zware voet heb je niet altijd je ogen op het wegdek voor je... En dat geval in Beernem: dit kon je onmogelijk zien, er moeten er daar nog ingereden hebben m.i. Heb nog nagedacht om klacht neer te leggen bij de gemeente, maar ja, als je daar aan 50Km/u zou inrijden zou je waarschijnlijk geen schade hebben...maar ja... eigen schuld dikke bult waarschijnlijk he... (hetzelfde gevoel als wanneer je weer eens zo'n briefje van onze blauwe vrienden in de bus krijgt... ook rechtstreeks je eigen fout...maar ja...)

Gr.
          M

Comment

Ik zou misschien kunnen leven met "onrechtstreeks" ...
            Maar als je wagen ook je bureau, restaurant, telefooncel is en dat wat gaat combineren met een wat te zware voet heb je niet altijd je ogen op het wegdek voor je... En dat geval in Beernem: dit kon je onmogelijk zien, er moeten er daar nog ingereden hebben m.i. Heb nog nagedacht om klacht neer te leggen bij de gemeente, maar ja, als je daar aan 50Km/u zou inrijden zou je waarschijnlijk geen schade hebben...maar ja... eigen schuld dikke bult waarschijnlijk he... (hetzelfde gevoel als wanneer je weer eens zo'n briefje van onze blauwe vrienden in de bus krijgt... ook rechtstreeks je eigen fout...maar ja...)

Gr.
            M
            Khooret al, kga ook moeten opletten waar ik rij...

Comment

• ik heb gisteren een S5 zien staan met die RS4 velgen,

maar de bandjes errond leken me echt wel dunne lapjes rubber. Zou het kunnen dat ze ook in 20 bestaan ??

Ik heb demijne in 19 besteld, 18 was niet te verkrijgen want volgens de dealer zijn de originele enkel in 19" leverbaar.

klopt dit ? Of bestaan er een hele resem kopie's gaande van 20" tot 14 of zo ?

als je al met je S5 naar de tuningwinkel moet ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ZX6Rninja Bekijk Berichten
                ik heb gisteren een S5 zien staan met die RS4 velgen,

maar de bandjes errond leken me echt wel dunne lapjes rubber. Zou het kunnen dat ze ook in 20 bestaan ??

Ik heb demijne in 19 besteld, 18 was niet te verkrijgen want volgens de dealer zijn de originele enkel in 19" leverbaar.

als je al met je S5 naar de tuningwinkel moet ...
                Met RS4 velgen bedoel je dan die 7 dubbelspakige? Die zijn op een A5 in 20" ja.

Comment

• inderdaad ! deze waren het !
                  ja allo het comfort ! enig idee van de prijs van zo'n bandje ?
                  het is wel heel mooi en uitermate strak, maar om er elke dag mee rond te sjeesen steek je beter wat gelkussens in je zetel !

Comment

• Ik vind dit helemaal niet mooi meer...

Comment

• 20" is perfect

Comment

• ja, echt mooi kun je het inderdaad niet noemen, een auto heeft toch ook wat "band" nodig hé

het komt al vlug over als "tuning", en dat kan echt niet de bedoeling zijn van zo'n kaliber auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ZX6Rninja Bekijk Berichten
                          ... die RS4 velgen...
                          ...

WSP Italy 'Naples' , 16'-17'-18'-19'

WSP Italy 'S8 Cosma', 17'-18'-19'

P332 in 18'

(http://www.remcoshop.nl/RCAudio.sf/?...20225/40/18%22)

Er zijn dus wel 17' en 18' look-a-like-alternatieven.
                          Heeft iemand er een voorbeeldfoto van deze 7spaak/RS4 velgen in 17' op A4Avant B8?
                          17' is het maximum wat ik wil gaan, 18' rijd ik gegarandeerd krom
                          Last edited by ; 27/02/2009, 18:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                            WSP Italy 'Naples' , 16'-17'-18'-19'

