Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door faithman Bekijk Berichten
    Mag ik dan vragen wat dat zoal kost dan? :-) die 2.0 TSI met die packs :-)

Je kan de scirocco van je dromen samenstellen op de site van VW :-)
    Ergens rechts staat car configurator, en kan je alles zelf bereken

Reken op je totaalprijs nog wat korting af (ik kreeg 6,5 procent, maar was wel tijdens salon) en je hebt je scirocco :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjerno Bekijk Berichten

Reken op je totaalprijs nog wat korting af (ik kreeg 6,5 procent, maar was wel tijdens salon) en je hebt je scirocco :-)
      Zo een Golf coupé is toch al snel enkele duizenden euro's duurder dan een vergelijkbare normale Golf blijkbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjerno Bekijk Berichten

En als je je best doet, krijg je zelfs nog meer procenten!
        Ook voor en na het salon.
        Succes dus!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scirocco26 Bekijk Berichten
          nice - 2.0 TSI
          word een dure grap

Dure grap valt nogal mee hoor. De eenmalige biv is vrij hoog, maar dat heb ik der wel voor over. Jaarlijkse belasting is zelfs minder dan mijn huidige wagen. De verzekering is wel een stukje duurder. In combinatie met het designpack kosten de interlagosvelgen trouwens een heel stuk minder.

Heb bericht gekregen van de invoerder dat ik hem begin juni zou moeten hebben. Dus toch iets later dan gepland. Nu loop de wachttijd serieus op doordat de vraag enorm zou zijn toegenomen.

Heeft er iemand trouwens een mooie foto van een scirocco in risingbleu?

Comment

• [
            Oorspronkelijk geplaatst door Keverdriver Bekijk Berichten
            Dure grap valt nogal mee hoor. De eenmalige biv is vrij hoog, maar dat heb ik der wel voor over. Jaarlijkse belasting is zelfs minder dan mijn huidige wagen. De verzekering is wel een stukje duurder. In combinatie met het designpack kosten de interlagosvelgen trouwens een heel stuk minder.

Heb bericht gekregen van de invoerder dat ik hem begin juni zou moeten hebben. Dus toch iets later dan gepland. Nu loop de wachttijd serieus op doordat de vraag enorm zou zijn toegenomen.

Heeft er iemand trouwens een mooie foto van een scirocco in risingbleu?
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hoi Keverdriver,

Wanneer werd je auto normaal volgens VW geleverd?
              Dus hoeveel weken extra wachten?
              Hoop dat je dat volhoudt!

Comment

• Ik ga toch een maand extra moeten wachten. Was voorzien begin mei, nu is het normaal begin juni. Als je een panoramisch dak besteld hebt, loopt de wachttijd wel enorm op. Die wachttijd gaat al bij al nog snel voorbij. Ik heb al langer moeten wachten...

Bedankt voor de foto. Heb je soms ook ene van dat schaduwblauw, die heb ik gelijk nog nooit in het echt gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keverdriver Bekijk Berichten
                  Ik ga toch een maand extra moeten wachten. Was voorzien begin mei, nu is het normaal begin juni. Als je een panoramisch dak besteld hebt, loopt de wachttijd wel enorm op. Die wachttijd gaat al bij al nog snel voorbij. Ik heb al langer moeten wachten...

Bedankt voor de foto. Heb je soms ook ene van dat schaduwblauw, die heb ik gelijk nog nooit in het echt gezien.
                  IK heb veel meer van foto's van dat risingblue.
                  Als je wil kan ik ze je op privé doorsturen.
                  Maar dat donker blauw is idd heel moeilijk te vinden. Zelf nog nooit gezien.
                  IK denk dat mijn garage zo'n Eos heeft in die kleur. Ook prachtige kleur.
                  Ik heb nog even op de Duitse fora gecontroleerd: diegenen die enkele weken geleden bestelden zouden hun Scirocco al hebben tussen april en juni.
                  En dat zelfs met probleemaccessoires als panodak.
                  Ik heb dat ook besteld en weet niet wanneer nu de auto komt.
                  Normaal is mijne vanaf morgen in productie.
                  Maar ik weet absoluut niks. Ook de garage niet. Nu zeggen ze pas week 19.
                  Ik begrijp dat dus niet, behalve dan natuurlijk dat de Duitsers eerst hun eigen volk helpen.
                  Hier moet je al wachten tot week 40 nu en langer. ( dus oktober)
                  Last edited by ; 22/02/2009, 17:34.

