Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
    Inderdaad de vereisten om met de nieuwe GTI te rijden zijn ook strenger geworden...
    Minstens 27 jaar, en gelijkaardig of meer vermogen om zelf te mogen rijden...

27 jaar ben ik, maar van een diesel naar GTI zagen ze niet zo zitten...
    We zien de 11de juli wel, misschien dat ze iets meer toegeeflijker zijn als je zegt dat je er eentje in bestelling hebt staan
    normaal wel, want ik mocht er zelf alleen met gaan rijden
    maak daje uwen bestelbon meehebt zou ik zo zeggen.
    Mijn dealer zei van ja ge ziet er nen goeien en vertrouwbaren jongen uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
      normaal wel, want ik mocht er zelf alleen met gaan rijden
      maak daje uwen bestelbon meehebt zou ik zo zeggen.
      Mijn dealer zei van ja ge ziet er nen goeien en vertrouwbaren jongen uit
      Ja dat zei hem van mij ook ja bestelbon ga ik zeker meenemen ja...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
        Ja dat zei hem van mij ook ja bestelbon ga ik zeker meenemen ja...
        ze zouden is moeten weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
          ze zouden is moeten weten
          indeed sssssssschhhhhhhhhht

Comment

• lol
            Nu ik ben er wel 27 ja da wel ma ik zien er jonger uit dan ik ben... ...
            Maar ik denk wel als je de wagen echt koopt dat ze een testrit niet mogen weigeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PheniX Bekijk Berichten
              lol
              Nu ik ben er wel 27 ja da wel ma ik zien er jonger uit dan ik ben... ...
              Maar ik denk wel als je de wagen echt koopt dat ze een testrit niet mogen weigeren.
              Inderdaad het is zo ... zou maar erg zijn als ge eens niet even moogt rijden

Comment

• Vandaag noges een offerte laten maken...

Korting van maar 2.5% kunnen krijgen, al beter als de vorige keer

Heeft iemand ervaring met het chippen van een VW? Op mijn offerte heb ik de scirocco laten chippen tot +40pk/50Nm. En dit alles met behoud van garantie van de wagen voor maar slechts 845€...
                Komt de 1.4 160pk versie nog beter uit, zit je voor slechts enkele euro's meer ook tegen de 200pk en zou die sneller moeten zijn dan de 2.0l door zijn lichter gewicht.

Grtz

Comment

• De 2.0l laat je dan toch ook gewoon chippen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    De 2.0l laat je dan toch ook gewoon chippen
                    Maar het verschil tussen de 1.4l en de 2.0l zit wel 2000€,dan moet je nog de BIV ook nog bijtellen. Kom je uit dat de scirocco +/- 5000€ duurder wordt, wel groot verschil hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      De 2.0l laat je dan toch ook gewoon chippen
                      inderdaad DE oplossing

Ik heb altijd geleerd de zwaarste 'betaalbare' motor te nemen, want anders krijg je erna spijt van en is de uitdrukking: had ik toch maar...

Comment

• Weet jij soms ook wat de verschillen zijn tussen model 2009 en 2010,wat er veranderd is?

Comment

• Dacht enkel het interieur: andere wijzeplaten en ander stuur. Moet maar eens googelen naar foto's van de nieuwe eos, zo zou het interieur eruit zien. Voor de rest geen verschil dacht ik.

Comment

• Ik ben de mijne maandag gaan afhalen. Rijdt echt super. Kmoet em wel de eerste 1000km onder de 3000 toeren houden. Wel een heel soepele motor (2.0TSI).

De visuele aanpassingen tov 2009 zijn vooral het dashbord. Andere tellers, plus het stuur dat ook in de GTI zit.

Fotokes zijn precies wa groot om hier te plaatsen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keverdriver Bekijk Berichten
                              Ik ben de mijne maandag gaan afhalen. Rijdt echt super. Kmoet em wel de eerste 1000km onder de 3000 toeren houden.
                              Ik zou de motor warm rijden en af en toe kan je toch eens boven de 3000 rpm gaan.
                              Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                                Ik zou de motor warm rijden en af en toe kan je toch eens boven de 3000 rpm gaan.
                                Inderdaad zou ik ook doen... motor warm rijden en dan rijden zoals je normaal zou rijden...
                                Ook eens even de toeren omhoog laten gaan tot pakweg 5000 en dan terug zakken...
                                Lekker soepel maken...

MAAR alleen als den olie warm is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keverdriver Bekijk Berichten
                                  Ik ben de mijne maandag gaan afhalen. Rijdt echt super. Kmoet em wel de eerste 1000km onder de 3000 toeren houden. Wel een heel soepele motor (2.0TSI).

De visuele aanpassingen tov 2009 zijn vooral het dashbord. Andere tellers, plus het stuur dat ook in de GTI zit.

Fotokes zijn precies wa groot om hier te plaatsen...

proficiat! laat zeker je bevindingen weten en maak een topicje aan in "mijn duitse auto"!

Comment

• Vandaag een heel leuk telefoontje gekregen, hij is eindelijk binnen!!
                                    Nu nog wachten tot ik de sleutels krijg

@kurtjew
                                    Dat is wat ik ook zou doen eerst warm rijden en dan is effe doorgaan
                                    zoals er staat " Lekker soepel maken"

Comment

• Veel rijplezier

Hoelang hebben jullie moeten wachten? Nu zou de wachttijd 4 maanden zijn normaal gezien...

Grtz

Comment

• Thx!

Ik heb 6 maand moeten wachten, besteld begin januari en ik ben ni den enige denk ik!
                                        Maar ja als ik hem nu zie staan, was het het waard om zolang te wachten. Zeker ook de veranderingen zitten erin, vind ik toch een plus punt.

post wel foto's als ik hem heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
                                          Dacht enkel het interieur: andere wijzeplaten en ander stuur. Moet maar eens googelen naar foto's van de nieuwe eos, zo zou het interieur eruit zien. Voor de rest geen verschil dacht ik.

Ook airco is bv. anders, wat ik persoonlijk wel een verbetering vind, omdat de 'oude' airco (blauw met rood), afstak tegen de rest van de interieurverlichting (wit met rood). De weergave van de temperatuur zal nu ook, zoals bij de Golf VI, op het scherm van de radio/GPS gebeuren.

EDIT: De scirocco R heeft dan weer blauwe achtergrondverlichting in het dashboard, dus niet echt een goede foto dit...

Comment

Working...
                                          X