WSP Italy 'S8 Cosma', 17'-18'-19'

P332 in 18'

(http://www.remcoshop.nl/RCAudio.sf/?...20225/40/18%22)

Er zijn dus wel 17' en 18' look-a-like-alternatieven.
                            Heeft iemand er een voorbeeldfoto van deze 7spaak/RS4 velgen in 17' op A4Avant B8?
                            17' is het maximum wat ik wil gaan, 18' rijd ik gegarandeerd krom
                            Let op het verschil tussen de twee bovenste in naafdikte!!! de middenste vind ik wel de mooiste (slankste), ook het binennstuk valt mooi diep, bij de twee andere niet.

Comment

Let op het verschil tussen de twee bovenste in naafdikte!!! de middenste vind ik wel de mooiste (slankste), ook het binennstuk valt mooi diep, bij de twee andere niet.
                              Volgens mij is de tweede iets meer blinkend ook? en mss lijkt het daardoor dat het dieper is...
                              Geen idee hoor, kveronderstel het maar

Comment

• 3g Mmi

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Denk je dat ze in Duitsland op de productieband rekening houden met welke wagen welke kortingen gekregen heeft in het land van bestelling? Het is echt zo simpel als maar kan zijn, week 22 wordt er geswitcht en elke wagen die MMI als optie heeft besteld krijgt de nieuwe MMI.

Ik zal u anders nog een mooi voorbeeld geven

Februari 2008 heb ik mij een nieuwe prefacelift A3 besteld aan saloncondities + werknemerskorting (via mijn vader, werkt in Vorst). De facelift was al aangekondigd maar pas bestelbaar vanaf juni zeiden ze. Maar wat zei mijn pa? "In mei doen we de switch en maken we geen oude modellen meer." Met als resultaat dat ik een facelift A3 (die ook duurder geworden was) heb aan saloncondities die op een prefacelift A3 gegeven werden. Saloncondities die trouwens beter waren als de jaren ervoor omdat de facelift er aankwam

Hallo,
                                Ik volg nu al een tijdje dit forum omdat ik ook mijn oog had laten vallen op een A4 Avant.
                                Midden februari is dan uiteindelijk onderstaande bestelling kunnen doorgegaan.

A4 Avant Fantoomzwart (pareleffect)
                                TDI 2.0L 100kW 136pk DPF / Multitronic
                                Leder Milano Mustangbruin SPORT
                                Dashboard: Zwart
                                Tapijten: Zwart
                                Dakhemel: Zilver

Xenon koplampen +
                                Multifunctiesportstuur/Tip-Multitronic
                                Pack LIFESTYLE Plus
                                Pack Lounge
                                Servo-tronic
                                Verchroomde vensteromlijsting
                                Verlichtingspakket
                                17" Alu velgen 7 Spaken Structure
                                Bandenspanningscontrole
                                Binnenbekleding leder + (Pack1)
                                Dakrailing chroom afwerking
                                Hill Hold Assist
                                Inlegplaatjes in aluminium 'Hologramme'
                                Kofferklep met elektrische bediening
                                3-Zones Airconditioning
                                Advanced Key
                                Audi Soundsystem
                                Audi Music Interface
                                Koffermodule
                                Opbergmodule
                                Acoustic Parking System VR/AR + Camera
                                Zonder kentekens

Vandaag een mail gekregen van D'Ieteren dat wanneer mijn wagen in productie zou gaan (eerst week 18, nu al week 21) het Mustang bruin leder niet meer beschikbaar zal zijn en ik ten laatste vandaag moest kiezen uit de resterende kleuren zwart, grijs of beige. Heb aangedrongen dat ik toch het liefst het bruine interieur zou hebben. Ze gingen me later op de dag terugbellen. Deze namiddag is mij dan verteld dat het mss toch nog het Mustang bruin zou kunnen zijn, afhankelijk van de nog beschikbare stock. Zoniet zal het de nieuwe bruine kleur van de A5 Cabrio zijn, welke voor mij ook OK is. Nog belangrijker was echter het nieuws dat het nieuwe 3G MMI navigatiesysteem het huidige MMI Nav+ niet zal vervangen maar zal worden aangeboden als bijkomende optie naast de 2 reeds bestaande systemen.

