Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
    Nope,geen site met assortiment,denk zelfs geen website!

    De wereld zit toch soms ingewikkeld in mekaar e.

    Oops tging over Set tuning... geen idee...
    Heeft er iemand een prijslijst van diamondtuning?

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door vinz Bekijk Berichten
      http://www.diamondtuning.be/
      De wereld zit toch soms ingewikkeld in mekaar e.

      Oops tging over Set tuning... geen idee...
      Heeft er iemand een prijslijst van diamondtuning?
      die gast werkt mijns inziens nogal met prijzen uit het hoofd ...
      ik heb zelfs geen factuur gekregen (niet dat dat nodig was)
      op de kapaza site staan meestal prijzen met banden: http://shop.kapaza.be/diamondtuning

      website is trouwens exacte combinatie van http://www.reedijk-banden.nl/
      daar staan wel prijzen en ET waardes op

      ben in elk geval content (voor 500€ ...) en heb nog een paar mensen naar hem doorgestuurd
      4 rings driver

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door dommel Bekijk Berichten
        Mag binnen drie weken nieuwe a4 in ontvagnst nemen en zou graag nog velgen kopen, nu staan er de standaard 16 " aero op, is wel verlaagd, ben van omgeving Vilvoorde, kan iemand me een goede dealer in de buurt aanraden. Heb al remcoshop(twijfel ik een beetje) en aarschotsebanden centrale en wat betaal je ongeveer voor een 18" met band type 5spaak
        Kijk eens op www.aecars.be

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
          Neen dat komt omdat die mensen hun budget eigenlijk bedoeld is voor een Peugeot 308 maar ze pakken in de plaats een standaard kale A4.
          En dan komen ze mekkeren over opties van 200euro waarvoor ze beter direct iets bijbetaald hebben.
          Kijk maar eens hoeveel topics er zijn over AMI, Kleurenscherm tussen wijzers, carkit, lichtpakket, LEDs, ....

          Maar toegegeven, leasing bedrijven zijn gangsters maar grote bedrijven willen daar nu eenmaal geen tijd/energie in steken om het zelf te regelen.

          Nou ik weet niet of je weet hoeveel budget verschil er zit tussen een 308 en een A4!
          Dat is snel een paar 100 eurotjes per maand, daar zit zeg maar een gigantisch gat tussen

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
            Het gaat hier niet over een optie van 200 euro maar wel over een van 2500 euro!

            Dat was net mijn punt: met die 2500 euro budget kan je makkelijk pakweg Xenon-lampen + LEDS en nog een B&O Sound System kiezen of bvb. een Lounge Pack nemen. Ik kan mij voorstellen dat veel mensen hieraan de voorkeur geven t.o.v. velgen met één maatje meer.
            hier ben ik het dus mee eens!

            Daarom heb ik de 170PK besteld en rij gewoon lekker op mijn 16"velgen met 225 bandbreedte.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Micky Bekijk Berichten
              Nou ik weet niet of je weet hoeveel budget verschil er zit tussen een 308 en een A4!
              Dat is snel een paar 100 eurotjes per maand, daar zit zeg maar een gigantisch gat tussen
              Trouwens, in veel bedrijven is de discussie over "beter een fully loaded kleiner model met dikke motor dan een kaal duurder model" niet eens aan de orde.

              Zo ook waar ik werk: op de lijst staat o.a. een Laguna, Peugeot 407, Galaxy, A4, telkens met een specifieke motorisatie. Zelfs al zou ik het willen, een A3 of een Peugeot 308 mag ik niet kiezen.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Micky Bekijk Berichten
                Nou ik weet niet of je weet hoeveel budget verschil er zit tussen een 308 en een A4!
                Dat is snel een paar 100 eurotjes per maand, daar zit zeg maar een gigantisch gat tussen
                Kale A4 of option loaded 308? Zal niet veel schelen hoor.
                Ik heb in dat jaar mss 3-4 mooie A4's gezien op de baan, al de rest van die kale auto's met 16" wielen.

                De motor is een ander verhaal, daar zit je blok door de ecotaks die bedrijven moeten betalen

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                  Kale A4 of option loaded 308? Zal niet veel schelen hoor.
                  Ik heb in dat jaar mss 3-4 mooie A4's gezien op de baan, al de rest van die kale auto's met 16" wielen.

                  De motor is een ander verhaal, daar zit je blok door de ecotaks die bedrijven moeten betalen
                  Dat is helemaal waar. Een leaseprijs is in de eerste plaats gebaseerd op de afschrijving van het voertuig over de periode van het contract. Daarbij komen dan de bedragen BIV, verzekering en wegentaks telkens gedeeld door het aantal maanden van het contract. Aangezien deze laatsten voor een zwaardere motor aanzienlijk hoger zijn dan voor pakweg een 2-liter, dan weet je meteen waarom een 2-liter de meest voorkomende motorisatie is in België. Daar komt dan nog bij dat op de occasiemarkt in België een dieselmotor meer waard is dan een benzinemotor en voila, daar heb je de verklaring van de vele 2.0TDI's die hier rond rijden als bedrijfswagen.

