Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke velgen trouwens...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door den grumpy Bekijk Berichten
      Twee jaar geleden een showroommodel met dezelfde configuratie aangeschaft als tweede wagen... nog geen seconde spijt van gehad... super looks, power mocht meer zijn maar voldoende rijplezier en meer dan voldoende uitrusting....
      Power kan opgelost worden he!
      Heb zelf ook een 1.4 TSI 122pk en moet zeggen: nog geen seconde spijt van de keuze! Het was de Scirocco of een 3d. Golf Highline...
      Tot op heden nog altijd reuzeblij met de gemaakte keuze!
      Al overweeg ik soms wel om het vermogen wat te laten opkietelen..

Iemand een idee wat ze in een fase1 halen? 150pk en 250 Nm waarschijnlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
        Power kan opgelost worden he!
        Heb zelf ook een 1.4 TSI 122pk en moet zeggen: nog geen seconde spijt van de keuze! Het was de Scirocco of een 3d. Golf Highline...
        Tot op heden nog altijd reuzeblij met de gemaakte keuze!
        Al overweeg ik soms wel om het vermogen wat te laten opkietelen..

Iemand een idee wat ze in een fase1 halen? 150pk en 250 Nm waarschijnlijk?
        Zoiets, 145.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
          Proficiat.
          Is er een groot prijsverschil tussen de 122 en 160 pk,
          Er is nu die advantage serie, waarbij je ong 1000€meer korting krijgt op de 122pk dan op de 160pk.
          denk dat 122pk "voorlopig" meer dan genoeg is.

Ik kom van n clio uit 2000 met hoop en al 65pk, dus het verschil zal wel groot zijn

Comment

• Ik ben van een Citroën Saxo met 60pk naar een Citroën C4 met 110pk gegaan.
            Die extra pk's was ik heel snel gewoon, had ik het geweten, ik was ineens voor iets met meer p's gegaan.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik ben van een Citroën C2 1.4 HDI naar een Scirocco 1.4 TSI.
              Van 70pk naar 160pk. In begin is dat een heel hoop maar alles went.
              2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
              2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
              2014 Opel Astra OPC
              2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
                Ik ben van een Citroën C2 1.4 HDI naar een Scirocco 1.4 TSI.
                Van 70pk naar 160pk. In begin is dat een heel hoop maar alles went.
                Zelfs die 280 went en enkele maanden later kijk je al naar auto's met meer.
                den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                  Zelfs die 280 went en enkele maanden later kijk je al naar auto's met meer.
                  Bwa begint toch zo al wat naar mijn limieten te gaan. Denk eerder dat zal zijn ongeveer zelfde power maar meer capaciteiten.
                  Denk al jaren richting Porsche Cayman en Audi TTS. Wel 2dehands dan. Maar dat is voorlopig praktisch niet haalbaar doordat deze slechts 2(bruikbare) plaatsen hebben.
                  2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                  2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                  2014 Opel Astra OPC
                  2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• den borre

Int3x0r

Comment

• Pfff, vind de achterkant van mijne R mooier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                        Pfff, vind de achterkant van mijne R mooier
                        De achterlichten vind ik wel beter.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
                        den borre

Int3x0r

Comment

• De facelift heeft ondertussen een eigen topic,

http://www.autoforum.be/showthread.p...-(R)-(Facelift)
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Working...
                          X