Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MarcL Bekijk Berichten
    Ik zie wel dat bij de Audi A3 het 1.4 TFSI motoren zijn en die wat in de Scirocco steekt is een 1.4 TSI.
    Wat is het verschil tussen een TSI en een TFSI?
    Moesten het dezelfde motoren zijn in de audi en Scirocco, dan gaat het helemaal uit de hand lopen denk ik als de Golf VI verkrijgbaar is, want die gebruikt ook die motoren.
    Want de produktieweek van sommige audi A3's was verlengt met 20 weken doordat ze niet kunnen volgen met die motoren.
    Geen verschil tussen 1.4 TSI en 1.4 TFSI. Audi en VW gebruiken gewoon een andere naam voor dezelfde technologie. Zelfde motoren dus (maar wel beschikbaar in verschillende vermogenversies uiteraard).

Comment

• 'k Verwacht geen topfoto's ze, maar als ge nen auto gelijk ne Scirocco koopt (hippe auto voor jonge mensen) zou je die toch niet mogen combineren met 't saaiste kleur voor nen auto...

Comment

• Bron: www.autoweek.nl

'k Vind de kleur er niet echt toe doen, ie is sowieso een superknappe auto! Ook leuk is dat er standaard leuke (17 duims?) velgen opzitten.
        freude am fahren

Comment

• Op de laatste foto zie je op de kofferdeksel iets in het wit geschreven staan, net boven de naam Scirocco.
          Is dit misschien weer een sticker van een bepaalde serie die ze uitbrengen?
          Dan gaat die sticker er bij mij snel vanaf zijn.

Comment

• Ik heb er zopas ééntje samengesteld naar mijn zin, met realistische opties wel te verstaan , en ik kom op een prijs van ongeveer 31 000 euro excl korting.

* CRTDI 2.0 140 PK
            * DSG - 6
            * Aluvelgen Interlagos R18
            * Elektrisch panoramisch dak
            * Snelheidsregelaar
            * Pack Audio (Climatronic, lederen multifunctioneel stuur, acoustic parking system achteraan, radio rcd 510)
            * Licht en zichtmodule (lichtsensor, coming/leaving home functie, regensensor, binnenspiegel met automatische dag/nacht functie, verlichting voetruimte)
            * Geborsteld alu inlegplaatjes
            * Sportzetels met easy entry
            * Schakelpookknop en handremgreep in leder
            * Centrale armsteun vooraan
            * Mistlichten vooraan
            * Buitenspiegelbehuizing, deurhandgrepen, radiatorrooster in koetswerkkleur
            * Sportonderstel
            * Elektrisch verstelbare en verwarmde buitenspiegels
            * Boordcomputer PLUS
            * Elektromechanische en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging
            * ABS - EDS - ASR - ESP
            * Elektronisch antidiefstalsysteem
            * ...
            Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Ik heb de optie "Multifunctioneel stuur" erbij genomen, en de radio die standard in de scirocco zit is de RCD310.
              Maar werken die functie op het stuur wel met dit model radio?
              Of werkt dit alleen met de RCD510?
              Bij de optie lijst stond nergens iets bij dat het alleen met een bepaald type radio werkt.
              Moest de combinatie niet gaan (Multifunctioneel stuur+RCD310), dan zullen ze me wel iets laten weten zeker?

Comment

Op de laatste foto zie je op de kofferdeksel iets in het wit geschreven staan, net boven de naam Scirocco.
                Is dit misschien weer een sticker van een bepaalde serie die ze uitbrengen?
                Dan gaat die sticker er bij mij snel vanaf zijn.
                Dat lijkt me gewoon de reflectie op het koetswerk van een lichtreclame die zich in die garage bevindt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver Bekijk Berichten
                  Dat lijkt me gewoon de reflectie op het koetswerk van een lichtreclame die zich in die garage bevindt.
                  Nu je het zegt.Zo had ik het nog niet bekeken.
                  Het zal inderdaad wel een reflectie zijn van lichtreclame.

Comment

Ik heb de optie "Multifunctioneel stuur" erbij genomen, en de radio die standard in de scirocco zit is de RCD310.
                    Maar werken die functie op het stuur wel met dit model radio?
                    Of werkt dit alleen met de RCD510?
                    Bij de optie lijst stond nergens iets bij dat het alleen met een bepaald type radio werkt.
                    Moest de combinatie niet gaan (Multifunctioneel stuur+RCD310), dan zullen ze me wel iets laten weten zeker?
                    Werkt gewoon met die radio hoor Het kan wel zijn dat er op uw stuur knopjes staan die niets doen, die bv. voorzien zijn voor telefoonvoorbereiding en dergelijke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Werkt gewoon met die radio hoor Het kan wel zijn dat er op uw stuur knopjes staan die niets doen, die bv. voorzien zijn voor telefoonvoorbereiding en dergelijke.
                      Ah, dan ben ik gerustgesteld dat het toch werkt met het stuur.
                      Nu heb ik misschien wat spijt dat ik de RCD510 niet heb gekozen.
                      Maar toen ik de auto ben gaan bestellen, heb ik niet echt stilgestaan bij de radio.En heb maar gezegd dat de standard radio voldoende voor me was.

Comment

Ah, dan ben ik gerustgesteld dat het toch werkt met het stuur.
                        Nu heb ik misschien wat spijt dat ik de RCD510 niet heb gekozen.
                        Maar toen ik de auto ben gaan bestellen, heb ik niet echt stilgestaan bij de radio.En heb maar gezegd dat de standard radio voldoende voor me was.
                        Je kan altijd eens nr de dealer bellen en vragen of het nog aangepast kan worden.

Comment

Nu je het zegt.Zo had ik het nog niet bekeken.
                          Het zal inderdaad wel een reflectie zijn van lichtreclame.
                          Met hoofdletters op het einde van ieder woord?

Comment

• Maar is al 2 weken geleden dat hij bestelt is.
                            En heb de verkoper toen al moeten lastig vallen, omdat ik eerst gekozen had voor de 122pk versie en nadien toch maar laten veranderen naar de 160pk versie.
                            Ben in ieder geval al tevreden dat het multifunctioeel stuur ook werkt met de standard radio.

Vandaag kreeg ik plots terug het magazine van d'ieteren in de bus.Heb dat jaren niet meer gekregen.
                            7 jaar geleden toen ik mijn Golf IV heb gekocht, kreeg ik dit magazine ook maandelijks een tijdje en daarna niet meer.
                            Is dit nu misschien omdat ze bij d'ieteren mijn bestelling van de scirocco hebben gezien dat ik het plots terug ontvang?
                            Last edited by ; 26/09/2008, 12:38.

Comment

• hoeveel korting krijg je ongeveer op de scirocco ???

Comment

• Donkergrijs

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Staat 'em goed.

Comment

• 'k vind hem niet slecht zo, maar zou toch een ander kleurtje kopen

Comment

• De Scirocco heeft een minder alledaags kleurtje nodig. Full black mag ook.

Comment

• Uitermate lelijk ding.

Comment

• geef mij de type 1 en 2 maar, die zijn veel karaktervoller

Comment

Working...
                                          X