Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DV83 Bekijk Berichten
    Goedenavond, Ik heb enkele weken geleden een Audi A4 avant besteld maar heb eigenlijk nog een vraag over de airco.

Ik heb de gewone monozone airco (standaard) genomen en niet de 3 zone airco.
    Is dit volgens jullie een must om die toch te hebben?
    Voor de licht- en regensensor moet ik het niet doen want die zit al in het lounge pakket.

Ik had ook de gewone 16" aero velg die in het Lifestyle Plus pakket genomen maar deze zou ik nog willen inruilen voor de 18" 5-spaak, die velg maakt de auto vind ik en de 19" zijn duur en minder comfortabel.

Trouwens, dit is de configuratie:

Audi A4 avant 2.0 tdi (6versnellingen) 136pk
    Lifestyle Plus
    Lounge
    Audi Soundsystem
    AMI
    Antidiefstalmoeren
    Dakrailing chroom
    Getinte ruiten
    Gsm pré
    Hill Hold
    Multifunctie sportstuur
    Sportvering
    Verchr vensteromlijsting
    Xenon +
    Zonder kentekens.

Zijn er belangrijke opties die ik vergeten ben?

Ik kijk in ieder geval uit naar de levering van de wagen, ongeveer in mei. Ben benieuwd ofdat ze op schema zitten met de bestellingen. ^^
    Voor mij persoonlijk vond ik de koffermodule wel interessant, dus die heb ik er ook bij genomen en de GPS natuurlijk. Oja, en ook de sportzetels...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DV83 Bekijk Berichten
      Goedenavond, Ik heb enkele weken geleden een Audi A4 avant besteld maar heb eigenlijk nog een vraag over de airco.

Ik heb de gewone monozone airco (standaard) genomen en niet de 3 zone airco.
      Is dit volgens jullie een must om die toch te hebben?
      Voor de licht- en regensensor moet ik het niet doen want die zit al in het lounge pakket.

Ik had ook de gewone 16" aero velg die in het Lifestyle Plus pakket genomen maar deze zou ik nog willen inruilen voor de 18" 5-spaak, die velg maakt de auto vind ik en de 19" zijn duur en minder comfortabel.

Trouwens, dit is de configuratie:

Audi A4 avant 2.0 tdi (6versnellingen) 136pk
      Lifestyle Plus
      Lounge
      Audi Soundsystem
      AMI
      Antidiefstalmoeren
      Dakrailing chroom
      Getinte ruiten
      Gsm pré
      Hill Hold
      Multifunctie sportstuur
      Sportvering
      Verchr vensteromlijsting
      Xenon +
      Zonder kentekens.

Zijn er belangrijke opties die ik vergeten ben?

Ik kijk in ieder geval uit naar de levering van de wagen, ongeveer in mei. Ben benieuwd ofdat ze op schema zitten met de bestellingen. ^^

mooie configuratie, levering mei is redelijk rap, ik heb mijne A3 begin feb besteld en levering zou juni zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door andy1980 Bekijk Berichten
        mooie configuratie, levering mei is redelijk rap, ik heb mijne A3 begin feb besteld en levering zou juni zijn
        Idem dito voor mij: besteld in feb, levering in juni

Comment

• Hetzelfde hier. Besteld midden februari, levering voorzien voor begin juni.
          Een 3-tal weken geleden stond hij volgens de dealer nog gepland op productieweek 21.
          Dat zou dus net voor de modelwissel zijn.
          Hopelijk loopt hun productie nog wat achterstand op zodat er mss het nieuwe MMI inzit. :-)

Comment

• gij weet tenminste uw produktieweek al, ik heb er 2 weken geleden achter gevraagd en het was nog te vroeg om produktieweek te zien zeiden ze mij

Comment

• Wel, de communicatie met de dealer verloopt uitsluitend via telefoon.
              Ik weet dus niet of hij echt op zijn computerscherm aan het kijken is zoals hij beweert, wanneer hij mij die productieweek meedeeld. Ik ga daar één van de dagen ne keer binnenspringen om een update te vragen en kijken hoe hij dan reageert.
              Nu heb ik wel een A4 Avant 2.0TDI Multitronic besteld. Deze worden volgens mij niet in dezelfde fabriek gebouwd als de A3. Mss zit hem daar het verschil in communicatie naar buiten toe?

Comment

• ja da zou kunnen natuurlijk

Comment

Inderdaad mooie configuratie, vrij gelijkaardig aan de mijne ;-)

Nu bestellen en al in mei geleverd, da's niet slecht. Ik heb besteld eind januari en levering ook pas voorzien in mei...?
                  1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                  1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                  1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                  http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• ik snap die leveringstijden niet, ik ging bij audi gent en daar zeiden ze levering april en week later bestelde ik mijne A3 in maldegem en die zeiden levering juni. Dus vraag mij af waar het verschil zit

Comment

gij weet tenminste uw produktieweek al, ik heb er 2 weken geleden achter gevraagd en het was nog te vroeg om produktieweek te zien zeiden ze mij
                      Die productieweek geven ze bij bestelling al direct op in Nederland, ze loggen dan in op een systeem van de fabriek of importeur. Deze moet nog wel bevestigd worden, bij mij was bij bestelling in week 6 geplande productieweek 11 (dus 5 weken later) na een dag of 5 is de definitieve planning bekeken en toen stond ie op week 12, 1 week later dus.
                      Mijn auto wordt/is dus deze week gebouwd

Comment

Dan zijn ze er op vooruit gegaan, de mijne was besteld in februari 2008, en stond gepland voor september

Comment

• werkt uw pa niet bij audi, zoja zitten ze wa op schema

Comment

werkt uw pa niet bij audi, zoja zitten ze wa op schema
                            Goei vraag Ik heb hem niets horen zeggen van vertragingen ofzo. Maar dat is in Vorst, ik weet niet waar de uwe gemaakt gaat worden

Comment

• A3 sportback wordt in vorst gemaakt toch of vergis ik mij?

gelukkig zit er een leraar op het forum
                              Last edited by ; 20/03/2009, 11:26.

Comment

A3 sportback wordT in vorst gemaakt toch of vergis ik mij?
                                (kuch)

Comment

A3 sportback wordt in vorst gemaakt toch of vergis ik mij?

gelukkig zit er een leraar op het forum
                                  In Vorst en Ingolstadt. De meeste A3's in Ingolstadt trouwens. De mijne is ook in Ingolstadt gemaakt.

Comment

• Weet er iemand of ze aan de mijne al begonnen zijn ?
                                    Besteld op 31 jan en levering voorzien eind april

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zipo Bekijk Berichten
                                      Weet er iemand of ze aan de mijne al begonnen zijn ?
                                      Ik heb besteld op 14 februari, productie in week 19 ( begin mei) levering week 21. Maw twee weken verschil... lastig he zo lang wachten pfff

Comment

Weet er iemand of ze aan de mijne al begonnen zijn ?

Wow, net onderstaande in mailbox ontvangen
                                        Zijn er aan begonnen in Ingelstadt

Comment

Wow, net onderstaande in mailbox ontvangen
                                          Zijn er aan begonnen in Ingelstadt

http://www.youtube.com/watch?v=YeQ_M2NLI4I
                                          heh... als ge een beetje uw gerief hebt dan is dat toch 2 keer niks zo'n auto in elkaar schroeven.
                                          Sebiet eens onder de motorkap kijken of dat blondje (@ 1m30s) die vijzen wel deftig vast gedraaid heeft.

Comment

Working...
                                          X