Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben normaal niet zo zot aan Volkswagen, maar dit modelleke ziet er toch megalekker uit!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
      Ik denk dat ik een prijs zie staan op dat blad

http://www.youtube.com/watch?v=1bbpq...eature=related

Price as displayed was around 34,750 €

Maar ik denk toch dat het een succes zal worden.Mega knap!
      Nora!

Comment

• vint hem echt geniaal hopelijk wortie niet de ronnie-bak zoals de corrado

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesAMG Bekijk Berichten
          vint hem echt geniaal hopelijk wortie niet de ronnie-bak zoals de corrado
          Excuseer Don't insult my precious

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door barrymann Bekijk Berichten
            Die nieuwe dsg versnellingsbak is wel zalig om mee te rijden zene...ik heb hem al getest op een golf r32 en ik moet zeggen dat ik heel positief verrast was!!!

Dus...doe er voor mij maar eentje met dsg aub!!!

schoon interieurke toch é
            Op de R32 staat nog de 'oude' DSG-6 bak, terwijl op het op de Scirocco de DSG-7 wordt. (behalve misschien voor de motorisaties boven de 250 nM)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
              Price as displayed was around 34,750 €

Maar ik denk toch dat het een succes zal worden.Mega knap!
              Dat valt nog mee. Want daar staat een 2.0 TSI met DSG, 19", metallic, leder, magnetic ride denk ik, panoramisch dak,... Toch eens een prijsje gaan laten maken als ie bij de dealer staat. In het rood hoe ie daar staat met bruin leder en 19" velgen.
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

In het rood hoe ie daar staat met bruin leder en 19" velgen.
                Rood met bruin leder?!? Ik dacht dat je betere smaak had, Roox! Nu ja, ieder zijn goesting zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                  Rood met bruin leder?!? Ik dacht dat je betere smaak had, Roox! Nu ja, ieder zijn goesting zeker?
                  Ja, gelijk hier een paar pagina's terug. Of ne witte met dat bruin leder, of wit/zwart of rood/zwart...

Ik bedoel dan wel het rood van hierboven è, meer bordeaux. Fel rood met bruin zou lelijk zijn...
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

Ik denk dat ik een prijs zie staan op dat blad

http://www.youtube.com/watch?v=1bbpq...eature=related
                    vind hem vetgeil
                    Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                    VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• Toch echt pragtig he die Scirocco
                      Voor mij zo'n rode (dat donker rood) met panoramisch open dak
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door enter sandman Bekijk Berichten
                          Dit is zo'n auto als de R8, supersterke lijnen
                          De R8 heeft misschien supersterke lijnen (wat dat ook moge betekenen), qua design is deze zeker niet foutloos. Ik vind het zelfs niet mooi. De Scirocco daarentegen verbaast me, het is een zeer mooie wagen, on-VW (dus niet saai en bruut van ontwerp) en toch duidelijk een VW. Ik wist niet dat ze dit konden bij VW.

Comment

• mss domme eerste post:

maar ik ben ook vrij zot van deze auto. En had al eens geïnformeerd bij de dealer in kortenberg. Hij sprak van oktober/november in de showroom. Wat hopelijk verkeerd is... Overal in de pers wordt er gesproken over late zomer (dat is voor mij nog altijd augustus/september).

Na een kleine berekening te hebben gedaan aan de hand van het Youtube filmpje en de VW car configurator kwam ik op de volgende ruwe prijsschatting voor de 2.0 TSI DSG:
                            34750 - 700(velgen) - 3000(DVDgps met kleurenscherm) -1000(panoramisch open dak) -1800 (lederen zetels) -700 (actieve dempers) = ongeveer 27000 euro.

het is een vrij ruwe schatting, ook voor de opties, dus neem me niet op mijn woorden

laten ons hopen dat het ongeveer klopt. en dat de 2.0 TSI zonder DSG rond de 25500 zou liggen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door demaarten Bekijk Berichten
                              mss domme eerste post:

maar ik ben ook vrij zot van deze auto. En had al eens geïnformeerd bij de dealer in kortenberg. Hij sprak van oktober/november in de showroom. Wat hopelijk verkeerd is... Overal in de pers wordt er gesproken over late zomer (dat is voor mij nog altijd augustus/september).

