Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Even een opmerking van mijn kant ter info voor geïnteresseerden, ik heb sinds vorige week vrijdag mijn A4 Avant 2.0TDI 170PK en ben er erg blij mee (plmn 850 km gereden).
    Nu is het zo dat ik de originele Radio Chorus heb, die volgens de gegevens 4 speakers zou moeten hebben. Dit is bij mij niet het geval zowel voor als achter zitten er speakers onder in de deur, achter ook bovenin de deur tweeters en voor op het dashboard zitten ook tweeters.
    Dus 8 speakers ipv 4.
    Het geluid is voor een standaard systeem ook erg goed moet ik eerlijk zeggen het valt me echt niet tegen.

Comment

• Het geluid in de audi's is sowieso erg goed. Ik heb zelf een Audi Sound System (dus niet de B&O) en dit is fenomenaal! Met goede CD's of MP3's op Top-kwaliteit waan je jezelf gewoon in een concertzaal.

Comment

• Vraagje ivm. controleren oliepeil.
        In het boekje staat dat je dit kan controleren via de MMI, maar ik heb het nergens gevonden :s
        Extra optie dat je moest nemen of hoe kan je dit wel zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
          Vraagje ivm. controleren oliepeil.
          In het boekje staat dat je dit kan controleren via de MMI, maar ik heb het nergens gevonden :s
          Extra optie dat je moest nemen of hoe kan je dit wel zien?
          Bij de A5 is het een (hack) via vagcom, mss bij de A4 ook voor bepaalde modellen?

Comment

• kleur zwart milano

Wagen geleverd gekregen, en zwart milano leder sportstoel neigt toch meer naar het donkergrijs, iemand dezelfde ervaring of is dit normaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
              Bij de A5 is het een (hack) via vagcom, mss bij de A4 ook voor bepaalde modellen?
              Het knopje "CAR" op je middenconsole en dan naar beneden scrollen.
              p.s. het werkt alleen als je stilstaat!

Comment

• ^^ had ik al getest, maar er staat nergens Oil in de lijst

Comment

• Gemeten met contact op ?

Comment

• Geen slecht voorstel
                    Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                    oef.. kunnen we dan meteen ook de berline & avant topics hier samenhouden please? Bij de andere merken is er daar meestal ook geen apart topic voor nodig...
                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Working...
                    X