Oorspronkelijk geplaatst door DV83
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DV83 Bekijk BerichtenGoedenavond, Ik heb enkele weken geleden een Audi A4 avant besteld maar heb eigenlijk nog een vraag over de airco.
Ik heb de gewone monozone airco (standaard) genomen en niet de 3 zone airco.
Is dit volgens jullie een must om die toch te hebben?
Voor de licht- en regensensor moet ik het niet doen want die zit al in het lounge pakket.
Ik had ook de gewone 16" aero velg die in het Lifestyle Plus pakket genomen maar deze zou ik nog willen inruilen voor de 18" 5-spaak, die velg maakt de auto vind ik en de 19" zijn duur en minder comfortabel.
Trouwens, dit is de configuratie:
Audi A4 avant 2.0 tdi (6versnellingen) 136pk
Lifestyle Plus
Lounge
Audi Soundsystem
AMI
Antidiefstalmoeren
Dakrailing chroom
Getinte ruiten
Gsm pré
Hill Hold
Multifunctie sportstuur
Sportvering
Verchr vensteromlijsting
Xenon +
Zonder kentekens.
Zijn er belangrijke opties die ik vergeten ben?
Ik kijk in ieder geval uit naar de levering van de wagen, ongeveer in mei. Ben benieuwd ofdat ze op schema zitten met de bestellingen. ^^
mooie configuratie, levering mei is redelijk rap, ik heb mijne A3 begin feb besteld en levering zou juni zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door andy1980 Bekijk Berichtenmooie configuratie, levering mei is redelijk rap, ik heb mijne A3 begin feb besteld en levering zou juni zijn
Comment
-
Hetzelfde hier. Besteld midden februari, levering voorzien voor begin juni.
Een 3-tal weken geleden stond hij volgens de dealer nog gepland op productieweek 21.
Dat zou dus net voor de modelwissel zijn.
Hopelijk loopt hun productie nog wat achterstand op zodat er mss het nieuwe MMI inzit. :-)
Comment
-
Wel, de communicatie met de dealer verloopt uitsluitend via telefoon.
Ik weet dus niet of hij echt op zijn computerscherm aan het kijken is zoals hij beweert, wanneer hij mij die productieweek meedeeld. Ik ga daar één van de dagen ne keer binnenspringen om een update te vragen en kijken hoe hij dan reageert.
Nu heb ik wel een A4 Avant 2.0TDI Multitronic besteld. Deze worden volgens mij niet in dezelfde fabriek gebouwd als de A3. Mss zit hem daar het verschil in communicatie naar buiten toe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door andy1980 Bekijk Berichtenmooie configuratie, levering mei is redelijk rap, ik heb mijne A3 begin feb besteld en levering zou juni zijn
Nu bestellen en al in mei geleverd, da's niet slecht. Ik heb besteld eind januari en levering ook pas voorzien in mei...?1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door andy1980 Bekijk Berichtengij weet tenminste uw produktieweek al, ik heb er 2 weken geleden achter gevraagd en het was nog te vroeg om produktieweek te zien zeiden ze mij
Mijn auto wordt/is dus deze week gebouwd
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door andy1980 Bekijk Berichtenwerkt uw pa niet bij audi, zoja zitten ze wa op schema
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door andy1980 Bekijk BerichtenA3 sportback wordT in vorst gemaakt toch of vergis ik mij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door andy1980 Bekijk BerichtenA3 sportback wordt in vorst gemaakt toch of vergis ik mij?
gelukkig zit er een leraar op het forum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zipo Bekijk BerichtenWeet er iemand of ze aan de mijne al begonnen zijn ?
Besteld op 31 jan en levering voorzien eind april
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zipo Bekijk BerichtenWeet er iemand of ze aan de mijne al begonnen zijn ?
Besteld op 31 jan en levering voorzien eind april
Wow, net onderstaande in mailbox ontvangen
Zijn er aan begonnen in Ingelstadt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zipo Bekijk BerichtenWow, net onderstaande in mailbox ontvangen
Zijn er aan begonnen in Ingelstadt
http://www.youtube.com/watch?v=YeQ_M2NLI4I
Sebiet eens onder de motorkap kijken of dat blondje (@ 1m30s) die vijzen wel deftig vast gedraaid heeft.
Comment
Comment