Kan iemand hiervan bevestiging krijgen want als dit waar blijkt te zijn heeft het geen zin om een nakende bestelling nog langer uit te stellen.
                                Er werd mij trouwens ook gezegd dat als de bestelling vandaag niet werd bevestigd, de saloncondities op het lifestyle pakket kwamen te vervallen.
                                Daar tegenover is het dan ook weer niet mogelijk om het nieuwe 3G MMI al te bestellen, zelfs niet vanaf volgende week wanneer de saloncondities niet meer gelden.

Groeten aan iedereen.

Comment

• Chip - Multitronic

Wat denken jullie hiervan ?

Is dit te doen ism de Multitronic?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Markvdj Bekijk Berichten
                                    Nog belangrijker was echter het nieuws dat het nieuwe 3G MMI navigatiesysteem het huidige MMI Nav+ niet zal vervangen maar zal worden aangeboden als bijkomende optie naast de 2 reeds bestaande systemen.
                                    Ik ben daarnet nog eens bij mijn garage langs geweest om hierover meer uitleg te krijgen en zowel de verkoper als ikzelf hebben de indruk dat D'Ieteren het zelf waarschijnlijk allemaal niet zo goed meer weet én als ze het wel zouden weten, dat ze dan weinig zin hebben om het nu al aan de neus van de verkopers of klanten te hangen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                                      Ik ben daarnet nog eens bij mijn garage langs geweest om hierover meer uitleg te krijgen en zowel de verkoper als ikzelf hebben de indruk dat D'Ieteren het zelf waarschijnlijk allemaal niet zo goed meer weet én als ze het wel zouden weten, dat ze dan weinig zin hebben om het nu al aan de neus van de verkopers of klanten te hangen ...
                                      Ik zal het opvolgen

Oorspronkelijk geplaatst door Markvdj Bekijk Berichten
                                      Nope en anders ook niet, blijf weg van die powerbox troep.

Comment

• [quote=Nope en anders ook niet, blijf weg van die powerbox troep.[/quote]

Oei, is dat dan zo slecht mms ?
                                        Ik heb wel al ergens gelezen dat er moet rekening worden gehouden met het max koppel welk voor de MT op 400Nm zou liggen. De motor van de 2.7TDI heeft 190PK en 400Nm. Wordt deze dan met een andere MT uitgerust dan de 2.0TDI ?

Mijn excuses als bovenstaande vragen mss een beetje dom overkomen maar ik heb zo goed als geen kennis van automekaniek en de MT is helemaal nieuw voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Markvdj Bekijk Berichten
                                          Oei, is dat dan zo slecht mms ?
                                          Ik heb wel al ergens gelezen dat er moet rekening worden gehouden met het max koppel welk voor de MT op 400Nm zou liggen. De motor van de 2.7TDI heeft 190PK en 400Nm. Wordt deze dan met een andere MT uitgerust dan de 2.0TDI ?

Mijn excuses als bovenstaande vragen mss een beetje dom overkomen maar ik heb zo goed als geen kennis van automekaniek en de MT is helemaal nieuw voor mij.
                                          T'staat al in andere topics hoor.

Een MT ga je best niet chiptunen, ze zijn al vrij breekbaar waardoor je later kans krijgt op zware kosten.
                                          Een powerbox is troep omdat het veel te algemeen is. Je verbruik gaat enorm stijgen. Chiptuning is dan een betere optie omdat ze jouw auto opnieuw programmeren. Is duurder maar dus voordeliger & beter op langere termijn

Geen idee als dezelfde MT in de 2.0 als de 2.7 zit.

Comment

Working...
                                          X