                  Je mag stellen dat een Audi dieselwagen met een 2.0 motorisatie momenteel de beste wederverkoopwaarde heeft tov de andere merken (ja, zelfs dan BMW en Mercedes). Dus mag je stellen dat ondanks de hogere absolute aankoopprijs, de leasingprijs redelijk te noemen is.

                  Je kan de proef op de som nemen door bvb op de site van directlease er een Peugeot 407 of Citroen C5 uit te kiezen, deze in de mate van het mogelijke, uit te rusten met ongeveer dezelfde opties die je zou nemen op de Audi en je zal zien dat die prijzen geen 100en euros uit elkaar liggen, hoor.

                  Comment




                  • Comment


                    • Gedurfd !

                      Comment


                      • Net a4tje. Een kennis Izzy?
                        Gisteren nog achter een witte break gereden. Wat zijn die bakken flink groter geworden dan de vorige A4 modellen.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten


                          heel knappe velgen, welk type velg is dit zijn dit rs4 of R8 velgen

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten



                            Die is knap jong, zelfs met die kleur !
                            In mijn ogen de mooiste avant tot nogtoe !
                            Sintruin till I die

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten

                              ik dacht bijna dat deze een s4 was...

                              Comment


                              • Ik vind hem lelijk, de velgen zijn er echt over ... over hoe een klassewagen een johnnybak kan worden. Just my 2 cents ...

                                Comment


                                • Enkel nog korte nummerplaathouder achteraan en Europees formaat vooraan. En ik ben niet 100% fan van de velgen (door dat zwart er in), maar voor de rest is het echt top. Gedurfd kleur, S line exterieur, ..

                                  Comment


                                  • Tja, smaak kan je niet kopen met geld, hé...

                                    Comment


                                    • ik vind 't te johnny (spiegels, velgen toch wel te groot) en 't kan aan de foto liggen maar 't kleur komt nogal flets over..

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Markvdj Bekijk Berichten
                                        Dat is helemaal waar. Een leaseprijs is in de eerste plaats gebaseerd op de afschrijving van het voertuig over de periode van het contract. Daarbij komen dan de bedragen BIV, verzekering en wegentaks telkens gedeeld door het aantal maanden van het contract. Aangezien deze laatsten voor een zwaardere motor aanzienlijk hoger zijn dan voor pakweg een 2-liter, dan weet je meteen waarom een 2-liter de meest voorkomende motorisatie is in België. Daar komt dan nog bij dat op de occasiemarkt in België een dieselmotor meer waard is dan een benzinemotor en voila, daar heb je de verklaring van de vele 2.0TDI's die hier rond rijden als bedrijfswagen.

                                        Je mag stellen dat een Audi dieselwagen met een 2.0 motorisatie momenteel de beste wederverkoopwaarde heeft tov de andere merken (ja, zelfs dan BMW en Mercedes). Dus mag je stellen dat ondanks de hogere absolute aankoopprijs, de leasingprijs redelijk te noemen is.

                                        Je kan de proef op de som nemen door bvb op de site van directlease er een Peugeot 407 of Citroen C5 uit te kiezen, deze in de mate van het mogelijke, uit te rusten met ongeveer dezelfde opties die je zou nemen op de Audi en je zal zien dat die prijzen geen 100en euros uit elkaar liggen, hoor.
                                        Volledig akkoord hoewel die 'aanzienlijk hogere taksen' toch wat moeten gerelativeerd worden nu de accijnscompenserende dieselbelasting afgeschaft is. Hierdoor is de jaarlijkse verkeersbelasting even hoog geworden voor een benzine als voor een diesel. Mijn 3 liter cabrio kost bijv. een 'aanvaardbare' 700 EUR, tegenover ca. 350 EUR voor een 2 liter, oftewel 30 EUR per maand (1 EUR/dag) meer om met een 3 liter te rijden. Ik heb de indruk dat dit vooral 'in het kopke' van de mensen zit en daardoor effectief zwaardere motoren een slechtere herverkoopwaarde hebben. Uiteraard zal hoger verbruik en hoger vermogen (waardoor meer verzekering) ook meespelen.

                                        Maar toch...ik blijf erbij.... there is no substitute for cubic inches!! ;-)
                                        1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                                        1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                                        1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

                                        1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

                                        Comment


                                        • Heeft hier iemand ondertussen al vernomen of de MT van de 2.0TDI dezelfde is als deze van de 2.7TDI ? Het chippen van een 2.0TDI met MT naar bvb 170pk en 380Nm wordt door zowat iedereen op verschillende fora afgeraden. De 2.7TDI met MT wordt echter fabriek af geleverd met 190pk en 400Nm. Als het om dezelfde MT gaat, waar zit em dan het verschil ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X