Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In mijn nieuwe (van 2012) Scirocco lukt het me niet om daglichten in te schakelen. Via de weg: pinker omhoog en naar u trekken heb ik het geprobeerd zonder resultaat. Dan zou het ook bij licht en zicht instellingen moeten staan. Helaas, geen optie om daglichten in te schakelen. Nu wacht ik nog op antwoord van de garage, maar ik vraag het hier ook eens.

Op automatisch staan de standlichten (onderaan) en gewone lichten altijd aan. Op 0 blijven deze ook branden, wat niet normaal is.
    Iemand oplossing?

Comment

• Ik heb eigenlijk exact hetzelfde voor. Stel me er niet echt vragen bij...

Comment

• Met garage gebeld:
        Je zou je pinker omhoog moeten duwen en dan naar je toe (faren aan). Dan contact 3sec. opzetten en terug uitzetten. Daarna zouden de daglichten geactiveerd moeten zijn.

Bij mij werkt het niet nog steeds niet --> afspraak bij garage

Dat mijn lichten niet uitgaan op '0' stand snap ik ook niet goed

Comment

• Hoi, is er al een datum betreffende het einde van de productie van het huidige scirocco model? Dit om te weten hoeveel tijd ik nog heb om me er 1 te bestellen (volgens sommige geruchten die ik op internet gevonden heb zou 2013 het laatst productiejaar zijn, klopt dit?)

Wat de lichten betreft van bovenstaande: het volledig uitschakelen van de lichten zou blijkbaar niet mogelijk zijn. Ik ben met dezelfde vraag voor mijn huidige golf plus uit 2009 en de golf 6 van mijn peter naar een erkend dealer gegaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door denludo1990 Bekijk Berichten
            Hoi, is er al een datum betreffende het einde van de productie van het huidige scirocco model? Dit om te weten hoeveel tijd ik nog heb om me er 1 te bestellen (volgens sommige geruchten die ik op internet gevonden heb zou 2013 het laatst productiejaar zijn, klopt dit?)

Wat de lichten betreft van bovenstaande: het volledig uitschakelen van de lichten zou blijkbaar niet mogelijk zijn. Ik ben met dezelfde vraag voor mijn huidige golf plus uit 2009 en de golf 6 van mijn peter naar een erkend dealer gegaan.
            Daarom noemen ze dat geruchten hé. De Scirocco zal in 2013 niet meer worden aangeboden in Nederland maar de productie loopt gewoon door. Wsl komt er in 2013 een facelift.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Daarom noemen ze dat geruchten hé. De Scirocco zal in 2013 niet meer worden aangeboden in Nederland maar de productie loopt gewoon door. Wsl komt er in 2013 een facelift.
              ik denk dat oktober de laatste maand is in nederland om er ene te bestellen. Facelift word eind 2013 maar voorgesteld.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                  ik denk dat oktober de laatste maand is in nederland om er ene te bestellen. Facelift word eind 2013 maar voorgesteld.
                  De mijne is ondertussen al besteld, als alles goed loopt mag ik hem binnen een kleine 2 weekjes afhalen.

Comment

De mijne is ondertussen al besteld, als alles goed loopt mag ik hem binnen een kleine 2 weekjes afhalen.
                    Waarschijnlijk een stockwagen die moet overgebracht worden of niet.
                    Anders worden ze wel heel snel gemaakt.
                    Nog effe wachten voor je kan genieten.
                    Welke motorisatie heb je genomen?
                    den borre

Int3x0r

Comment

Waarschijnlijk een stockwagen die moet overgebracht worden of niet.
                      Anders worden ze wel heel snel gemaakt.
                      Nog effe wachten voor je kan genieten.
                      Welke motorisatie heb je genomen?
                      geen stockwagen, heb hem rond 20 september al besteld. Ik heb lang getwijfeld tussen de 160 of 122 pk, maar heb na aanraden van de verkoper dan toch maar gekozen voor de 122pk. Dat zal toch al wat sneller vooruit gaan dan mijn golf plus met 80pk. en voor het niet gespendeerde geld dan maar de zwarte lugano velgen als optie gekozen

Comment

geen stockwagen, heb hem rond 20 september al besteld. Ik heb lang getwijfeld tussen de 160 of 122 pk, maar heb na aanraden van de verkoper dan toch maar gekozen voor de 122pk. Dat zal toch al wat sneller vooruit gaan dan mijn golf plus met 80pk. en voor het niet gespendeerde geld dan maar de zwarte lugano velgen als optie gekozen
                        Alles gaat sneller dan een Golf Plus met 80 pk.
                        Onze Golf plus 1.4 is sinds deze zomer ook verkocht.
                        Zeer degelijke wagen maar met deze motor niet voorruit te branden, en zuinig was hij ook al niet.
                        den borre

Int3x0r

Comment

• Winterbanden zijn gearriveerd .

Zal er niet bepaald sexy uitzien, maar in de winter staat ie toch meer vuil dan iets anders .

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Comment

• Comment

• Ik weet niet of het hier al aan bod is gekomen maar weet er iemand waarom de voetverlichting soms blijft branden en wat je er kan aan doen.
                                den borre

Int3x0r

Comment

Ik weet niet of het hier al aan bod is gekomen maar weet er iemand waarom de voetverlichting soms blijft branden en wat je er kan aan doen.
                                  Gewoon de lampjes demonteren. Die dingen dienen toch tot niets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                                    Gewoon de lampjes demonteren. Die dingen dienen toch tot niets.
                                    Ik kan natuurlijk ook gewoon in de klare rijden dan zie ik het ook niet.
                                    den borre

Int3x0r

Comment

Ik kan natuurlijk ook gewoon in de klare rijden dan zie ik het ook niet.
                                      Laat het herprogrammeren via VAGCOM?

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Als je een boordcomputer 'plus' op je Scirocco denk ik dat je het ook via de instellingen kan regelen.

Comment

Working...
                                        X