Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Papieren!!!

Ik moet toch even ventileren bij mensen die mij begrijpen...
    Na 3 maanden wachten staat mijn A4 avant 1.8tfsi te blinken op de parking van de garage en nu zijn mijn papieren om hem in te schrijven spoorloos omdat ne pipo van de garage ze verkeerd heeft opgestuurd!!! Manmanman. Had hem al week kunnen hebben...
    Dinsdag nieuwe papieren en dan kan alles aangevraagd worden, allez altijd met 2 woorden spreken, normaal gezien!
    BTW hij ziet er wel prachtig uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
      Nice, goed gevonden. Nu nog die voor A4 B8 met MMI High vinden en we zijn er . Maar met deze ben ik ook al iets, want heb momenteel een A4 avant model B7....maar is het nog de moeite...in juli is de nieuwe er
      In juni is onze nieuwe er, maar toch ook nog een vraagje over de B7, vermits ik op het net of in de handleiding er niks van vind:

Vanaf dat we eens in het buitenland geweest zijn, is het antenne-symbooltje naast de klok verdwenen (radiografisch gestuurde klok). Bij het terug in Belgie komen, is dat symbooltje nooit meer teruggekomen.
      Kan je dit terugzetten, of zou er iets kapot zijn?
      Bedankt voor tips.

Comment

• Op weekend geweest in de Ardennen.

Comment

• @Cyrano.ak:

KNAP! Knappe velgen voor de A4!
          Lavagrijs?

Comment

• Jep (meer info in mn topic natuurlijk zie sig)
            Echt heel tevreden van deze kleur. Zeker in combinatie met het niet-chromé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
              Jep (meer info in mn topic natuurlijk zie sig)
              Echt heel tevreden van deze kleur. Zeker in combinatie met het niet-chromé
              Zo hebben wij hem ook besteld, lavagrijs met zwarte raamomlijsting en zwarte dakrails.
              Wel de velgen van het lifestyle pack, wegens lease-budget beperkingen.
              Heb ondertussen je 'persoonlijk' topic ook al gevonden... ;-)

Comment

• Vraagske? Ik heb die 19'' velgen mee op mijn bestelling geplaatst ,maar ik was vandaag bij Donckers om mijn huidige auto

Comment

• Bij mijn bestelling heb ik die 19'' velgen besteld ,maar was vandaag bij Donckers om bij mijn huidige auto de winterbanden af te gooien en ging ff is kijken naar de velgen en zag daar audi rs4 velgen staan,precies identiek maar het waren toch replica's .En qua prijs scheelt het wel de helft bijna.,maar nu is mijn vraag :die replica's zijn de helft goedkoper maar waar zit dan het verschil? Kwaliteit ? gewicht ? want nu weet ik het ff nie meer zene ,want anders neem ik wel die replica's en gebruik dan maar die standaard 16'' voor in de winter. Iemand raad ?

Comment

• velgen donckers

Oorspronkelijk geplaatst door boumi80 Bekijk Berichten
                    Bij mijn bestelling heb ik die 19'' velgen besteld ,maar was vandaag bij Donckers om bij mijn huidige auto de winterbanden af te gooien en ging ff is kijken naar de velgen en zag daar audi rs4 velgen staan,precies identiek maar het waren toch replica's .En qua prijs scheelt het wel de helft bijna.,maar nu is mijn vraag :die replica's zijn de helft goedkoper maar waar zit dan het verschil? Kwaliteit ? gewicht ? want nu weet ik het ff nie meer zene ,want anders neem ik wel die replica's en gebruik dan maar die standaard 16'' voor in de winter. Iemand raad ?

Wat kosten die velgen dan wel bij donckers, a4 wordt geleverd binnen 2 weken en ben op op zoek naar een deftige handelaar om velgen te kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dommel Bekijk Berichten
                      Wat kosten die velgen dan wel bij donckers, a4 wordt geleverd binnen 2 weken en ben op op zoek naar een deftige handelaar om velgen te kopen.
                      Ik dacht een klein 1900 € voor een volledige set (velgen en banden)

Comment

• Eigenlijk de helft dan de originele...

Comment

• Vraagje

Goedenavond, Ik heb enkele weken geleden een Audi A4 avant besteld maar heb eigenlijk nog een vraag over de airco.

Ik heb de gewone monozone airco (standaard) genomen en niet de 3 zone airco.
                          Is dit volgens jullie een must om die toch te hebben?
                          Voor de licht- en regensensor moet ik het niet doen want die zit al in het lounge pakket.

Ik had ook de gewone 16" aero velg die in het Lifestyle Plus pakket genomen maar deze zou ik nog willen inruilen voor de 18" 5-spaak, die velg maakt de auto vind ik en de 19" zijn duur en minder comfortabel.

Trouwens, dit is de configuratie:

Audi A4 avant 2.0 tdi (6versnellingen) 136pk
                          Lifestyle Plus
                          Lounge
                          Audi Soundsystem
                          AMI
                          Antidiefstalmoeren
                          Dakrailing chroom
                          Getinte ruiten
                          Gsm pré
                          Hill Hold
                          Multifunctie sportstuur
                          Sportvering
                          Verchr vensteromlijsting
                          Xenon +
                          Zonder kentekens.

Zijn er belangrijke opties die ik vergeten ben?