Na een kleine berekening te hebben gedaan aan de hand van het Youtube filmpje en de VW car configurator kwam ik op de volgende ruwe prijsschatting voor de 2.0 TSI DSG:
                              34750 - 700(velgen) - 3000(DVDgps met kleurenscherm) -1000(panoramisch open dak) -1800 (lederen zetels) -700 (actieve dempers) = ongeveer 27000 euro.

het is een vrij ruwe schatting, ook voor de opties, dus neem me niet op mijn woorden

laten ons hopen dat het ongeveer klopt. en dat de 2.0 TSI zonder DSG rond de 25500 zou liggen...
                              bestaat die dan al vr de scirocco? of heb je gewoon het gemiddelde van die opties bij andere modellen zowat genomen?

Nuja, ben er ook helemaal weg van,enkel jammer van de prijs die wat buiten m'n budget ligt Blijven dromen dan maar !

Comment

• Maarten, dus als ik het goed begrijp zou je hem volledig standaard nemen?

Mijn voorkeur gaat voorlopig uit naar de 1.4 TSI met 160 pk, icm de 7-traps DSG. Qua taksen is dit denk ik nog zeer haalbaar en de auto zal ook wel snel genoeg zijn denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                  Maarten, dus als ik het goed begrijp zou je hem volledig standaard nemen?

Mijn voorkeur gaat voorlopig uit naar de 1.4 TSI met 160 pk, icm de 7-traps DSG. Qua taksen is dit denk ik nog zeer haalbaar en de auto zal ook wel snel genoeg zijn denk ik.
                                  Mag voor mij zelfs de 125 zijn en manueel Airco, mooi kleurtje vr de zetels, radio-shit en nog wat prularia; meer moet er niet aan zijn

Comment

• Ik heb hier inderdaad wel een ruwe schatting gedaan hoor. Met de opties uit de eos voor een groot deel... (interieur komt uit de eos).

Ik zou hem zeker niet standaard nemen. Maar het geeft me een goed idee voor de vanaf prijs natuurlijk . Leder is altijd leuk, en die actieve dempers mss ook wel. Voor de rest hoef ik alleszins niet te veel tralala. Ik tik liever de 2.0 TFSI aan en wat minder opties dan de 1.4 TSI. Niet alleen voor de power, maar zeker ook voor de "Sound"

btw: 1.4TSI 160pk = 0 -100 in 8 sec
                                    2.0 TFSI 200pk = 0- 100 in 7 sec

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                      Maarten, dus als ik het goed begrijp zou je hem volledig standaard nemen?

Denk dat dat veruit de beste keuze gaat zijn.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Denk dat dat veruit de beste keuze gaat zijn.
                                        Ik ga ze beiden testrijden. De 1.4 160pk en de 2.0. Ik weet nu eigenlijk al de uitkomst hoor.
                                        Maar als die 1.4 op zich meevalt, zal ik mss toch nog twijfelen.

Ben de TT al gaan testrijden met die 2.0. En ben zot van die motor. Het koppel dat je beschikbaar hebt op zo een gebied, en daarbij nog een leuke sound ook. Ik weet niet of die 1.4 daar echt kan aan tippen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door demaarten Bekijk Berichten
                                          Ik ga ze beiden testrijden. De 1.4 160pk en de 2.0. Ik weet nu eigenlijk al de uitkomst hoor.
                                          Maar als die 1.4 op zich meevalt, zal ik mss toch nog twijfelen.

Ben de TT al gaan testrijden met die 2.0. En ben zot van die motor. Het koppel dat je beschikbaar hebt op zo een gebied, en daarbij nog een leuke sound ook. Ik weet niet of die 1.4 daar echt kan aan tippen.
                                          De 1.4TSI versies met compressor én turbo worden toch alom geprezen Nuja,je hebt uiteraard altijd kracht minder he,dat staat vast. Vraag is in hoeverre die 30pk minder een gemis gaat blijken in de praktijk

Comment

Working...
                                          X