Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
    Begin augustus is er een Corrado/Scirocco treffen in Herselt, gezien op scirocco-club.nl

Voor de liefhebbers:

Denk wel dat ik de zaterdag eens ga passeren met de Scirocco (nog ni zeker, de plannen noges overlopen met die van ons ), zijn er nog kandidaten?
    Kan zijn dat ik misschien ook eens langs ga gaan daar. Hangt wel af van hoe het weer is natuurlijk.

@ xxxracexxx: Ik zie dat je van Merksem bent. Ik ben van Brasschaat. We kunnen evt samen naar ginder bollen
    sigpic
    Oldie: Ford Cortina DeLuxe 1967
    Daily: Fiat 500S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scirocco89 Bekijk Berichten
      Kan zijn dat ik misschien ook eens langs ga gaan daar. Hangt wel af van hoe het weer is natuurlijk.

@ xxxracexxx: Ik zie dat je van Merksem bent. Ik ben van Brasschaat. We kunnen evt samen naar ginder bollen

Kunnen we doen
      Ik ga ook enkel maar als het deftig weer is hoor, in de regen kan je er toch niveel aanvangen...
      Als het doorgaat zal ik ervoor nog wel een PM sturen om af te spreken. Er zijn nog Scirocco"s in de geburen,mss dat die ook mee willen rijden.

Comment

Kunnen we doen
        Ik ga ook enkel maar als het deftig weer is hoor, in de regen kan je er toch niveel aanvangen...
        Als het doorgaat zal ik ervoor nog wel een PM sturen om af te spreken. Er zijn nog Scirocco"s in de geburen,mss dat die ook mee willen rijden.
        das goed. Ik heb me ondertussen al ingeschreven voor die meeting. Heb erbij gezet da ik enkel kom als het mooi weer is. In ieder geval sta hij er klaar voor om ernaartoe te gaan... Vandaag weer een 8tal uren in de weer geweest met waxen... pfft Maar het resultaat is er:

zijn er nog scirocco's in de buurt? nou die kom ik nooit tegen als ik eens met mijn rocco ga rijden
        sigpic

Comment

• In Ekeren staat er nog een mat zwarte (oud model) en hier in Merksem rijden er al zeker 3 witte rond van het nieuwe model

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stella3000 Bekijk Berichten
            Heb net hetzelfde voor met de mijne en heb ook de DSG... Ik was ook van plan om eens langs te gaan bij mijn garage... Ben jij er ondertussen al geraakt en is er een oplossing voor?
            Is vanzelf weer weggegaan dus dealer raadplegen was niet nodig.
            2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
            2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
            2014 Opel Astra OPC
            2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• mijn wagen sinds april 2009

Comment

• Kwanta Costa, koenty ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janjansen Bekijk Berichten
                  Kwanta Costa, koenty ?
                  ik heb 35.000 euro betaald
                  Last edited by ; 12/09/2010, 19:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenty Bekijk Berichten
                    mijn wagen sinds april 2009
                    amai die is toch veeel te laag.
                    Ook weer zo'n 'VW-liefhebber" die zich schaamt om met een VW te rijden?
                    sigpic

Comment

• airride ftw!

ik vind hem knap!

Comment

De velg zelf is ook niet mijn smaak, maar... Wat is dat voor onzin wat je daar zegt.

Comment

amai die is toch veeel te laag.
                          Te laag, de velg vind ik ook niet mooi (past ook niet bij het design van de wagen), en idd, het logo wegmoffelen is al even erg als het met een gigantische sticker op de achterruit plakken. Maar voor de rest een knappe wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                            De velg zelf is ook niet mijn smaak, maar... Wat is dat voor onzin wat je daar zegt.
                            Het logo is uit de grill ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Het logo is uit de grill ..
                              heeft nooit een logo in de grill gestaan logo stond in de motorkap
                              de origenele grill is zo een honinggraat grill
                              en nu heb ik de lijnen gewoon doorgetrokken van de pinkers zoals de type r van scirocco die dit zo standard heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenty Bekijk Berichten
                                mijn wagen sinds april 2009
                                waarom ....

Comment

• omdat smaken verschillen

Comment

• Knappe Scirocco! Al enkele keren irl gezien, knap!
                                    1982 BMW E28 528i
                                    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Ik vind persoonlijk deze velgen geen afbreuk doen aan de wagen! Enkel ging ik geen blinkende, maar gewoon zilveren gekozen hebben, dit is echter personlijke smaak.
                                      De hoogte doet die 'brede heupen' van de wagen nog mooier uitkomen
                                      Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                                      Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                                      Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                                      Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• De Scirocco eigenaars van dit forum al een recall notificatie gehad?
                                        Derstrak bericht gekregen van garage Rietje dat ik de wagen moet binnenbrengen voor een software-update 24s4.

Comment

De Scirocco eigenaars van dit forum al een recall notificatie gehad?
                                          Derstrak bericht gekregen van garage Rietje dat ik de wagen moet binnenbrengen voor een software-update 24s4.
                                          nog niet gehad... denk ook niet dat ik die ga krijgen na 21 jaar. Veel software zit er niet in
                                          sigpic

Comment

Working...
                                          X