Ik kijk in ieder geval uit naar de levering van de wagen, ongeveer in mei. Ben benieuwd ofdat ze op schema zitten met de bestellingen. ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DV83 Bekijk Berichten
                            Goedenavond, Ik heb enkele weken geleden een Audi A4 avant besteld maar heb eigenlijk nog een vraag over de airco.

Voor de licht- en regensensor moet ik het niet doen want die zit al in het lounge pakket.

Ik had ook de gewone 16" aero velg die in het Lifestyle Plus pakket genomen maar deze zou ik nog willen inruilen voor de 18" 5-spaak, die velg maakt de auto vind ik en de 19" zijn duur en minder comfortabel.

Lifestyle Plus
                            Lounge
                            Audi Soundsystem
                            AMI
                            Antidiefstalmoeren
                            Dakrailing chroom
                            Getinte ruiten
                            Gsm pré
                            Hill Hold
                            Multifunctie sportstuur
                            Sportvering
                            Verchr vensteromlijsting
                            Xenon +
                            Zonder kentekens.

Ik kijk in ieder geval uit naar de levering van de wagen, ongeveer in mei. Ben benieuwd ofdat ze op schema zitten met de bestellingen. ^^
                            Mooie configuratie! Ik zou er enkel nog de sportzetels bijnemen en dan het liefst in combinatie met alcantara/leder.

Comment

Lifestyle Plus
                              Lounge
                              Audi Soundsystem
                              AMI
                              Antidiefstalmoeren
                              Dakrailing chroom
                              Getinte ruiten
                              Gsm pré
                              Hill Hold
                              Multifunctie sportstuur
                              Sportvering
                              Verchr vensteromlijsting
                              Xenon +
                              Zonder kentekens.

Mooie configuratie!
                              Ik had op m'n B7 (vorig model A4) dual-zone airco (dus 'gescheiden' airco links/rechts vooraan) en heb nu op m'n B8 de standaard mono-zone airco. Er is nog geen seconde gepasseerd dat ik ook maar even dacht: tejdu had ik toch maar 3-zone airco gekozen.... de dual-zone airco die men vroeger had op de A4 heb ik dus ook nog geen enkele keer gemist.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                                Mooie configuratie! Ik zou er enkel nog de sportzetels bijnemen en dan het liefst in combinatie met alcantara/leder.
                                Heb ik ook over nagedacht maar ik vond de prijs al wel in orde zo. Je kan er blijven aan sleutelen maar ergens moet je stoppen met er maar opties bij te nemen denk ik.
                                Nu zal het interieur milano leder zwart zijn, ook buitenkant phantoom zwart en dan met die getinte ruiten..
                                Ik heb het alcantara ook bekeken, 't is ook wel héél mooi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                  Mooie configuratie!
                                  Ik had op m'n B7 (vorig model A4) dual-zone airco (dus 'gescheiden' airco links/rechts vooraan) en heb nu op m'n B8 de standaard mono-zone airco. Er is nog geen seconde gepasseerd dat ik ook maar even dacht: tejdu had ik toch maar 3-zone airco gekozen.... de dual-zone airco die men vroeger had op de A4 heb ik dus ook nog geen enkele keer gemist.
                                  Wel dat gevoel heb ik ook. Ik heb nu een Golf V met dual zone airco en tbh, ik zet links en rechts altijd op dezelfde temperatuur!

Comment

Wel dat gevoel heb ik ook. Ik heb nu een Golf V met dual zone airco en tbh, ik zet links en rechts altijd op dezelfde temperatuur!
                                    t'is meer een design feature hé, 2 draaiknoppen met de temp erop en anders verschijnt het op de MMI

Comment

• hallo iedereen,

Een vriend van mij heeft een A4 Avant multitronic 2.0TDI 136 en is gewoon weg van die automaat,
                                      maar hij heeft maar één probleempje.
                                      Bij het achteruitrijden en dan direct in drive te schakelen zonder echt stil te staan (en zelf wanneer hij stilstaat) slaat de motor steeds af.
                                      het is net alsof de koppeling direct volledig dicht gaat.
                                      Zelf na update van programma in garage is probleen nog niet volledig van de baan
                                      Is er hier iemand die hetzelfde probleem kent

groeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cdpcdp Bekijk Berichten
                                        hallo iedereen,

Een vriend van mij heeft een A4 Avant multitronic 2.0TDI 136 en is gewoon weg van die automaat,
                                        maar hij heeft maar één probleempje.
                                        Bij het achteruitrijden en dan direct in drive te schakelen zonder echt stil te staan (en zelf wanneer hij stilstaat) slaat de motor steeds af.
                                        het is net alsof de koppeling direct volledig dicht gaat.
                                        Zelf na update van programma in garage is probleen nog niet volledig van de baan
                                        Is er hier iemand die hetzelfde probleem kent

groeten
                                        Dat is inderdaad een gekend probleem. Maar ik dacht dat het opgelost was na de update
                                        Ik vrees dat hij het toch via de garage zal moeten oplossen hoor, wij kunnen daar niet veel aan doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                          Dat is inderdaad een gekend probleem. Maar ik dacht dat het opgelost was na de update
                                          Ik vrees dat hij het toch via de garage zal moeten oplossen hoor, wij kunnen daar niet veel aan doen
                                          zal het doorgeven dat hij nog eens moet langsgaan bij zijn dealer

Comment

Working...
                                          X