Comment

• Extra foto's mag je gerust doorsturen.
                    Het zal natuurlijk afwachten worden of hij wel degelijk in juni zal worden geleverd. Ik ga zeker in de loop van april nog eens horen bij mijn dealer.
                    Hopelijk wordt de uwe deze week geproduceerd.

Comment

• VW_Scirocco_07_2008_1.jpg

2009_Volkswagen_Scirocco_beauty_shots_MotorAuthority_026.jpg

dsc01747_1220871907_560x420.jpg

dsc01765_1220871914_560x420.jpg

scirocco-GT24-02.jpg

Oorspronkelijk geplaatst door Keverdriver Bekijk Berichten
                      Extra foto's mag je gerust doorsturen.
                      Het zal natuurlijk afwachten worden of hij wel degelijk in juni zal worden geleverd. Ik ga zeker in de loop van april nog eens horen bij mijn dealer.
                      Hopelijk wordt de uwe deze week geproduceerd.
                      Ik vrees ervoor maar alleszins bedankt.

Comment

• ik ook heb mij er 1 besteld en weet van veel problemen.zowel de eos als de sirocco worden op dezelfde band gemaakt.en door de zwakke vraag wordt er in portugal minder gewerkt.vergoeding kunnen we vergeten tenzij we met velen samen doen.heb al vroeger problemen gehad met vw en als je dreigt met de pers dan is het plots een ander verhaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                          Ja idd, heb ook gehoord dat als ik een scirocco wil dat ik moet wachten tot juni, heb geen zin om zo lang te wachten
                          Zou dit met de Golf VI gti ook zo zijn, of wordt die op een andere plaats gemaakt?

Mvg
                          de sirocco en de eos worden op dezelfde lijn gebouwd .de mijne op bon april uiterste leverings datum is 26 mei.daarna kan je hem gratis afzeggen.vergoedingen dat kan maar zal niet gemakkelijk zijn.meschien met enkelen de krachten bundelen.

Comment

• @Bartrjan, schone foto's. Ben wel content van mijn kleurkeuze.

Heb vandaag ene in gifgroen gezien en kvin die ook wel nog schoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keverdriver Bekijk Berichten
                              @Bartrjan, schone foto's. Ben wel content van mijn kleurkeuze.

Heb vandaag ene in gifgroen gezien en kvin die ook wel nog schoon.
                              Dat doet me een plezier!!
                              Had nog prachtige foto's in die blauwe kleur.
                              Maar de foto's zijn te groot om hier te plaatsen..
                              Dat viper groen is idd de sensatiekleur voor de Scirocco.
                              Echt voor de absolute liefhebbers.
                              Maar wie durft?!!
                              De meeste dealers durven hem zo niet bestellen voor in de showroom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartrjan Bekijk Berichten
                                [ATTACH]60538[/ATTACH]

[ATTACH]60540[/ATTACH]

[ATTACH]60541[/ATTACH]

[ATTACH]60542[/ATTACH]

[ATTACH]60546[/ATTACH]

Ik vrees ervoor maar alleszins bedankt.
                                ik vindt dit zo'n ongelooflijk vette kar he! Was maar nipt tweede op de MINI als ik eerlijk mag zijn...

Comment

• Mensen

Twas maar om te zeggen ...... HIJ IS BINNEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Straks eens gaan kijken !!!

Comment

• ik ga de mijne volgende week ophalen

Comment

• Proficiat, post zeker eens een fotoke eh. En geniet van jullie nieuwe ride. Nog drie maanden wachten (hopelijk)...

Comment

• Deze was zeer lekker..

1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• autootje van't wit/geel kruis zonder wieldoppen

Comment

Working...
                                          X